Іноді під час спробі подзвонити або надіслати смс на екрані смартфона з’являється повідомлення Проблема підключення або неправильний код MMI. Що таке код MMI та чи можна самостійно вирішити проблему – читайте в нашому матеріалі.
Код ММІ в телефоні: що це означає
Код MMI (Man-Machine Interface – Інтерфейс Людина-Машина) – це спеціальний код для USSD запитів. Тобто код MMI забезпечує з’єднання та інтерактивну взаємодію між смартфоном користувача та сервісними додатками оператора мобільного зв’язку.
Коли абоненти набирають на телефоні код *111#, щоб дізнатися баланс, це і є приклад використання MMI. Коди MMI також використовуються для поповнення рахунку, керування підключеними послугами, зміни тарифного плану і для користування іншими послугами, що надає оператор.
Що робити, якщо на телефоні відображається помилка коду ММІ
Коли відбувається помилка з’єднання з оператором і з’являється повідомлення про неправильний код MMI, це здебільшого свідчить про хибні налаштування телефону, які можна легко виправити самостійно.
Збої стільникового зв’язку з боку оператора
Це найпоширеніша проблема виникнення помилки коду MMI, в результаті якої сигнал на смартфонах абонентів зникає зовсім або є настільки слабким, що з’єднання стає неможливим.
Зверніть увагу на індикатор сигналу мережі. Якщо сигнал відсутній, імовірно, проблема виникла з боку оператора.
Методів самостійного усунення немає. Доведеться чекати, поки оператор відновить постачання послуг, або шукати локацію, де сигнал може бути кращим.
У деяких випадках може допомогти увімкнення й вимкнення режиму У літаку. Після цих дій телефон оновить підключення до мережі, тож проблема може зникнути.
Нестабільний зв’язок у мережі
Нестабільний зв’язок – це також проблема з боку оператора. Але якщо ви підключені до мережі в режимі 4G, можна переключитися на 2G, який є стабільнішим і надійнішим. Для цього:
- Перейдіть у розділ Налаштування – SIM-картки та мобільні мережі.
- Оберіть мережу, яку хочете налаштувати.
- Перейдіть до пункту Переважний тип мережі.
- У списку режимів виберіть 2G.
Після того як проблема зникне, виконайте аналогічні дії, щоб повернутися в режим 4G.
Хибні налаштування мережі
Помилка може виникнути, коли ви міняєте оператора мобільного зв’язку, а телефон залишається той самий. Тоді у вас можуть зберегтися старі налаштування мережі, що не відповідають параметрам нового оператора.
Перевірте налаштування, як показано на фото, після чого перезавантажте телефон, щоб налаштування набули чинності.
Налаштування коду країни
Найчастіше повідомлення про неправильний код MMI надходить, коли абонент набирає відповідну комбінацію символів коду у додатку для набору номера телефону. Іноді це може бути пов’язане з налаштуваннями самого застосунку, який автоматично визначає телефонний код країни (для України це +38) і додає його на початку кожного номера, який ви набираєте.
Щоб усунути проблему, перейдіть до налаштувань додатку й вимкніть цю функцію.
Цей спосіб особливо актуальний для смартфонів Xiaomi, з телефонами інших виробників таке трапляється вкрай рідко.
Помилкова робота встановлених мобільних додатків
Якщо проблема з’явилася після встановлення нового мобільного додатку, причина може ховатися в його роботі, що впливає на передачу чи розпізнавання MMI коду. Щоб усунути проблему, видаліть нещодавно встановлені додатки і перевірте зв’язок.
Фізичне пошкодження SIM-картки або смартфона
Остання причина помилки MMI коду полягає у фізичних пошкодженнях SIM-карти або самого смартфона. Перевірити це можна, якщо замінити SIM-картку в вашому смартфоні на іншу, що точно є робочою, та встановленням вашої сімки в інший телефон, який справно працює.
Якщо фізичні пошкодження підтвердяться, доведеться звернутися до сервісного центру, щоб замінити SIM-картку або полагодити смартфон. Самостійно такий рівень проблеми вирішити не вдасться.