У нас на тест-драйві побував кросовер Nissan X-Trail e-Power e-4orce N-Trek. Нумо дізнаватися, що собою являє N-Trek, чим відрізняється від інших версій та скільки коштує в Україні.
Дизайн Nissan X-trail N-Trek
Nissan X-trail N-Trek порівняно зі звичними версіями отримав видозмінений більш фактурний передній бампер та повністю чорну решітку радіатора. Дзеркала, накладки на нижній частині дверей, задній бампер та дах з рейлінгами також забарвлені у чорний колір.
Також версія N-Trek отримала нові 18-дюймові колісні диски з чорними акцентами.
Словом – менше хрому, більше чорного кольору та більш брутальний зовнішній вигляд.
Салон Nissan X-trail N-Trek
Інтер’єр Nissan X-trail N-Trek глобально не відрізняється від інших версій кросовера, проте є нюанси.
Головною відмінністю салону N-Trek від всіх інших версій є сидіння, виконані з водонепроникного матеріалу, додаткові гумові килимки в салоні та двосторонній килим у багажнику. Таке виконання наче натякає на дещо позашляховий характер версії та відгукується у брутальному зовнішньому вигляді.
Якщо не марити бездоріжжям та сприймати Nissan X-Trail, як сімейний кросовер, то це також стане перевагою, адже зносостійкість такого салону, як на мене, теж буде кращою.
Особливістю ж гібридної версії Nissan X-Trail e-Power N-Trek порівняно з 1,5 VC-T MHEV є лише селектор КПП. У нього з’явилося положення B для покращення заряду батареї, а поблизу селектора з’явилося дві кнопки EV повністю електричний режим руху та режим максимальної рекуперації e-Pedal.
Проте це саме ви зустрінете й в інших версіях Nissan X-Trail e-Power.
У всьому іншому – це добрий знайомий Nissan X-Trail, проте зі своєю родзинкою у вигляді інтер’єру, з акцентом на зносостійкі та витривалі матеріали.
Тож щоби не повторюватись і не оглядати салон повністю, запропонуємо вам ознайомитися з ним у нашому тест-драйві Nissan X-Trail 1,5 VC-T MHEV.
Техніка Nissan X-trail N-Trek
А ось тут практично без змін, адже Nissan X-trail N-Trek – це фактично лише одна з комплектацій Nissan X-Trail e-Power чи Nissan X-Trail e-Power e-4orce.
Проте, оскільки ми вже згадали про натяки на позашляховий характер, то пройдімось по основним особливостям Nissan X-Trail e-Power e-4orce N-Trek.
Якщо коротко, то це послідовний гібрид, де бензиновий двигун виконує роль генератора енергії, якою живить батарею та два електромотори на передній та задній осі у версії e-4orce.
Отже, маємо турбобензиновий двигун об’ємом 1,5 л, що заряджає батарею та живить два електричних мотори у нашому випадку (213 к. с./ 330+195 Нм)
Роль АКПП тут виконує редуктор електромотора, за аналогією до електромобілів.
Також тут є кілька режимів руху, з доволі красномовними назвами – Eco, Standard, Sport, Snow та Off-road.
Отже, фактично все те саме, як у Nissan X-Trail e-Power e-4orce, без якихось додаткових можливостей на бездоріжжі.
А ось детальніше о про відмінності версій Nissan X-Trail e-Power/e-4orce від MHEV, ви можете дізнатись в нашому попередньому тесті.
Скільки коштує Nissan X-Trail N-Trek
Передньопривідний Nissan X-Trail e-Power N-Trek з 5-місним салоном коштує 1 859 030 грн.
Повнопривідна версія Nissan X-Trail e-Power e4orce N-Trek з 5-місним салоном коштує 1 994 630 грн (2 028 530 грн з 7-місним салоном).
Підсумки
Nissan X-Trail e-Power e4orce N-Trek – свого роду натяк на позашляховий характер кросовера з більш брутальним виглядом та витривалим салоном, проте технічно це той самий Nissan X-Trail e-Power e-4orce.
Чи вартий він уваги, вирішувати, як завжди, вам.