Нова BMW M8 вийшла у чотирьох версіях – купе, кабріолет плюс дві їхні екстремальні модифікації Competition.
Купе BMW M8: розгін до сотні – 3,3 сек (Competition – 3,2 секунди).
Дизайнери німецької компанії у зарядженій вісімці збільшили повітрозабірники, розширили колісні арки, а також встановили інші дзеркала і більші “зябра” у передніх крилах. Також M8 отримав невеликий спойлер на багажнику.
Салон нової моделі відрізняється кермом і ручкою перемикання передач.
Рухає BMW M8 бітурбодвигун 4.4 V8, який може похвалитися 600 конячками і 750 Нм моменту (625 сил у версії Competition). Працює двигун у парі з восьмидіапазонним автоматом M Steptronic.
Читайте: Тест-драйв Infiniti Q50s: секс і місто
Кабріолет BMW M8: розгін до сотні 3,4 і 3,3 сек (Competition).
Машина може працювати з повним приводом і з відключеною передньою віссю.
Максимальна швидкість обмежена на позначці 250 кілометрів на годину (305 кілометрів на годину за умови замовлення пакету M Driver’s Package).
Нагадаємо, у січні BMW офіційно представила нову “сімку”.
Джерело: Motor
Фото: Motor