На тест-драйві у нас побував Subaru Outback шостого покоління, який дебютував на нашому ринку ще у 2021 році.
Subaru Outback – універсал підвищеної прохідності, який позиціонують як автомобіль для активного відпочинку. Хочете щось середнє між кросовером та універсалом – ось вам Subaru Outback.
Проте цьогоріч на Нью-Йоркському міжнародному автосалоні дебютувало вже сьоме покоління Subaru Outback, яке, як мені здалося, відійшло від концепції універсала та стало суто кросовером.
Тож нумо дізнаватися, що собою являє, який вигляд має та скільки коштує в Україні останній з універсалів підвищеної прохідності Subaru Outback.
Дизайн Subaru Outback
Subaru Outback шостого покоління доволі стриманий, сімейний і традиційний, проте я б не назвав дизайн застарілим. Незважаючи навіть на вік моделі, у нього стильний вигляд, як на мене.
Словом, емоцій у зовнішньому вигляді не надто багато, проте натяки на активний відпочинок можна розгледіти неозброєним оком.
Subaru Outback – дорослий, доволі габаритний автомобіль завдовжки 4 870 мм та колісною базою 2 745 мм.
Певної брутальності йому додає пластиковий обвіс по конкуру кузова, який у поєднанні з кліренсом у 213 мм натякає на позашляховий характер авто.
Салон Subaru Outback
В інтер’єрі ультрасучасних рішень теж не надто багато, тут здебільшого прагматичні, а місцями вже й дещо застарілі рішення.
Почнемо з найемоційнішого та найяскравішого у салоні тестового авто – шкіряний салон Nappa теракотового кольору. Вигляд дуже пристойний та значно освіжає інтер’єр місцями скупого на емоції Subaru Outback.
Ще однією цікавинкою є 11,8-дюймовий мультимедійний екран. Якість картинки непогана, швидкість роботи теж на пристойному рівні, щоправда, графіку хотілося б вже більш сучасну.
Забігаючи наперед, скажу, що у сьомому поколінні, судячи з фото, від вертикальної орієнтації дисплея все ж відмовились, тож нове покоління позбудеться надокучливих порівнянь з екранами у Tesla.
Регулювання температури та крутилки мультимедіа продублювали фізичними важелями, тож за це лайк. Словом, фізичних кнопок не так і багато, здебільшого все керування перенесли на екран мультимедійної системи.
Система підтримує Android Auto та Apple CarPlay, є система кругового огляду, проте бракує бездротової зарядки та місця під сам смартфон. У всьому іншому до ергономіки запитань немає.
Панель приладів має два аналогових колодязі та невеличкий екран бортового комп’ютера посередині. Аналогові стрілки – вже, радше, класика, тож сучасною приладову панель вже точно не назвеш. Спойлер – у сьомому поколінні вже є цифровий кластер, як мінімум для певних комплектацій.
Не надто сучасний вигляд і в традиційного селектора КПП чималих розмірів, який, до слова, залишиться й в новому поколінні.
Попереду є підігріви та вентиляція сидінь, підігрів керма та кліматична система на дві зони.
Позаду, у нашій версії, теж є підігріви сидінь, дефлектори вентиляції та порти для зарядки гаджетів.
Для задніх пасажирів місця очікувано вдосталь, як для голови, так і для ніг. Спинка другого ряду регулюється за кутом нахилу, є підлокітник з підстаканниками. Позаду комфортно та чимало простору, тож Subaru Outback наче вабить гайнути десь у подорож.
Багажник теж пристойних розмірів – 537 л. Є електропривід дверцят та сенсорне відкриття, а також шторка, яка, щоправда, здається дещо простуватою.
Під фальшпідлогою – докатка та інструмент для заміни колеса.
Техніка Subaru Outback
Тестовий Subaru Outback був оснащений бензиновим атмосферним двигуном об’ємом 2,5 л (188 к.с./245 Нм), який працює в парі з варіатором CVT.
Двигун, що є характерним для Subaru, опозитний, а привід повний, симетричний.
Поєднання цього двигуна та КПП – це точно не про швидкі та динамічні старти чи натяки на спорт. Це компонування більше про спокійну манеру водіння, сімейні поїздки та зважений підхід до керування авто.
Якщо ж вам цього замало, то в Україні ще доступний варіант з турбованим бензиновим двигуном об’ємом 2,4 л (249 к.с./350 Нм).
Щодо підвіски, то попереду тут встановлена МакФерсон, а позаду багатоважільна. Підвіска комфортна та збалансована, проте, що очевидно, Subaru Outback валкий та має чималі крени кузова під час маневрування.
Симетричний повний привід із системою X-Mode дозволяє обирати один з трьох режимів – стандартний, сніг/бруд та глибокий сніг/бруд.
Враховуючи, що у нас не чистокровний кросовер, а універсал підвищеної прохідності, ще й чималої довжини та всіма наслідками від цього, то розраховувати на звання короля бездоріжжя не варто. Хоча, звісно, повний привід Subaru дозволяє почуватись впевнено на ділянках, куди деякі кросовери побояться їхати.
Окрему увагу хочу приділити комплексу EyeSight, який, окрім стандартних функцій, на кшталт адаптивного круїз-контролю, отримав можливість контраварійного об’їзду перешкод, виявлення пішоходів, велосипедистів та керування в межах смуги руху.
Скільки коштує Subaru Outback
Subaru Outback в Україні з атмосферним двигуном пропонується в трьох комплектаціях:
- Field – 1 880 200 грн
- Touring SE – 2 121 700 грн
- Touring – 2 110 700 грн.
Турбована версія доступна лише у версії Touring XT вартістю 2 321 900 грн.
Вартість вказана на автомобілі 2025 року виробництва.
Підсумки
Subaru Outback – великий, сімейний автомобіль з підвищеною прохідністю та хорошим рівнем комфорту. Так, тут інколи бракує сучасного підходу, проте вік моделі бере своє, тож тут можна ставитися з розумінням. Те саме стосується двигуна, з яким ще простіше, адже, якщо хочеться більше драйву та потужності, то є турбований 2,4 л.
Тож чекати сьоме покоління Subaru Outback чи не втрачати нагоди та обрати шосте? Вирішувати, як завжди, вам.
