Alibaba знову б’є рекорди – цього року під час розпродажу до Дня холостяків за допомогою платформ компанії було продано товарів на $30,8 млрд.
У процентному співвідношенні Alibaba продала на 21,7% товарів більше, ніж у 2017 році. Тоді загальна цифра сягнула позначки в $ 17,8 млрд, пише Інтерфакс-Україна.
Рекорд 2017 упав ще в першу добу розпродажу. І не дивно – тільки за перші 85 секунд на Alibaba було роспродано товарів на $ 1 млрд. А до цієї цифри додався нуль вже до кінця перших 60 хвилин розпродажі.
Читайте: Чоловіки vs шопінг: що відбувається, поки жінки роблять покупки
Відзначимо, що продавали свої товари на Alibaba 180 тис. брендів, це на 40 тис. більше, ніж у 2017.
До слова, Факти ICTV писали, як підготуватися до Чорної п’ятниці в Україні 23 листопада.