Apple повернулася до Twitter для реклами всередині соцмережі.
Про це заявив новий власник сервісу Ілон Маск. Мільярдер додав, що виробник iPhone є одним із найбільших рекламодавців Twitter.
Так, усі проблеми вдалося вирішити на зустрічі Маска з генеральним директором Apple Тімом Куком, зокрема усунути непорозуміння щодо потенційного видалення Twitter з App Store. Сам Кук заявив, що Apple і не планувала робити такий крок.
Нагадаємо, що після придбання соцмережі Ілоном Маском за $44 млрд багато великих компаній відмовилися від реклами в Twitter.
Водночас Amazon вже також думає про повернення – компанія Безоса замовляє рекламу на близько $100 млн на рік.
Раніше Маск заявив, що восени компанія втратила свій основний дохід – ймовірно, що на Twitter чекає банкрутство.
На фоні цього Ілон захотів ввести платну підписку в сервіс, а також дозволив використати синю галочку звичайним користувачам. Щоправда, це рішення складно назвати обдуманим – користувачі почали видавати себе за відомих людей чи компанії, обманюючи неуважних читачів.