TikTok визначив тренди на 2025 рік: ШІ, інфлюенсери, нові підходи

TikTok
Джерело: Unsplash

Соціальна платформа TikTok опублікувала звіт What’s Next про маркетингові тенденції 2025 року. У документі окреслено три ключові напрями, які, на думку компанії, формуватимуть підходи до реклами у найближчому майбутньому.

Тренд TikTok – штучний інтелект у маркетингу

TikTok вважає, що штучний інтелект стане важливим інструментом для створення контенту. У 2025 році маркетологи зможуть використовувати набір інструментів Symphony.

Ця система допомагає створювати сценарії, перекладати відео різними мовами та навіть створювати ШІ-аватари.

Зараз дивляться

Хоча у деяких маркетологів виникають побоювання щодо того, що штучний інтелект може витіснити людей з робочих місць, у TikTok наголошують на його потенціалі для підвищення креативності.

Тренд TikTok – співпраця з нішевими інфлюенсерами

TikTok радить брендам працювати з ширшим колом інфлюенсерів, щоби закрити нішеві аудиторії. Це, вважають маркетологи, дозволить ефективніше залучати спільноти та будувати довіру до бренду.

– Не завжди йдеться про масове охоплення. Люди створюють стосунки з брендами, які говорять їхньою мовою, – пояснила керівниця глобального відділу креативних рішень TikTok Кассі Тейлор.

Тренд TikTok – новий погляд на життєві етапи

TikTok пропонує брендам переглянути підхід до розриття теми традиційних життєвих подій. Замість звичних тем, як-от купівля будинку чи шлюб, експерти радять фокусуватися на цілях, які цікавлять сучасну аудиторію, наприклад, ментальне здоров’я чи подорожі.

Нагадаємо, самій компанії також доведеться долати виклики. Наприклад, у США можуть з 19 січня заборонити TikTok, і представники платформи готуються до суду. Якщо це все ж таки станеться, увага брендів може перейти до Instagram Reels або YouTube Shorts.

Джерело
Business Insider
Теги
TikTok
Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Знайшли помилку в тексті?
Помилка