Добре відома дітям 90-х іграшка-яйце Tamagotchi, знову переживає хвилю популярності. Успішне перезавантаження бренду привело до відкриття першого магазину у Великій Британії. Це сталося після значного зростання продажу.
Повернення Tamagotchi
Компанія Bandai Namco вирішила оновити свій хіт через майже 30 років. Перші тамагочі з’явилися у 1996 році. Сучасна версія – це така сама іграшка у формі різнокольорових яєць із маленьким екраном та кнопками, але з новими функціями, що пропонують більше можливостей.
– Тепер користувачі можуть підключатися до Wi-Fi, грати з друзями та завантажувати різні елементи, що робить іграшку більш захопливою, – пояснила менеджерка Прія Джадеджа.
Після офіційного повернення Tamagotchi на ринок Великої Британії у 2019 році, іграшка стала популярною серед різних вікових груп. Спочатку передбачалося, що її головною цільовою аудиторією будуть мілленіали, які виросли разом з нею, але тамагочі вподобало й молодше покоління.
Продаж Tamagotchi у світі
Між 2022 та 2023 роками світовий продаж інтерактивної іграшки більше ніж подвоївся. Це підштовхнуло Bandai Namco до відкриття першого офіційного магазину у Великій Британії. Примітно, що навіть у 1996 році, коли Tamagotchi був найпопулярнішим гаджетом, такого магазину не було.
Сьогодні на ринку віртуальних вихованців у компанії з’явилися численні конкуренти, такі як Bitzee та Punirunes. Однак Tamagotchi продовжує утримувати своїх відданих шанувальників і випускає для них інші версії гаджета. Наприклад, Digimon – ще один віртуальний вихованець з 90-х, також належить Bandai Namco. Спочатку він призначався для хлопців, пізніше гендерні умовності зникли.
Цікаво, що багато хто називає будь-яку подібну іграшку тамагочі, оскільки з часом назва бренду перетворилася на загальновживану.
