Вчені зі Принстонського та Чиказького університетів дослідили 11 тис. іноземних веб-сайтів. На десятій частині з них були виявлені понад 15 різних видів маніпуляцій.
Для збору та аналізу даних вчені використали автоматизовану платформу OpenWPM, яка імітувала активність покупців.
Один з прийомів інтернет – магазинів – це автоматизовані програми-боти, які проникають у кошик покупця та додають товари, які людина не обирала.
Приховані витрати – наступний метод впливу на покупців в інтернеті. Під час останнього кроку оформлення покупки раптом виявляється, що потрібно окремо заплатити за обробку замовлення чи обслуговування товару.
Читайте: Хакери можуть перетворити звичайний смартфон на зброю – експерт
Ще один методом впливу є таймер зворотного відліку, щоб окреслити час дії спеціальної пропозиції. Здебільшого, це товари, на які діють додаткові знижки. Пропозицію підсилюють галасливими фразами: топ-продажів, акція, залишилися лічені години або дні. Перед тим, як купувати товар, упевніться, що він не коштує на інших сайтах стільки ж без знижки.
Також часто продавці пишуть, що товар в обмеженій кількості.
Інтернет-магазини можуть впливати і на емоційний стан покупця. Якщо покупець звернув увагу на товар, але не купив, то йому випливати вікна з нагадуваннями.
Також вчені дійшли висновку, що дорогі товари продавець показує в першу чергу. Тому варто сортувати категорію товарів, що вас цікавить, за ціною.
Раніше Факти ICTV писали, що компанія Samsung представила нову серію бюджетних смартфонів Galaxy A10s.