На нашому ринку є два варіанти двигунів і КПП для Peugeot 5008.
Доступний дизельний двигун 2,0 л HDi 150 к.с., який працює в парі 6-ступеневою АКПП. За таку версію в комплектації GT-Line, вам доведеться заплатити приблизно $ 40 тис.
У нас же на тест-драйві побувала більш потужна версія, з турбодизельним двигуном 2,0 л BlueHDi 180 к.с. S&S, який працює в парі з 8-ступеневою АКПП. За цю версію в комплектації GT, вам доведеться заплатити приблизно $45 тис.
Дизайн
Peugeot 5008 дуже схожий зі своїм меншим братом Peugeot 3008.
І якщо ззаду і збоку відмінності видно, то ось спереду все виконано в одному стилі. Обидва брата побудовані на платформі EMP2 і загального у них, м’яко кажучи, досить багато.
Peugeot 5008 масивніший та більший, а самі французи позиціонують його, як семимісний кросовер.
Салон
У салоні також все переплітається з інтер’єром Peugeot 3008, з яким ми познайомилися дещо раніше.
Щоб не повторюватися, про всю концепцію салону детально, ви можете дізнатися в нашому тест-драйві Peugeot 3008. Сьогодні ж ми пройдемося по основним фішках, які, повірте мені, зможуть вас здивувати. 🙂
Сидіння виконані з преміальної шкіри Nappa Mistral, у водія і пасажира є висувні підколінні подушки, а також кілька видів масажу. Непоганий комплект для далекої подорожі, правда?
Також, є система ароматизації повітря.
Весь простір навколо водія, що вже властиво для Peugeot, організовано в концепції I- Cockpit.
Якщо коротко, то все зроблено максимально компактно і орієнтовано на водія.
Скошене знизу компактне кермо добре лежить в руках, що разом з хорошим зворотним зв’язком і гостротою рульового управління, дозволяє впевнено маневрувати на досить громіздкому Peugeot 5008 навіть на щільних парковках.
Цифрова панель приладів втоплена вглиб торпедо і добре зчитується. Крім усього іншого, є кілька різних компоновок інформації, яку ви можете вивести для відображення.
На центральній консолі знаходиться 8,5-дюймовий мультимедійний дисплей, за допомогою якого здійснюється управління більшістю систем автомобіля.
Система підтримує Apple CarPlay, MirrorLink і Android Auto, завдяки чому можна підключити смартфон і дублювати на сенсорний екран необхідні додатки. Власне кажучи, коли є Apple CarPlay, то про штатну навігацію я і зовсім забуваю, адже є додатки, які допомагають відслідковувати міський трафік онлайн.
Управління клімат-контролем сенсорне і також інтегроване в мультимедійний дисплей і це, особисто мені, здалося не найзручнішим рішенням.
У 5008 є бездротова зарядка для телефону – це кайф, якщо ваш телефон її підтримує, звичайно. 🙂
Французька аудіосістема FOCAL дуже навіть непогана, як на мене. Якісне звучання без будь-яких зауважень.
Особливого шарму інтер’єру надають авіаційні тумблери, які в два ряди розташовані під правою рукою у водія.
Місця спереду цілком достатньо, але панорамний дах зі зсувним люком, все ж, трохи простору над головою відбирає.
Є два підстаканника, підлокітник з величезною нішею, та й в цілому, простір організовано грамотно. Все на своїх місцях. 🙂
Другий ряд сидінь розділений на три окремих крісла, які можна індивідуально регулювати поздовжньо, а також змінювати кут нахилу спинки.
На спинках передніх сидінь є розкладні столики, на вікнах встановлюються механічні шторки, є розетка 220V і власний блок для регулювання потоків повітря, але клімат-контроль, все ж, двозонний.
На другому ряду можна вільно всістися втрьох, без втрати комфорту. Є система кріплень дитячих сидінь ISOFIX і дитячі крісла встановлювати в Peugeot 5008 зручно, завдяки широкому дверному отвору.
Третій ряд сидінь назвати повноцінним складно, адже підійде він максимум для дітей, а от двом дорослим, комфортно там розміститься навряд чи вийде. Третій ряд є, але про всяк випадок, якщо дуже потрібно. 🙂
Величезним плюсом третього ряду є те, що його можна повністю зняти і використовувати на пікніку, наприклад. 🙂
В силу наявності третього ряду в Peugeot 5008 немає ні запасного колеса, ні докатки. І це мінус, враховуючи стан наших доріг.
Третій ряд можна скласти в рівну підлогу, і тоді ви отримаєте багажник об’ємом 702 л.
