У нас на тест-драйві побував кросовер Skoda Kodiaq другого покоління, який вже встиг завоювати звання Авто року в Україні 2025.
Нумо дізнаватися, що собою являє, скільки коштує та чим може здивувати нова Skoda Kodiaq.
Дизайн Skoda Kodiaq
Нова Skoda Kodiaq залишилась вірною традиціям та впізнаваною, проте з помітними змінами порівняно з попередником.
Друге покоління отримало нову оптику спереду й ззаду, видозмінені бампери та зовсім інший дизайн задньої стійки.
Окрім візуальних змін, Skoda Kodiaq підросла та стала більшою за габаритами.
Якщо коротко підсумувати, то зміни в екстер’єрі, звісно, є, вони помітні, проте загалом мені вони більше здаються рестайлінгом, чого не скажеш про інтер’єр, який разюче відрізняється від попередника.
Салон Skoda Kodiaq
Ось тут дійсно відчувається, що відбулася зміна поколінь, адже новизна — куди не глянь.
Повністю нова 10-дюймова панель приладів виконана у вигляді цифрового кластера над торпедо.
Мультимедійний екран у нашій комплектації має діагональ 10 дюймів та органічно доповнює приладову панель.
Під екраном розташований блок з трьома перемикачами Smart Dials. Ці важелі є мультизадачними та дають змогу керувати кількома кліматичними налаштуваннями та аудіосистемою залежно від алгоритму дій. Звучить складно, проте насправді зручно й практично, хоча звикати доведеться.
Ще однією важливою зміною є селектор КПП, який мігрував зі звичного місця та тепер розташований під кермом.
Це звільнило місце для додаткових ніш на центральній консолі, проте навантажило підкермові важелі, що створює певні нюанси та змушує витрачати час на звикання.
Позаду обійшлися без революційних змін. Тут дуже просторо, є повздовжнє регулювання сидінь та регулювання кута нахилу спинки, порти для зарядок, дефлектори вентиляції та, власне, регулювання температури.
Словом, наче все просто, але дуже просторо та зручно, а що ще потрібно?
Багажник теж велетенський та практичний, його об’єм — 910 л. У притаманному для Skoda стилі тут безліч фіксаторів, гачків та речей у дусі Simply Clever.
Якщо коротко, то змін в інтер’єрі багато, вони значні та до них потрібно буде звикати, особливо власникам попереднього покоління. Проте водночас Skoda Kodiaq зберегла свій просторий та зручний салон.
Техніка та динаміка Skoda Kodiaq
Нова Skoda Kodiaq в Україні доступна з двома варіантами двигунів – бензиновий 2,0 л TSI (190 к.с. /320 Нм) та дизельний 2,0 л TDI (150 к.с./320 Нм).
Коробка передач безальтернативна – 7-ступенева DSG. Те саме стосується й приводу, на нашому ринку Skoda Kodiaq доступна лише у версії 4х4.
У нас на тест-драйві була версія з 2,0-літровим турбодизелем, 7-DSG та повним приводом.
Дизельний двигун та 7-ступенева DSG працюють злагоджено, проте не варто очікувати надмірної динаміки від цієї пари. Радше навпаки, ця комбінація натякає на не надто квапливий стиль водіння.
Приємним бонусом у цьому випадку будуть витрати палива, які під час тест-драйву становили подекуди менш як 7,5 л на 100 км, що навіть менше заявленого показника у 8 л. На трасі результати були близькими до заявлених 5,6 л на 100 км.
Підвіска комфортна, наші дороги долає без особливої втрати комфорту, як мінімум на авто з 18-дюймовими колісними дисками.
Скільки коштує Skoda Kodiaq
Комплектацій на нашому ринку дві – базова Selection та максимальна Sportline.
Бензинова версія Skoda Kodiaq у комплектації Selection обійдеться у 1 656 615 грн, а у Sportline коштуватиме 1 886 169 грн.
Дизельна версія Skoda Kodiaq у комплектації Selection обійдеться у 1 752 687 грн, а у Sportline коштуватиме 1 982 241 грн.
Підсумки
Нова Skoda Kodiaq – великий, комфортний, практичний та спокійний сім’янин зі свіжим, впізнаваним екстер’єром та новим салоном.
Чи вартує вона уваги? Вирішувати, як завжди, вам.