Відео Фото Свята в Україні

Тест-драйв оновленої Mazda CX-3: що змінилося?

14 Вересня 2019, 17:22
Тест-драйв оновленої Mazda CX-3: що змінилося?

Оновлена Mazda CX-3 доступна з одним бензиновим двигуном 2,0 л, який в залежності від типу приводу (передній/повний) має потужність 121 к.с. або 150 к.с. Максимальний крутний момент у обох версій становить 206 Нм/2800 об.хв.

Двигун працює в парі виключно з 6-ступеневою АКПП.

Мінімальна вартість передньопривідної Mazda CX-3 становить близько $ 25 тис., а топова повнопріводна версія обійдеться приблизно в $30 тис.

Зараз дивляться

Факти ICTV вирішили перевірити, як змінився кросовер Mazda CX-3 у порівнянні з попередньою версією, яка раніше також побувала у нас на тест-драйві.

Дизайн

Якщо говорити про загальну концепцію дизайну, то глобально нічого не змінилося.

Трохи змінилася радіаторна решітка, в структурі якої з’явилися здвоєні ламелі, а також додалося хромованих елементів по всьому периметру кузова.

Тест-драйв оновленої Mazda CX-3: що змінилося? Фото 1

Трохи змінилися елементи передньої оптики та малюнок задніх ліхтарів.

Салон

Панель приладів залишилася незмінною, вона виконана в тому ж мотоциклетному стилі. У центрі знаходиться колодязь з аналоговим тахометром і спідометром, а по обидва боки розташовані дисплеї з інформацією та даними бортового комп’ютера.

Тест-драйв оновленої Mazda CX-3: що змінилося? Фото 2

Кермо, центральна консоль і мультимедійний дисплей залишилися без змін, але змінився матеріал, яким замінили шкіру на торпедо і картах дверей.

Тест-драйв оновленої Mazda CX-3: що змінилося? Фото 3

Тепер це штучне мікроволокно, яке імітує замшу, як на новій Mazda6.

Тест-драйв оновленої Mazda CX-3: що змінилося? Фото 4

Трохи видозмінилася консоль управління системою мультимедіа, яка стала більш практичною.

Тест-драйв оновленої Mazda CX-3: що змінилося? Фото 5

Застарілий “ручник” замінили кнопки управління електричним стоянковим гальмом.

З’явився підлокітник з невеликим органайзером всередині. Спереду японці усунули деякі прорахунки, салон став більш практичним і зручним для водія.

Тест-драйв оновленої Mazda CX-3: що змінилося? Фото 6

З місцем попереду та позаду ситуація не змінилася. Mazda CX-3 побудована на базі компактного хетчбека Mazda2 і не варто очікувати від нього просторого салону.

Другий ряд сидінь також став трохи більш комфортним і допрацьованим. З’явився підлокітник з підстаканниками, наприклад.

Тест-драйв оновленої Mazda CX-3: що змінилося? Фото 7

Простору позаду досить для двох, а ось втрьох там буде тісно, якщо врахувати ще і наявність тунелю в підлозі.

Об’єм багажника – 350 л.

Тест-драйв оновленої Mazda CX-3: що змінилося? Фото 8

Цього достатньо для міських потреб і поїздок в супермаркет. Для зручності є фальшпідлога та обмежувальна поличка. Запасного колеса в багажнику немає, є тільки ремкомплект, який ви знайдете під фальшпідлогою.

Динаміка

По двигуну і КПП глобальних змін немає, але незначне збільшення потужності й крутного моменту є, якщо вірити цифрам.

Тест-драйв оновленої Mazda CX-3: що змінилося? Фото 9

Динаміки Mazda CX-3 вистачає в місті, а для гостроти почуттів є режим спорт. Чого CX-3 не вистачає, так це більшого кліренсу. Як на мене, 160 мм замало для кросовера , але сама наявність повного приводу вже прикрасить зимові будні автомобіліста.

Габаритні розміри:

  • Довжина 4 275 мм
  • Ширина (з урахуванням дзеркал) 2 049 мм
  • Висота (з урахуванням антени) 1 535 мм
  • Колісна база 2 570 мм
  • Кліренс 160 мм

Попереду в Mazda CX-3  використана підвіска MacPherson, а позаду торсіонна балка.

Mazda CX-3 до рестайлінгу здавалася мені досить жорсткою на наших дорогах, чого я не можу сказати про оновлену версію. Рейлінгова Mazda CX-3 стала більш збалансованою, як на мене.

Тест-драйв оновленої Mazda CX-3: що змінилося? Фото 10

Попрацювали інженери і над поліпшенням шумоізоляції, що також відчувається, особливо ззаду.

Також хотів би виділити систему G- Vectoring Control , завдяки якій регулюється крутний момент двигуна в поворотах і на слизькій дорозі, що позначається на керованості автомобіля.

Тест-драйв оновленої Mazda CX-3: що змінилося? Фото 11

Також залишився широкий набір систем безпеки, який включає в себе систему попередження про виїзд з смуги руху, систему контролю “мертвих” зон і систему попередження про перехресний рух ззаду.

До речі, я не знайшов у списку опцій адаптивний круїз-контроль, який був в дорестайлінговій версії. Круїз-контроль є, але без підтримки швидкості і дистанції до автомобіля, який рухається попереду. Спробували трохи здешевити за рахунок усунення цієї опції? Можливо, але рішення спірне, як на мене.

Підсумок

Оновлена Mazda CX-3 стала більш комфортною і практичною у щоденному використанні.

Тест-драйв оновленої Mazda CX-3: що змінилося? Фото 12

Посвіжів дизайн і змінився підхід до набору матеріалів виконання в салоні. Тепер це більш сучасний, практичний і збалансований кроссовер.

Вирішувати, як завжди, вам.

Олесь Куниця

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Знайшли помилку в тексті?
Помилка