Як розпізнати поганий ресторан за 3 хвилини

Як розпізнати поганий ресторан за 3 хвилини

Мало відвідувачів

Якщо в ресторані зал порожній, то це досить підозріло. Незатребуваність може говорити про занадто високі ціни, погане обслуговування, або про несмачну їжу.

У таких закладах є небезпека покуштувати страви з несвіжих продуктів, адже через брак відвідувачів вони можуть залежуватися на полицях.

Зараз дивляться

Аромат

У ресторанах має пахнути свіжістю, все! У залі не повинно бути ніяких сторонніх запахів з кухні, якщо вони є – значить там погані витяжки.

Також не повинно пахнути ніякими освіжувачами повітря.

Занадто велике меню

Хороші закладу обирають свій напрямок в їжі і розвиваються в ньому, удосконалюючи свої навички.

Плюс навряд чи всі страви замовляються однаково добре. Швидше за все всі продукти заморожуються і розморожуються по кілька разів, а можуть траплятися і несвіжі. Якщо ви все-таки зважитеся пообідати в такому місці, приготуйтеся, що половини з того, що перераховано в меню, не буде в наявності.

Непрофесійний персонал

Запам’ятайте, до відвідувача офіціант з меню повинен підійти не пізніше, ніж через 30 сек, як він сів за стіл. Якщо до вас довго не йдуть значить в ресторані відсутня будь-яка дисципліна, а до гостей неповажне ставлення.

На будь-яке ваше запитання щодо меню офіціант повинен знати відповідь не гірше кухаря.

Неохайні столи

Синтетична скатертина на столі та потерта оббивка на меблях, які ще зберігають спогади про трапези минулих відвідувачів. Просто йдіть з такого місця. Якщо персонал не може стіл витерти, то що вони роблять з вашої їжею?

Мікрохвильовка

Згідно з мішленівськими вимогами, температура страви, яку подають, не повинна бути вище 36-40 градусів.

Ознаки, що вашу їжу розігрівали в мікрохвильовці:

  • дим над стравою;
  • гаряче зовні, але холодне всередині;
  • черствість при охолодженні.

Прейскурант для розбитого посуду

Така традиція в ресторанах уже давно пережиток. В хорошому закладі з вас не вимагатимуть гроші за випадково розбитий стакан, а його просто спишуть.

Телевізори на стінах

Телевізори доречні в спорт-барах, але ніяк не в ресторанах, куди люди приходять спокійно поїсти. Також прикладом поганого тону в закладі вважається гучна музика.

Чистота в туалеті

В умовах того ж Michelin є пункт, який говорить про те, що відвідувач кабінки не повинен зрозуміти, що до нього в ній хтось був.

Як мінімум вішати туалетний папір, очищати відро для сміття і мити підлогу слід не рідше ніж раз на 30 хв.

Читайте: Не ображайте споживача. Права покупця, або як повернути неякісне

До слова, раніше  Факти ICTV нагадали про правила, які варто знати покупцям, щоб відстояти свої права та не стати жертвами недобросовісних супермаркетів.

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Loading...
Підтримати Факти ICTV
Знайшли помилку в тексті?
Помилка