Нині автозаправні комплекси UPG перетворилися для автолюбителів та їхніх родин на місце затишку та тепла.
Заправити авто, зарядити гаджети, просто відпочити – цього замало. Кожен із вас може смачно поїсти в кафе ресторанного формату VIVO café, насолоджуючись домашньою їжею.
Відчути себе за батьківським столом, де все приготовано з любов’ю та турботою, – саме такою є концепція закладу, яка по-особливому відгукнулася українцям.
Компанія постійно оновлює меню, відповідаючи викликам часу. До його створення UPG підходить, враховуючи смакові вподобання гостей. А для цього регулярно проводяться опитування постійних та потенційних клієнтів.
– За допомогою проведення онлайн-досліджень ми не лише акумулюємо побажання клієнтів, а й обов’язково надаємо їм зворотний зв’язок. Маємо навіть внутрішню рубрику під кодовою назвою Ви просили – ми зробили.
Наша команда робить усе можливе, щоб кожен клієнт відчув турботу, а страва, яку він замовив у VIVO café, нагадувала про дім, – розповіла заступниця виконавчого директора мережі АЗК UPG Вікторія Горова.

Заступниця виконавчого директора мережі АЗК UPG Вікторія Горова
Сьогоднішнє меню побудоване за принципом відтворення смачної домашньої кухні – страв, які знайомі з дитинства. Йдеться не лише про смак, а й атмосферу – затишок, який додає нам сил боротися та заряджає на перемогу.

VIVO café в мережі АЗК UPG
Однією з найпопулярніших страв тут незмінно залишається бургер, якого тут аж сім видів. Клієнти обожнюють цю страву за пухку та ароматну булочку бріош та ніжну соковиту котлету, яка містить 80% високоякісної яловичини.
Крім того, у VIVO café завжди готові потішити вас сезонними новинками. Так, напередодні новорічно-різдвяних свят ви зможете посмакувати холодцем чи улюбленим олів’є, стравами, які стали традиційними на столі кожної української господині.
Важливо, що кухня кафе – це підприємство повного циклу, де все готується виключно зі свіжих продуктів.

Улюблені страви у VIVO café на АЗК UPG
Кожна страва – результат роботи професійних кухарів, дбайливі руки яких перетворюють свіжу яловичину на соковиту котлету для вашого бургера, картоплю – на хрумкі деруни, а свіжі овочі – на незабутній Цезар.
– Війна не лише випробовує нас міцність, а й зробила сильнішими. Були дні, коли наш клієнтопотік зростав удвічі. Робота кухні була титанічною, – розповіла Вікторія Горова.
Компанія оперативно переглянула свої внутрішні процеси та адаптувала їх до викликів сьогодення.
– Ми вже відпрацювали відповідні схеми роботи та готові годувати наших гостей смачними обідами попри все, – додає Горова.
Попереду в компанії ще багато планів та проєктів, які неодмінно буде втілено, адже ми, українці, сильні, коли єдині, а отже – непереможні.