Косметичні тренди – це напрям, який стрімко розвивається незалежно від економічних чинників. Б’юті-індустрія характеризується постійним зростанням. Регулярно виникають нові тенденції, з’являються сучасні косметичні продукти.
Змінюється також підхід споживачів до вибору косметики, підвищуються обізнаність та вимогливість. Одні продукти стають популярними завдяки гучній рекламі, інші приваблюють багатообіцяльними результатами наукових досліджень.
Як не помилитися та розібратися у світі косметичних трендів? Розглянемо найпопулярніші з них.
Тренд на натуральну косметику
Лише кілька років тому більшість косметичних компаній зосередилися на тому, щоб випускати продукти, до складу яких входять переважно природні компоненти. Все частіше синтетичні інгредієнти, мінеральні замінники, силікони та парабени замінювалися на органіку.
У виробництві косметики стали застосовуватися екстракти рослин, натуральні емульгатори, пом’якшувальні та ефірні олії. Це дозволяло досягти швидкого ефекту відразу після застосування косметичного засобу.
Зі зростанням обізнаності розширювалася й кількість покупців, які надають перевагу якісній і дієвій косметиці. Звісно, все це супроводжувалося науковими розробками. Крім того, зі зростанням популярності натуральної косметики підвищувався інтерес до здорового харчування та активного способу життя.
Тенденція проти пластику
Наступним трендом стала мінімізація ПЕТ у косметиці. Багато досліджень підтверджували негативний вплив синтетичних сполук на довкілля. Стало відомо, що штучні мікрочастинки, які містяться в косметиці (в основному як абразив у скрабах і зубних пастах) негативно впливають на водні об’єкти.
Потрапляючи через каналізацію в екосистему, вони можуть завдавати шкоди життю та здоров’ю водних мешканців. Тому велика кількість компаній, таких як Clarins, відмовились від використання пластику у виробництві косметики.
Екологічність та захист тварин
Це ще одна популярна тенденція, яка з’явилася разом зі зростанням кількості вегетаріанців та веганів. Такі покупці надають перевагу продуктам:
- до складу яких не входять компоненти тваринного походження;
- без глютену та його похідних;
- без агресивних алергенів;
- без пальмової олії та ін.
У результаті на ринку з’являється все більше компаній, які виробляють товари, що супроводжуються сертифікатами MB та RSPO.
Тенденція “нуль відходів”
2020 рік пройшов під егідою “безпечне екосередовище”. Що це означало для промисловості краси? Компанії почали змінювати свою політику щодо упакування. Пластик дедалі частіше замінювали на папір, картон, скло.
На виробництвах активно використовувалися технології, що дозволяють переробляти вторинну сировину. Бренди змагалися один з одним у впровадженні екологічніших рішень.