Ексклюзив Авто

Тест-драйв Opel Astra: німецький характер для українських доріг

Тест-драйв Opel Astra: німецький характер для українських доріг
Джерело: Факти ICTV

На тест-драйв Фактів ICTV потрапив хетчбек Opel Astra L. Хетчбек C-класу Opel Astra побудований на спільній компактній платформі концерну Stellantis EMP2. Варто зазначити, що, попри спільні технічні рішення з іншими брендами концерну, Opel Astra не втратив власної ідентичності та зберіг фамільні риси.

Дизайн Opel Astra

Зовнішній вигляд Opel Astra створений згідно концепції Opel Visor. На місці класичної решітки радіатора у Opel Astra розташована суцільна глянцева пластина з емблемою посередині.

Opel Astra – тест-драйв хетчбека (фото) Фото 1

Зараз дивляться

Привабливо, сучасно та цікаво. Доповнює яскравий дизайн двоколірне оформлення кузова з чорним дахом.

Підбиваючи підсумок щодо екстер’єру – тверда п’ятірка за сучасний дизайн.

Салон Opel Astra

Інтер’єр Opel Astra не менш сучасний і технологічний. Одразу ж впадає в очі два монітори по 10 дюймів, які вдало поєднані у один кластер, орієнтований на водія. Ці два дисплеї замінюють класичну панель приладів та мультимедійний екран.

Opel Astra – тест-драйв хетчбека (фото) Фото 2

Центральна консоль з оригінальним селектором КПП, форма дверних карт і незвичні повітропроводи доповнюють футуристичну концепцію салону.

Opel Astra – тест-драйв хетчбека (фото) Фото 3

Вдало вписалися в інтер’єр сидіння, виконані з сучасної екологічної тканини та ще й сертифіковані німецькою Асоціацією здорової спини (AGR Back Experts). Вони дійсно дуже зручні та мають безліч регулювань, що зменшує навантаження на спину.

Opel Astra – тест-драйв хетчбека (фото) Фото 4

Що стосується простору, попереду все цілком пристойно, тож завдяки регулюванням можна зручно влаштуватися навіть із моїм зростом у 1,87 м. А ось позаду – досить компактно.

Opel Astra

Проте для пасажирів ззаду є повітропроводи, підлокітник і роз’єми для підзарядки гаджетів.

Багажник доволі місткий, а його об’єм становить 422 л. Під фальшпідлогою розміщується повноцінне запасне колесо та інструмент для його встановлення.

Opel Astra – тест-драйв хетчбека (фото) Фото 6

Впевнений, що Opel Astra у кузові універсал має більше приводів для хизування у плані корисного простору, проте в Україні наразі доступний лише хетчбек.

Підсумки щодо салону – футуристичний, сучасний, проте досить компактний.

Як їде Opel Astra

Тестовий Opel Astra L був оснащений турбодизельним двигуном об’ємом 1,5 л, потужністю 130 к. с. та максимальним крутним моментом 300 Нм. У парі з двигуном працює 8-АКПП виробництва AISIN.

Це не спортивний хетчбек, тож очікувати від нього чогось надзвичайного не варто, проте для перчинки є режим спорт, а для більш помірного водіння екорежим і стандартний.

Opel Astra

А ось на що варто розраховувати у Opel Astra, то це на приємні показники витрат палива. У змішаному циклі Opel Astra на тест-драйві споживав 5,5 л на 100 км, а на трасі показник становив 4,9 л.

Відверто кажучи, я розраховував, що на тест-драйві Opel Astra проявить себе як хетчбек із доволі жорсткою підвіскою та зовсім підійде під українські реалії, проте помилявся.

Opel Astra виявився доволі комфортним, у міру м’яким та знашов спільну мову з нашими дорогами. Спереду у хетчбека встановлена підвіска типу МакФерсон, а позаду напівзалежна П-подібна балка. На додачу до комфорту пристойний кліренс 120 мм.

Opel Astra – тест-драйв хетчбека (фото) Фото 8

Окрім усього іншого, Opel Astra доволі непогано оснащений системами безпеки та різного роду функціями комфорту. Зісно, адаптивним круїз-контролем і підігрівом керма сьогодні вже нікого не здивуєш, проте вони є у Opel Astra і це тішить.

Скільки коштує Opel Astra в Україні

Бензинова версія Opel Astra PureTech 130 AT8 у комплектації Edition коштує 969 900 грн.

Турбодизельна версія Opel Astra 1,5 BHDi 130 S&S AT8 у комплектації Elegance, така, як була у нас на тест-драйві, коштує 1 104 000 грн.

Вирішувати, як завжди, вам.

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Знайшли помилку в тексті?
Помилка