Ексклюзив Авто

Тест-драйв Peugeot 2008: що нового та скільки коштує

Тест-драйв Peugeot 2008: що нового та скільки коштує

На тест-драйв Фактів ICTV потрапив оновлений кросовер Peugeot 2008, який дебютував на нашому ринку торік восени.

Попереднє покоління Peugeot 2008 побувало на нашому тесті ще у 2020 році, тож ми вирішили дізнатися, що змінилося та скільки зараз коштує оновлений французький кросовер.

Що змінилося у дизайні Peugeot 2008

Зовнішніх змін достатньо, проте вони не вплинули на впізнаваність моделі. Оновлені радіаторна решітка, передній бампер, фари, денні ходові вогні та видозмінена оптика позаду.

Зараз дивляться

Peugeot 2008 – тест-драйв кросовера (фото) Фото 1

Як на мене, головною зміною є новий логотип Peugeot, який відтепер з’являтиметься на усіх нових моделях бренду.

Peugeot 2008 – тест-драйв кросовера (фото) Фото 2

Якщо коротко – зміни є, вони помітні в деталях, але кардинально зовнішність не змінилась.

Що змінилося в салоні Peugeot 2008

Не зраджуючи традиції, простір у салоні Peugeot 2008 розроблено за концепцією i- Cockpit з орієнтацією всіх елементів керування на водія.

Peugeot 2008 – тест-драйв кросовера (фото) Фото 3

Зміни в інтер’єрі теж є, вони теж не кардинальні, проте в деяких моментах дуже суттєві.

Повністю змінилась мультимедійна система, яка отримала сенсорний 10-дюймовий дисплей та бездротові Apple CarPlay, Android Auto і потужнішу бездротову зарядку.

Peugeot 2008 – тест-драйв кросовера (фото) Фото 4

Окрім цього, варто відзначити і якість картинки з камер, яка дійсно вражає.

Також повністю змінився селектор КПП, який тепер виконано у стилі мініатюрного перемикача, як і у всіх останніх моделях Peugeot.

Peugeot 2008 – тест-драйв кросовера (фото) Фото 5

Варто додати ще новий варіант виконання оббивки салону з алькантари та шкіри, та ще й із зеленою стрічкою, як у тестовій версії GT. Виглядає доволі пристойно, та й загалом на якість матеріалів нарікань не виникало.

Peugeot 2008 – тест-драйв кросовера (фото) Фото 6

Кермо, панель приладів з 3D-ефектом, панель керування клімат-контролем, задній ряд сидінь, багажник – все це залишилося без змін.

Peugeot 2008 – тест-драйв кросовера (фото) Фото 7

Мало не забув про логотип, на кермі він теж новий.

Якщо коротко, основна зміна – це мультимедійна система.

Що змінилося в техніці Peugeot 2008

Для українського ринку техніка залишилася без змін, все ті ж самі знайомі двигуни та КПП.

У нашому випадку був турбодизель BlueHDi об’ємом 1,5 л та потужністю 130 к.с./300 Нм, який працював у парі з 8-АКПП. Привід – передній.

Двигун 1,5 л BlueHDi добре відомий нам за іншими моделями Peugeot та Citroen і вкотре приємно нас здивував.

Peugeot 2008 – тест-драйв кросовера (фото) Фото 8

Так, це не спорт-кар, і якоїсь нестримної потужності та динаміки не варто очікувати, проте Peugeot 2008 доволі передбачуваний та стабільний у своїй поведінці.

Чим вас здивує 1,5 л BlueHDi, так це витратами палива, адже у місті в мене вдавалося вийти на показники 6,5 л на 100 км, а поза містом взагалі – 5 л на 100 км.

Peugeot 2008 – тест-драйв кросовера (фото) Фото 9

Варто відзначити доволі м’яку та комфортну підвіску, а також кліренс 189 мм, який дозволяє спокійно виїжджати на бордюри.

Скільки коштує Peugeot 2008

Найпростіша бензинова версія Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 АКПП-6 в комплектації Active коштує 898 тис. грн.

Топова версія Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 S&S АКПП-8 в комплектації GT коштує 1 198 900 грн.

Підсумки

Peugeot 2008 оновили, проте не кардинально. Хоча навіщо змінювати те, що й так вдало вийшло? Можливо, саме так подумали французи і лише додали кілька родзинок до оновленого Peugeot 2008.

Вирішувати, як завжди, вам.

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Знайшли помилку в тексті?
Помилка