Українці можуть повідомити про відсутність зв’язку чи мобільного інтернету в Дії. Відповідний сервіс вже з’явився у застосунку.
Як повідомити про відсутність зв’язку в Дії
Про запуск нового сервісу повідомив міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
– Якщо у вас довго вантажаться сторінки, не йде дзвінок або не відкривається TikTok — повідомляйте про це в Дії. Послугу знайдете одразу на головному екрані застосунку, – зазначив очільник Мінцифри.
Повідомити про відсутній зв’язок у Дії дуже просто. Для цього потрібно:
- Натиснути Відсутній зв’язок на стартовій сторінці в застосунку.
- Надати одноразовий доступ до геолокації.
- Вказати, чи проблема лише під час відключень світла.
- Обрати оператора.
- Вказати, що не працює: інтернет, дзвінки чи обидві послуги.
- Вказати, де немає зв’язку: у приміщенні чи на вулиці.
У Мінцифри також подумали над тим, як відправити заявку, якщо інтернету взагалі немає.
– Заздалегідь завантажте Мапу незламності, можете зробити це просто зараз. Вона знадобиться і в інших випадках, наприклад, коли шукаєте укриття або найближче місце з генератором. А далі, якщо у вас зникне інтернет, залишайте заяву в Дії, вона автоматично відправиться, коли повернеться зв’язок, – пояснив Михайло Федоров.
Заяву отримає Національна комісія, яка здійснює регулювання зв’язку. Вона дізнається про місця, де є проблеми з інтернетом та зв’язком, і спільно з операторами виправлятиме ситуацію.