Канадський співак The Weeknd, який уперто бойкотує премію Греммі, презентував кліп на пісню Die For You.
У ролику юний хлопчик, схожий на The Weeknd, ховається у сараї біля будинку. Його знаходить одна із мешканців цього будинку – юна дівчинка.

Коли діти зустрілися, стало відомо, що хлопчик – телекінетик, який ховається від урядовців. Пізніше вони виявляють його місцезнаходження, що призводить до драматичного протистояння.
До речі, пісня Die For You – не нова, вона входила до його першого знакового альбому Starboy. Однак тоді пройшла непоміченою на тлі таких хітів, як Starboy (у колаборації з Daft Punk). Кліп на трек Starboy набрав майже 2 млрд переглядів.
У такий спосіб The Weeknd вирішив відзначити п’ятирічний ювілей свого музичного прориву. Крім того, співак випустив капсульну колекцію одягу та аксесуарів, присвячену Starboy.
Капсула з п’яти речей створена у партнерстві з лос-анджелеським брендом Seventh Heaven. Серед них — худі та футболки у чорному кольорі з принтом хреста, дві куртки зі шкіри та деніму з об’ємною нашивкою. Завершити образ можна поясною сумкою також у формі хреста.