На тест-драйв Фактів ICTV потрапив кросовер Lexus LBX, який став найменшим автомобілем у лінійці бренду та орієнтований на європейський ринок.
Нумо дізнаватися, що собою являє найменший і найдешевший автомобіль у модельному ряду Lexus.
Дизайн Lexus LBX
Lexus завдяки моделі LBX хотів дещо змістити фокус бренду на європейський ринок та посісти своє місце у класі компактних міських кросоверів.
Lexus LBX побудований на одній платформі з Toyota Yaris Cross, тож габарити у них схожі, хоча LBX трохи довший і ширший.
За рахунок новизни моделі LBX привертає до себе увагу, особливо це стосувалося власників Lexus та інших авто преміальних брендів, як на мене. Доволі незвичний і навіть дещо провокативний колір зробив тестовий LBX ще більш помітним на дорозі та перетворив його на суцільний магніт поглядів. Словом, якщо ви любите бути у центрі уваги, тоді жовтий Lexus LBX – ваш ідеальний формат.
Одним з основних аспектів у дизайні LBX виробник називає відхід від легендарних фамільних решіток радіатора, які десятиліттями були відмінною рисою дизайну автомобілів Lexus. І дійсно, фронтальна частина дещо вибивається з традиційного дизайну, проте все ж залишається впізнаваною.
Салон Lexus LBX
Потрапити у салон Lexus LBX можна за допомогою незвичних дверних ручок із електроприводом, без звичної рухомої частини.
Теж саме стосується й внутрішніх ручок – двері відкриваються за допомогою клавіші, яку потрібно натискати.
Загалом дуже незвично та оригінально. До слова, такі ж самі дверні ручки ми вже зустрічали нещодавно на тест-драйві Lexus RX.
Інтер’єр Lexus LBX виконано переважно з якісних матеріалів, проте на другому ряду можна зустріти й більш прості матеріали, зокрема пластик карт дверей.
До якості збірки питань не виникало, все відповідає статусу – маленький та все ж преміальний Lexus.
Дещо здивували механічні регулювання передніх сидінь, адже це, хоч і маленький, та все ж Lexus.
На LBX вперше представлена 12,3-дюймова повністю цифрова панель приладів, яка на вигляд значно краще у порівнянні з вже дещо застарілим кластером приладів в Lexus RX.
Мультимедійна система Lexus Link оснащена сенсорним 9,8-дюймовим екраном. Якість зображення та швидкість реакції доволі непогані.
Керування кліматичною системою частково залишили фізичним, а частково перенесли на сенсорний екран.
Салон доволі компактний – і це очікувано, адже від Toyota Yaris Cross далеко він не втік.
Невеличкий ящик для рукавичок, дуже компактний підлокітник, лише один підсклянник і навіть ніша з бездротовою зарядкою, дещо коротшою за розмір середньостатистичного смартфона.
Попереду з вільним простором все доволі компактно, не сказав би, що тісно, але компактно.
Позаду ситуація очікувано інша, ось тут дійсно тіснувато, тож розраховувати на довгі поїздки втрьох і без втрати комфорту не варто.
Багажник, як ви розумієте, теж доволі компактний – 318 л. Проте з великим плюсом у вигляді електроприводу дверцят.
Як їде Lexus LBX
Lexus LBX обладнаний гібридним силовим агрегатом на основі трициліндрового бензинового двигуна об’ємом 1,5 л, що працює в парі з електромотором і трансмісією e-CVT.
Сумарна потужність системи становить 136 к. с. і 185 Нм крутного моменту.
Lexus LBX полюбляє спокійний стиль водіння, на який відповідає прогнозованою поведінкою. Не варто очікувати від LBX надмірної динаміки та спортивного характеру, йому до душі спокійні поїздки містом.
У такому режимі гібрид демонструє досить приємні цифри витрат палива – 4,9 л на 100 км.
Характер авто можна змінити, обравши один із режимів – Eco, Normal, Sport. Хоча, як на мене, улюблений режим Lexus LBX – Normal та Eco.
Також можна увімкнути режим EV, що дозволить певний проміжок часу рухатися виключно на електротязі.
В Україні зараз доступна лише передньопривідна версія Lexus LBX, тоді як на інших ринках є й повнопривідна версія з додатковим електродвигуном на задній осі E-Four.
Підвіска Lexus LBX в міру комфортна, особливих нарікань на її роботу не спостерігалося. Попереду тут встановлені стійки типу Макферсон, а позаду напівзалежна торсіонна балка. Щоправда, для повнопривідної версії позаду використовується багатоважільна підвіска.
Скільки коштує Lexus LBX в Україні
Lexus LBX доступний лише у одному компонуванні Lexus LBX із гібридом на основі бензинового двигуна об’ємом 1,5 л, електромотором, трансмісією e-CVT і приводом на передню вісь. Обрати можна лише комплектацію та додаткові опції.
Lexus LBX в стартовій комплектації Elegant коштує від 1 580 841 грн.
Lexus LBX в максимальній комплектації Emotion – від 1 627 512 грн.
Підсумки
Красивий, сучасний і дуже компактний Lexus LBX точно не залишить вас байдужими та привертатиме увагу усіх довкола, принаймні, поки до моделі не звикнуть.
Яскравий зовнішній вигляд збалансовує спокійний характер гібрида, який до всього здивує ще й приємними показниками витрат палива.
Ну, і вишенька на торті – ціна, яка робить Lexus LBX найдешевшим у модельному ряду Lexus.
Вирішувати, як завжди, вам.
