Великі магазини та супермаркети з самого початку спроектовані так, щоб бути як велика комп’ютерна гра. Закони бізнесу тут підкріплюються законами людської психології.
Тут все не випадково. На вході нас часто зустрічають різнокольорові фрукти. Яскравий колір – перший подразник, який викликає емоції. Ще одне наше потужне відчуття – запах. За силою впливу він має більшу дію, аніж сприйняття очима. Звуки – ще один метод впливу.
Ще одне “велике питання” – візок. Ну навіщо він, якщо “лише хліба” зайшли купити. Це теж своєрідна гра з підсвідомістю –візок хочеться заповнити. Дослідження показали – в ньому вивозять на 19% продуктів більше, ніж планували купити.
Ще один секрет – вхід завжди з правого боку, бо у людей у більшості робоча рука права. Тому йдуть частіше з права на ліво. Те саме правило діє і для розкладки товару на поличках.
Дивіться: Недорогий і трендовий одяг українських брендів: ціни та де купити.
В “битві за покупця” розвиваються і наука, і психологія. Тож як при цьому не купити зайве. Перша правило – це скласти список покупок і не йти за ними з відчуттям голоду.
А ще, нехтувати правилами “золотого трикутника”. Це краще виходить у чоловіків. Та головне заощаджувати сімейний бюджет. Бо для того, аби його зменшувати, працює ціла індустрія маркетингу.
Раніше ми писали про переваги та ризики онлайн шопінгу.