2020-й та початок наступного року для телевізійної групи №1 будуть особливими, адже незабаром розпочнеться сезон ювілеїв. Програма Факти на ICTV святкуватиме 20-річчя, Факти тижня. 100 хвилин та Свобода слова – 15-річчя. Срібна дата у Вікна-новини на СТБ, яким виповнюється 25 років.
Щотижня редакції суспільно важливих програм StarLightMedia виробляють більше 60 годин контенту, їм довіряє і надає перевагу більше 14 млн українців.
– ICTV ми будували як сучасне телебачення сучасної України. Країни, яка зробила свій вибір у Незалежності. Ми хотіли бути голосом цієї незалежності, каналом людей, у яких світяться очі і які не бояться роботи. Людей праці у найкращому і найвищому значенні цього слова. І від самого початку найважливішим для нас було стати близькими до людей, розуміючи найважливіше і дивлячись вперед!
Завдяки новій українській журналістиці, яка заклала основи редакцій Вікна-новини і Факти, ми понад 25 років тому почали формувати український порядок денний. Телеканал ICTV навіть зробив відео з зірками, які виконували гімн України – щоб розпочинати свій день по-українськи, – коментує Олександр Богуцький, президент StarLightMedia.
Читайте: Як StarLightMedia допомагає боротьбі з піратськими сайтами
Команди Фактів і Вікна-новини роблять колосальну роботу, що втілилась у 88 120 випусків, а це 17 700 годин ефіру. У свою чергу Свобода слова має 900 випусків – 1 400 годин ефіру.
Водночас Факти тижня вже 5-й місяць поспіль утримують лідерство серед підсумкових програм. Масштаби виробництва показують, що StarLightMedia сьогодні є найбільшим новинним продакшном у країні.
– Ми створили перший майданчик в Україні, де запропонували політикам говорити в прямому ефірі про найважливіше – так народилася Свобода слова. А щоб пояснити те, про що часами політики воліли мовчати, – Факти тижня. Зараз з новинами і суспільно важливими програмами нашого Дивізіону, такими як Антизомбі і Гражданская оборона, щотижня контактує понад 50% українців віком 18+, понад 15 млн людей.
Це більше половини всіх українців, які дивляться телебачення. Тож вітаю команди наших улюблених програм з ювілеями і бажаю досягти ще вищих звершень! У нас ще багато роботи та спільних перемог попереду, – додає Богуцький.
З року в рік група підтверджує своє лідерство за обсягами і кількістю охоплення аудиторії, лише з початку 2020 року глядачами наших програм вже стали понад 90% українців.
Такі дані дослідження телеаудиторії належать Індустріальному телевізійному комітету (ІТК), надані каналом ICTV за показниками rat%, shr%. Аудиторія: 18+; 18-54 (50+); Universe; М 18-54 (50+).
У січні цього року у StarLightMedia з’явився напрям сталого розвитку. Компанія стала першою українською медіакомпанією, що орієнтується в удосконаленні свого бізнесу на принципи сталого розвитку ООН.