Кришка багажника оснащена системою сенсорного відкриття. Для відкриття потрібен ключ в кишені і помах ноги під бампером, де розташований датчик.
Зручно, коли руки зайняті, або ж просто погода огидна і бруднити руки немає бажання. 🙂
Місто і траса
Тестовий Peugeot 5008 був оснащений турбодзельним мотором 2,0 л BlueHDI і 8-ступеневим автоматом.
Потужність двигуна становить 180 к.с./3750 об.хв, а максимальний крутний момент 400 Нм/2000 об.хв.
Автомобіль жвавий і збалансований, дуже сподобалося поєднання двигуна і АКПП. Динаміки для досить габаритного Peugeot 5008 цілком вистачає. Я не відчував браку потужності і будь-яких зволікань під час маневрування.
Підвіска здалася мені збитою і дещо жосткою, що особливо відчувають пасажири позаду. Можливо, дає про себе знати задня підвіска з напівзалежною П-подібною балкою кручення. Попереду ж встановлена незалежна підвіска типу Макферсон.
Якщо говорити про місто, то доведеться звикати до того, що Peugeot 5008 досить габаритний автомобіль і це відчувається. Парковка, роз’їзди в вузьких дворах та інші принади мегаполісів вимагають певних навичок за кермом цього “малюка”.
Габаритні розміри:
- довжина 4 641 мм
- Ширина 1 841 мм
- Висота 1 646 мм
- Колісна база 2 840 мм
- Кліренс 236 мм
Для полегшення таких маневрів в Peugeot 5008 є система кругового огляду, але до якості зображення і до логіки відображення є питання.
Не обділений Peugeot 5008 і системами безпеки.
Є системи допомоги при старті руху на підйомі і спуску (HADC), система попередження про зіткнення і екстрене гальмування в міському циклі (Active Safety Brake), асистент утримання смуги руху (Lane Keeping Assist) і система контролю “мертвих зон”.
Крім цього, є система розпізнавання дорожніх знаків і втоми водія.
Peugeot 5008 оснащений системою i-Cockpit Amplify, яка включає в себе два режими Boost і Relax.
Relax – це стандартний, спокійний режим і більш агресивний Boost.
Обидва цих режими можна запрограмувати під себе і комплексно змінювати атмосферу в салоні.
Ви можете індивідуально підібрати різновидність масажу, аромат парфумів салону та інтенсивність освітлення.
Крім атмосфери, ці режими впливають і на динамічну поведінку автомобіля.
Змінюється гострота рульового управління, чутливість педалі газу і алгоритм роботи КПП.
Також, включивши режим Boost у Peugeot 5008 з’явиться імітація спортивного рику, який радує вуха за допомогою аудіосистеми. 🙂 Особисто мені, динаміки цілком вистачало і в стандартному режимі.
Повного приводу в Peugeot 5008 немає, але він оснащений системою “Grip Control “, яка дозволяє вибрати режим в залежності від місцевості або погодних умов і адаптує роботу двигуна, КПП і ESP. Повний привід, однозначно, ця система не замінює.
Витрати палива в місті у мене становили 9,1 л на 100 км.
На трасі в Peugeot 5008 відзначу адаптивний круїз-контроль з можливістю повної зупинки. Працює справно і значно полегшує далекі поїздки.
Також є адаптивне дальнє світло “High Beam Assist”, який в режимі авто, самостійно перемикає дальній/ближній та підсвічує повороти.
На заміських швидкостях 110-130 км/год Peugeot 5008 відмінно тримає дорогу. Динаміки і запасу потужності для обгонів вистачає.
Витрата палива на трасі у мене становили близько 7 л на 100 км.
Підсумки
Peugeot 5008 сімейний шатл, який однозначно припаде до душі любителям подорожувати на автомобілі. Є все необхідне щоб скрасити час в дорозі – масаж, підколінні подушки, столики, шторки, USB порти, бездротова зарядка, розетка 220В і тд.
Приємний і сучасний інтер’єр доповнює відмінна аудіосистема. Словом, їхати на ньому можна далеко, комфортно і весело.
Немає запаски/докатки – це мінус. Також, хотілося б повноцінний клімат-контроль для другого ряду сидінь.
Динаміки вистачає і на трасі, і в місті. Здорово працює КПП, перемикань якої практично не помічаєш. Місцями жорстка підвіска, але це не критично, як на мене.
Матеріали якісні і виглядають дійсно дорого.
Немає повного приводу, хоча є його імітація.
Так все ж, кросовер це чи мінівен? Я більше схиляюся, до того, що все ж мінівен.
Але, вирішувати, як завжди, Вам. 🙂
Олесь Куниця