Ексклюзив Авто

Тест-драйв Toyota C-HR: компактний космічний корабель

Тест-драйв Toyota C-HR: компактний космічний корабель

На тест-драйв Фактів ICTV потрапив компактний кросовер Toyota C-HR, який вражає футуристичним дизайном та космічними формами.

Нумо дізнаватися, що собою являє нова Toyota C-HR, як краса та концептуальні рішення повпливали на практичність та скільки кросовер коштує в Україні.

Дизайн Toyota C-HR

Toyota C-HR – це про максимально сміливий дизайн з гострими лініями двоколірного кузова, матричною передньою оптикою у формі перевернутої літери С,  з суцільною задньою оптикою та написом Toyota C-HR посередині.

Зараз дивляться

Toyota C-HR – тест-драйв кросовера (фото) Фото 1

Якщо ви не хочете виділятись на дорозі та привертати увагу водіїв у потоці, то Toyota C-HR точно не для вас, адже без уваги та здивованих поглядів ви точно не залишитесь.

Сміливо, сучасно та яскраво – якщо коротко про екстер’єр Toyota C-HR.

Інтер’єр Toyota C-HR

Салон Toyota C-HR повністю віддзеркалює її зовнішній вигляд – все максимально космічно та сучасно.

Одразу помічаєш оригінальне рішення з лініями дверних карт, які плавно перетікають в торпедо та створюють такий собі кокпіт, як у пілота Формули 1.

Toyota C-HR – тест-драйв кросовера (фото) Фото 2

Також одразу помічаєш перегородку між водієм та переднім пасажиром, яка також наче виокремлює простір для водія.

Ефектно виглядають й ківшеподібні передні сидіння у спортивному стилі з вираженою бічною підтримкою та ефектом інтегрованого підголівника.

Toyota C-HR – тест-драйв кросовера (фото) Фото 3

Варто додати, що у Toyota C-HR зробили великий акцент на екологічність матеріалів, тож тут ви зустрінете чимало елементів виконаних з переробленої сировини. Проте на дотик чи запах ви не відрізните їх від натуральних матеріалів, і в цьому, як на мене, й був задум. Варто зазначити, що виконано все доволі якісно та без нарікань.

Панель приладів та мультимедійна система виконані у вигляді двох цифрових дисплеїв діагоналлю 12,3 дюйма.

Toyota C-HR – тест-драйв кросовера (фото) Фото 4

І панель приладів, і мультимедійний екран демонструють гарну якість зображення, графіку та й загалом претензій до них не виникало.

Доволі цікаве рішення з камерою кругового огляду, яка дозволяє наче оглянути периметр та зазирнути під автомобіль перед початком руху. Зручно, практично та безпечно.

Toyota C-HR – тест-драйв кросовера (фото) Фото 5

Звісно, що мультимедійна система підтримує бездротовий Apple CarPlay та Android Auto, є поличка з бездротовою зарядкою та порт для зарядки кабелем.

Toyota C-HR – тест-драйв кросовера (фото) Фото 6

Блок кліматичної установки залишили кнопковим і за це, особисто від мене, вели подяка Toyota, адже це значно зручніше ніж керування з дисплея.

Попереду все доволі компактно, місця наче вдосталь, проте особливо не розгуляєшся. Однак, якщо попереду ще можна регулювати простір та посунути крісла назад, то ось на другому ряду доведеться задовольнятися тим, що є.

Toyota C-HR – тест-драйв кросовера (фото) Фото 7

Так, позаду місця обмаль, сюди ж варто додати й невеликі вікна, які теж створюють певний ефект обмеженого простору. Щоправда, дітям у кріслах було цілком комфортно, навіть на доволі тривалі відстані, а ось встановлювати дитячі крісла дещо складно через невеликий кут відкривання дверей.

Toyota C-HR – тест-драйв кросовера (фото) Фото 8

Об’єм багажника складає 292 л, чого достатньо для поїздок в магазини та кількох валіз для подорожі, проте на більше варто розраховувати.

Як їде Toyota C-HR

Toyota C-HR пропонується на нашому ринку у двох бензинових версіях, проте обидві – гібридні: 1.8 Hybrid та 2.0 Hybrid.

Обидві версії пропонуються з гібридною безступеневою трансмісією з електронним керуванням e-CVT.

Версія з двигуном 1,8 л пропонується виключно у варіанті з переднім приводом, а ось версія з 2,0 л може бути й в повнопривідному виконанні AWD-I.

У нас на тест-драйві була версія 2.0 Hybrid з повним приводом AWD-I та у комплектації Premium.

Загальна потужність гібридної системи складає 145 кВт/197 к. с.

Toyota C-HR – тест-драйв кросовера (фото) Фото 9

Повний привід в Toyota C-HR реалізований додаванням електромотора на задню вісь (30 кВт/40 к.с./206 Нм). Проте додатковий електромотор ніяк не впливає на загальну потужність системи, яка є однаковою для передньопривідної та повнопривідної версії з 2,0-літровим двигуном.

За відчуттями, гібридної системи цілком вистачає для комфортного пересування. Прискорення, обгони, швидкі перелаштовування – з цим все в порядку в Toyota C-HR.

Гібридна система дозволяє без проблем вийти на показники витрат палива 5,5 л літрів на 100 км у звичайному режимі Normal.

Є ще режими Eco, Sport та Custom. У спортивному режимі Toyota C-HR стає жвавішим та дає певні відчуття драйву. Режим Custom дає змогу індивідуально налаштувати поведінку автомобіля під себе, а режим Eco дає змогу максимально дбайливо витрачати паливо і заряд батареї.

Toyota C-HR – тест-драйв кросовера (фото) Фото 10

Підвіска в міру комфортна, без проблем долає малі та середні нерівності на дорозі.

Є чимало асистентів та систем безпеки, які спрощують пересування містом та трасою.

Є інтелектуальний адаптивний круїз-контроль з повним діапазоном швидкостей, система відстеження смуги руху, активна допомога під час проходження поворотів, система попередження та автоматичного гальмування при наближенні об’єктів, що рухаються поперечно ззаду, та ще цілий список всього, але все залежить від комплектації.

Скільки коштує Toyota C-HR

Не будемо вдаватися у подробиці та проміжні комплектації, а зосередимося на найдешевшій та одній з найдорожчих версій.

Toyota C–HR 1.8 Hybrid Live – найдешевша версія коштує 1 383 840 грн за авто в Україні та 1 475 680 за авто замовлене у виробництва.

Якщо ж ми говоримо про топову комплектацію Toyota C–HR 2.0 Hybrid AWD-i Premium, така, як була у нас на тест-драйві, то її вартість складає 1 874 880 грн за авто в Україні та 1 999 308 грн за авто замовлені у виробництва.

Підсумки

Toyota C–HR – автомобіль емоція, який здатен закохати у себе з першого погляду та магнітом притягує до себе увагу всіх довкола.

Toyota C-HR – тест-драйв кросовера (фото) Фото 11

Салон повністю відповідає екстер’єру і теж максимально сучасний та привабливий. Проте, звісно, практичність рішень дещо кульгає, що особливо стосується доволі обмеженого простору в салоні та маленького багажника.

Ну і на останок – чимала вартість, навіть у базовій версії.

Чи вартує Toyota C–HR своєї ціни? Вирішувати, як завжди, вам.

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Знайшли помилку в тексті?
Помилка