Ексклюзив Авто

Тест-драйв Renault Duster: гібрид та повний привід чи дизель

Тест-драйв Renault Duster: гібрид та повний привід чи дизель

На тест-драйві у нас побувала одна з найпопулярніших моделей на українському ринку – Renault Duster.

Нам випала нагода познайомитися з бестселером, а саме – з його дизельною та гібридною версіями.

Нумо дізнаватися, що собою являє новий Renault Duster, які варіанти виконання пропонує та скільки коштує в Україні.

Зараз дивляться

Дизайн Renault Duster

Новий Renault Duster кардинально змінив зовнішність, а від попередника в нього залишилися хіба що габарити.

Попри кредо народного кросовера, тепер він має стильний, дещо футуристичний вигляд, але все ж з нотками бюджетних матеріалів – масивних панелей з нефарбованого пластику.

Оптика частково світлодіодна з LED-ходовими вогнями у вигляді літери Y та LED-ближнім світлом, проте з галогенними лампами дальнього світла.

Позаду новий Renault Duster виглядає просто, проте теж зі смаком, як на мене. Певної елегантності йому додають ліхтарі, теж у формі літери Y, проте дещо псує загальну картину височенна антена, яку опційно можна замінити на так званий плавник.

Renault Duster: тест-драйв кросовера (фото) Фото 1

Дизельний Renault Duster був виконаний у середній комплектації Evolution, а бензин-гібрид був представлений у максимальній версії Techno.

Про поєднання двигунів, КПП, приводу та комплектацій у Renault Duster – окрема історія, та про неї ми ще поговоримо дещо згодом.

Якщо ж говорити про візуальну різницю між Evolution та Techno зовні, то її практично немає, за винятком колісних дисків. Дизель – 17-дюймові диски Tergan, гібрид – 18-дюймові Tagasan.

Renault Duster: тест-драйв кросовера (фото) Фото 2

Салон Renault Duster

У салоні Renault Duster теж став сучаснішим та помітно цікавішим. Одразу звертаєш увагу на величезний 10-дюймовий дисплей.

Renault Duster: тест-драйв кросовера (фото) Фото 3

Дисплей має непогану графіку, меню просте в користуванні, тож нарікань не виникало. Є бездротова реплікація смартфона, а ще – індукційна зарядка для версії Techno.

Також Techno вирізняється наявністю клімат-контролю й опційною – підігрівом сидінь, керма та вітрового скла.

Панель керування кліматичною установкою частково кнопкова, а частково перенесена на мультимедійний екран.

Renault Duster: тест-драйв кросовера (фото) Фото 4

Ще однією відмінністю комплектації Techno є можливість замовити комбінований салон із тканини та екошкіри, а також додаткове гравіювання Duster на пластику торпедо.

Renault Duster: тест-драйв кросовера (фото) Фото 5

А ось для Evolution доступний лише варіант із салоном на тканині.

Renault Duster: тест-драйв кросовера (фото) Фото 6

Також для версії Techno доступна опція системи камер кругового огляду, яка замовляється з системою контролю сліпих зон й передніми та задніми паркувальними датчиками.

Renault Duster: тест-драйв кросовера (фото) Фото 7

Тоді як для Evolution доступна лише камера заднього огляду та паркувальні датчики позаду.

Renault Duster: тест-драйв кросовера (фото) Фото 8

Впадає в око й нове кермо, яке здається доволі масивним на загальному тлі салону.

Ще одна новинка, яка привертає увагу, – 7-дюймова, повністю цифрова панель приладів, яка вперше з’явилася для моделі Renault Duster.

Renault Duster: тест-драйв кросовера (фото) Фото 9

І так, не можу сказати, що особисто мені дуже сподобалася ця приладова панель. Бракує чи то деталізації, чи то варіантів відображення, чи загалом логічнішої подачі. А можливо, й всього потроху. Словом, є питання, але, як для першої спроби у плані цифрової панелі, нехай буде.

Загалом салон має привабливий вигляд, проте, як і з екстер’єром, відчуття бюджетності нікуди не зникло. Матеріали доволі прості, є відчуття, що намагалися все спростити та не надто витрачатись, але й не перегнути палицю.

Словом, тут все бюджетно, але в рамках здорового глузду для Renault Duster.

Позаду все просто – є достатньо місця для голови та ніг, є порти для зарядок смартфона, проте немає дефлекторів вентиляції.

