Поштомат — це автоматичний термінал для швидкого отримання посилок. Скористатися ним можна у будь-який зручний час. Але бувають випадки, коли комірка поштомата не відкривається. Чому не працює поштомат та що робити, якщо терміново потрібно забрати посилку — читайте в матеріалі Фактів ICTV.
Не працює скринька в поштоматі: причини
Для отримання посилки невеликого розміру зручно користуватися поштоматом. Термінали встановлюють різні служби доставки. Вони не мають обмежень по часу роботи, розміщені у багатьох точках (на вулиці, у магазинах, ТРЦ тощо). До того ж такий вид отримання посилки виключає контакт між одержувачем та кур’єром або працівником відділення.
Проте останнім часом клієнти скаржаться на проблеми з отриманням вантажу через неробочу скриньку.
Причини збою в роботі поштомата:
- технічний збій в мобільному застосунку та сервісі авторизації. Через це неможливо скористатись поштоматом та будь-якою послугою через застосунок;
- проблеми в роботі сайту та кабінету користувача.
Що робити, якщо не працює поштомат
Якщо ви прийшли забирати посилку, а поштомат не працює, спробуйте виконати такі дії:
- зателефонуйте в контакт-центр перевізника;
- перезавантажте мобільний додаток на пристрої та спробуйте відкрити поштомат ще раз;
- перевірте підключення до bluetooth та доступ мобільного додатка до геолокації;
- перевірте, чи не підключені до bluetooth інші пристрої (навушники, смартгодинник тощо);
- підійдіть ближче до поштомата та спробуйте ще раз його відкрити.
Якщо перераховані дії не допомогли, ви можете оформити переадресацію до найближчого відділення.