Експерти сервісу Love the Sales, що слідкує за знижками, визначили, які фірми та моделі кросівок є найпопулярнішими в Instagram.
Для цього були проаналізовані хештеги, якими користувачі соцмережі хвалилися своїм взуттям.
Так, найпопулярнішими кросівками в Instagram виявилися NMD від Adidas (7 млн хештегів).
Срібло в рейтингу топ-кросівок завоювало взуття, яке випускає репер Каньє Вест, а саме модель Yeezy Boost 350 (близько 6 млн хештегів).
На третьому місці за популярністю розташувалися кеди Old Skool від Vans (4,5 млн хештегів).
Читайте: Рахують калорії і кроки. Puma випустила “розумні” кросівки
Четверте і п’яте місця зайняли Adidas Originals Superstar (3,8 млн хештегів) і Converse Chuck Taylor All Star (3,5 млн хештегів).
До слова, компанія Nike, яка розташувалася в цьому рейтингу тільки на 7 місці, випустила кросівки з автошнуруванням.
Фото: argepeg