Renault Duster: тест-драйв кросовера (фото) Фото 10

Багажник має стандартний об’єм 411 л для повнопривідних версій та 452 л для передньопривідних, а зі складеними сидіннями його можна збільшити до 1537 л/ 1651 л.

Renault Duster: тест-драйв кросовера (фото) Фото 11

Скільки коштує та яким буває Renault Duster

А ось тут найцікавіше, адже Renault Duster – той ще конструктор Lego для комбінування двигунів, КПП та комплектацій.

Почнемо з дизельного Renault Duster (1,5 л/115 к.с./250 Нм), що доступний лише в комбінації з 6-МКПП та виключно переднім приводом. Дизельний Дастер доступний у базовій версії Authentic та середній Evolution.

Ціна на його базову версію становить 988 900 грн, а версія Evolution коштує 1 039 600 грн.

Гібридний Renault Duster (1,2 л/130 к.с./230 Нм) також доступний лише у комбінації з 6-МКПП, проте виключно з повним приводом. Гібридний Duster доступний у комплектаціях Evolution та Techno.

Гібрид у комплектації Evolution коштує 1 126 000 грн, а у Techno – 1 167 000 грн.

Бензиновий Renault Duster (1,3 л/150 к.с./250 Нм) доступний лише у версії з автоматичною КПП 7-EDC, лише з переднім приводом та у середній комплектації Evolution. Його вартість становить 1 053 500 грн.

Як їде Renault Duster

У нас на тест-драйві побував Renault Duster (1,2 л/130 к.с./230 Нм) з м’яким гібридом та повним приводом, а також передньопривідний дизельний Renault Duster (1,5 л/115 к.с./250 Нм).

Renault Duster (1,2 л/130 к.с./230 Нм) – м’який гібрид, який працює на основі 1,2-літрового, трициліндрового, турбобензинового двигуна та 48-вольтової системи mild hybrid advanced.

Renault Duster: тест-драйв кросовера (фото) Фото 12

М’який гібрид накопичує енергію та знижує навантаження на основний двигун, що зменшує рівень шкідливих викидів та певним чином витрат палива. Жодних натяків на рух виключно на електротязі та підзарядку від мережі тут, звісно, немає.

Двигун виявився доволі жвавим, жодних натяків на брак потужності у місті та на трасі. Без надмірних амбіцій на динаміку, проте впевнено м’який гібрид справляється з обгонами, перелаштуваннями та маневрами.

Renault Duster: тест-драйв кросовера (фото) Фото 13

Середні витрати пального у змішаному циклі у мене становили близько 8 л на 100 км.

Ця версія працює лише у парі з 6-МКПП, проте, як на мене, передачі дещо короткуваті та, якщо користуватися підказками з перемикання, то у місті доводиться доволі активно працювати руками та ногами.

Цього не скажеш про дизельний Renault Duster (1,5 л/115 к.с./250 Нм), який очікувано краще знайшов спільну мову та гармонійно працює в парі з 6-МКПП.

Та й з витратами палива тут все значно цікавіше – 6,5 л на 100 км у змішаному циклі.

Проте й у гібрида є свій плюс, ще й неабиякий, адже тільки він може мати повний привід, тоді як дизельна версія може бути лише передньопривідною.

Renault Duster: тест-драйв кросовера (фото) Фото 14

Хоча кліренс у 217 мм та нефарбований пластик по контуру кузова дають змогу й без повного приводу з’їжджати з асфальту та не боятися ґрунтових та сільських доріг.

Щодо підвіски, то вона дещо відрізняється залежно від приводу Renault Duster.

Попереду в обох версій встановлена підвіска типу МакФерсон. Проте, якщо в повнопривідній версії позаду стоїть багатоважільна підвіска, то у передньопривідної там поперечна балка.

Renault Duster не зрадив традиції та в обох версіях залишився добротним варіантом для поганих доріг. Якщо коротко про підвіску Renault Duster, то ви їдете там, де всі інші гальмують. Периферійна дорога між селами, польові грунтовки, лісові стежки, стара бруківка – тут Дастер почувається як вдома. Так, без надлишку комфорту, з кренами кузова в поворотах та інколи не надто інформативним кермом, проте він їде та робить це впевнено.

Підсумки

Renault Duster третього покоління став приємним відкриттям у сенсі дизайну та сучасного інтер’єру, проте виявився складним у підборі двигунів, КПП, приводу та комплектацій.

Але хоч там як, він точно знову претендує на місце в топі продажу на ринку України. Проте вирішувати, як завжди, вам.

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Знайшли помилку в тексті?
Помилка