Мінцифри вивчає потенційні варіанти впровадження технологій штучного інтелекту в державні сервіси. Відповідні консультації вже тривають з американською компанією OpenAI.
Про це сказав глава Мінцифри Михайло Федоров на конференції Forbes Надлюди.
За його словами, у роботі перебуває віртуальний помічник із робочою назвою Надія. Він може з’явитися в Дії з метою відповісти на будь-яке запитання про держсервіси. Проте збирати персональні дані, зокрема геолокацію, він не буде.
– Що мені подобається найбільше, що можна буде через Надію записати голосове сповіщення про те, що мене бісить, що потрібно змінити. Ми хочемо збирати зворотний зв’язок у режимі реального часу і розпізнавати не просто текст, а й мову, – пояснює Федоров.
Ще один проєкт Мінцифри – Голос громадян. Його мета – відстежувати соцмережі в режимі реального часу.
– Усі проблемні питання, які відбуваються на форумах, Facebook, Instagram, Telegram. Про що люди говорять, які в них проблеми, де погані послуги, на що вони скаржаться. Паралельно аналізувати всі звернення громадян до контакт-центрів і виводити проблематику дашбордами з ключовими темами чиновникам і міністрам, – каже Федоров.