У мережі розкритикували рекламу Apple на честь виходу нового планшета iPad Pro. Навіть актор Г’ю Ґрант розкритикував креативників корпорації, оскільки в ролику знищуються елементи мистецтва і поп-культури.
Г’ю Ґрант розкритикував Apple за рекламу iPad Pro
Так, ролик за два дні подивилося майже 700 тис. осіб у YouTube. У короткому відео можна побачити, як гідравлічний прес знищує купу мистецьких предметів – фарби, книжки, електронні інструменти, і навіть телевізор.
Коли прес знову піднімається, подрібнені рештки зникають, а замість них з’являється новий iPad Pro. Так Apple хотіла показати, що всі ці предмети помістили в планшет. До речі, прес для ролика обрано не випадково – компанія не раз заявляла, що це найтонший планшет Apple – його товщина становить 5,1 мм.
Такий маркетинговий підхід розкритикували в мережі, зокрема й актор Г’ю Грант. У соцмережі X він коротко написав, що Apple позбавляє людство досвіду і знань.
– Руйнування людського досвіду. Люб’язно надано Силіконовою долиною, – зазначив Грант.
The destruction of the human experience. Courtesy of Silicon Valley. https://t.co/273XB3CfnF
— Hugh Grant (@HackedOffHugh) May 8, 2024
Актор також погодився з користувачем мережі, який додав, що Apple знищила дитинство.
До речі, під роликом у YouTube корпорація заборонила залишати коментарі. Цілком можливо, що повідомлення могли бути не дуже позитивними.
Майбутніх власників планшетів чекає сюрприз – Apple продає iPad Pro без зарядного пристрою. Усе через правила ЄС, спрямовані на боротьбу з відходами від електронного обладнання.