TikTok дасть змогу створювати рекламу за допомогою ШІ. Це допоможе прибрати мовні бар’єри в просуванні продукції.
TikTok запускає рекламу з ШІ-контентом
Так, новинка працюватиме у вигляді аватарів від компанії Symphony. На вибір буде одразу кілька їх видів – стокові та користувацькі. Перші матимуть зовнішній вигляд живих акторів, яких знімали для подальшої генерації реклами з їхніми віртуальними особистостями.
Користувацькі аватари створюються за образом і подобою конкретного автора або представника бренду і здатні розмовляти кількома мовами.
За заявою самого TikTok, це дасть змогу олюднити бренди та продукцію, яку продають виробники через рекламу в соцмережі. Схожими технологіями користуються всесвітньо відомі особистості – наприклад, MrBeast користується ШІ для перекладу своїх роликів, а FKA Twigs рекламується за допомогою ШІ-версій самої себе.
На щастя, такі ролики будуть позначатися міткою “створено за допомогою штучного інтелекту”.
Утім, у соцмережі і без нововведень є низка проблем, які потрібно вирішити – на початку червня TikTok провалив тест на дезінформацію напередодні виборів до Європарламенту. Усі 16 рекламних роликів із дезінформацією допустили до реклами – у соцмережі відповіли, що проблему вже усунули, а це був людський фактор.