Фото Відео ТБ

Шоу Тімберлейка, конфуз Pink і хлопчик-мем: все про Super Bowl 2018

Шоу Тімберлейка, конфуз Pink і хлопчик-мем: все про Super Bowl 2018

Гра

Чемпіоном Національної футбольної ліги США стала команда The Philadelphia Eagles, яка перемогла The New England Patriots з рахунком 41:33.

Команда вперше в історії здобула перемогу в Супербоулі.

А ось The New England Patriots є п’ятикратним чемпіоном NFL (2001, 2003, 2004, 2014 2017).

Зараз дивляться

Конфуз Pink

Співачка Pink, якій довірили почесну місію виконати національний гімн перед матчем, прямо перед виступом у прямому ефірі витягла з рота гумку. Ймовірно, сильно розхвилювалася і забула про неї.

Сама співачка вказала, що це була не жувальна гумка, а таблетка для горла.

Але, не дивлячись, на своє хворе горло, американська співачка впоралася із завданням.

Джастін Тімберлейк

Традиційно організатори Super Bowl запрошують знаменитого виконавця виступати на заході.

Цього року під час усіх перерв виступав Джастін Тімберлейк.

Одну зі своїх пісень він присвятив співакові Принсу, який помер у 2016 році. Глядачі могли бачити голограму співака на тлі сцени.

Джастін виконав свої найвідоміші хіти, а також пісні з нового альбому Man of the Woods.

Хлопчик-мем

Всього кілька секунд вистачило маленькому американцеві, щоб його фотографія сьогодні облетіла весь інтернет і стала мемом.

Адже загальна увага була прикута до хлопчика, який уткнувся у смартфон під час шоу Джастіна Тімберлейка.

А насправді у бідолахи вимкнувся телефон під час першої спроби зробити селфі з Джастіном. Хлопчик відчайдушно намагався щось зробити з телефоном і дивився, хто б міг йому допомогти.

У результаті у хлопця все-таки вийшло зробити таке бажане фото з Тімберлейком.

Реклами і трейлери на Super Bowl 2018

Реклама під час Суперкубка коштує набагато дорожче, ніж під час трансляції вручення Оскара.

Так, за 30-секундний ролик під час фінальної гри за звання чемпіона Національної футбольної ліги США рекламодавці готові викласти шалені $6 млн.

Цього року почався блок реклами з конфузу: на 30 секунд пропала картинка і люди дивилися на чорний екран.

Деякі подумали, що це не фейл, а якийсь хід, наприклад, прихована реклама серіалу Чорне дзеркало.

Топ-7 реклам на Super Bowl 2018

7. Pepsi

Пепсі у своєму ролику вирішили згадати минуле і свою роль у ньому. Дуже скромно.

6. Kia

Kia в рекламі свого нового фастбека Stinger показують заїзд фронтмена групи Aerosmith Стівена Тайлера і легенди автоспорту Емерсона Фіттіпальді.

5. Doritos and Mountain Dew

У цій спільній рекламі двох брендів Пітер Дінклейдж і Морган Фрімен сходяться в реп-батл.

4. Budweiser

Команда Budweiser цього разу вирішила зробити у своїй рекламі акцент на емоційній складовій, показавши готовність допомагати постраждалим від урагану.

3. Tourism Australia

Рекламу туризму в Австралії замаскували під трейлер ремейка фільму Крокодил Данді.

2. Amazon

Іронічна реклама Amazon, в якій світові зірки виконують роль голосового помічника Алекси, яка “втратила голос”.

1. Tide

І нагорода за Найкращу рекламу йде до Tide з їх постіронічним відео з відсилання на інші бренди, в якому вони прямо говорять Кожна реклама – це реклама Tide.

Крім того, під час Суперкубка показали безліч трейлерів:

Наприклад, Місія нездійсненна: Наслідки; новий ролик Месники: Війна нескінченності; Світ Дикого Заходу; Кловерфілд Парадокс; другий трейлер Світу юрського періоду; перший тизер Хан Соло: Зоряні Війни тощо.

Фото: Getty Images

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Loading...
Підтримати Факти ICTV
Знайшли помилку в тексті?
Помилка