Скринька поштомата не відкривається: що робити та куди звертатися

чоловік, посилки
Джерело: Pixabay

Поштомат — це автоматичний термінал для швидкого отримання посилок. Скористатися ним можна у будь-який зручний час. Але бувають випадки, коли комірка поштомата не відкривається. Чому не працює поштомат та що робити, якщо терміново потрібно забрати посилку — читайте в матеріалі Фактів ICTV.

Не працює скринька в поштоматі: причини

Для отримання посилки невеликого розміру зручно користуватися поштоматом. Термінали встановлюють різні служби доставки. Вони не мають обмежень по часу роботи, розміщені у багатьох точках (на вулиці, у магазинах, ТРЦ тощо). До того ж такий вид отримання посилки виключає контакт між одержувачем та кур’єром або працівником відділення.

Проте останнім часом клієнти скаржаться на проблеми з отриманням вантажу через неробочу скриньку.

Зараз дивляться

Причини збою в роботі поштомата:

  • технічний збій в мобільному застосунку та сервісі авторизації. Через це неможливо скористатись поштоматом та будь-якою послугою через застосунок;
  • проблеми в роботі сайту та кабінету користувача.

Що робити, якщо не працює поштомат

Якщо ви прийшли забирати посилку, а поштомат не працює, спробуйте виконати такі дії:

  • зателефонуйте в контакт-центр перевізника;
  • перезавантажте мобільний додаток на пристрої та спробуйте відкрити поштомат ще раз;
  • перевірте підключення до bluetooth та доступ мобільного додатка до геолокації;
  • перевірте, чи не підключені до bluetooth інші пристрої (навушники, смартгодинник тощо);
  • підійдіть ближче до поштомата та спробуйте ще раз його відкрити.

Якщо перераховані дії не допомогли, ви можете оформити переадресацію до найближчого відділення.

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Знайшли помилку в тексті?
Помилка