Друге покоління Renault Koleos було представлене в 2016 році на автосалоні в Пекіні, а тепер новий французький кросовер дебютував і на українському ринку.
Дизайн
Зовні Renault Koleos значно відрізняється від свого попередника, дизайн якого викликав багато дискусій і непорозумінь у автомобілістів.
Тепер – це солідний кросовер з виразним зовнішнім виглядом і фамільними рисами Renault.
Відразу ж впадає в очі світлодіодна оптика LED спереду і ззаду. У передніх фарах чітко продивляються денні ходові вогні у вигляді літери “С”.
Салон
В інтер’єрі нового Renault Koleos читаються вже звичні риси з останніх моделей Renault, таких як Renault Megane Sedan, Renault Espace і Renault Kadjar, які раніше побували на тест-драйві у Факти ICTV.
Це стосується панелі приладів, яка має кілька варіантів компонування, а також мультимедійної системи R-Link 2 з вертикальним сенсорним дисплеєм, в який перенесли управління основними функціями та налаштуваннями автомобіля.
Комплектації та ціни
В Україні Renault Koleos пропонується в одному варіанті компонування – дизельний двигун 2,0 л потужністю 177 к.с., безступінчатий варіатор X- Tronic CVT і повний привід ALL MODE 4×4 -i.
Ціна на Renault Koleos в базовій комплектації Life складає приблизно $ 32,5 тис.
Максимальна комплектація Intense обійдеться приблизно в $ 38,8 тис.
Перші враження
Якщо ви вже їздили за кермом останніх моделей Renault, то звикати до ергономіки Renault Koleos вам не доведеться. Салон виконаний з якісних матеріалів і на вигляд все добротно зібрано.
Дизельний двигун 2,0 л доволі жвавий та тяговитий. Потужність в 177 к.с. і максимальний крутний момент 380 Нм приємно порадували. Безступінчатий варіатор X- Tronic CVT імітує перемикання передач, що створює враження керування автомобілем на класичному “автоматі”.
Витрати палива заявлені виробником (л/100 км):
- 5,9 л у змішаному циклі;
- 6,5 л у місті;
- 5,8 л на трасі.
Під час першого знайомства з Renault Koleos, нам випала можливість перевірити його систему повного приводу на бездоріжжі.
Система повного приводу ALL MODE 4×4-i має три режими: АUTO, LOCK і 2WD.
2WD – призначений для водіння на асфальтованій сухій дорозі і в цьому режимі крутний момент передається тільки на передні колеса.
АUTO – в цьому режимі система автоматично розподіляє крутний момент між осями в залежності від стану дорожнього покриття. При необхідності на задні колеса розподіляється до 50% крутного моменту.
LOCK – режим постійного повного приводу, який підійде для бездоріжжя.
Якраз на мокрому піску ми і перевірили повнопривідні можливості нового Renault Koleos.
Перший і головний висновок – легке бездоріжжя по зубах, а кліренс 210 мм і кути звису дозволяють не переживати за цілісність автомобіля.
Більш детальний огляд читайте незабаром в тест-драйві нового Renault Koleos на Факти ICTV.
Раніше Факти ICTV повідомляли, в Україні з’явилася група викрадачів, яка спеціалізується на автомобілях на єврономерах.
Олесь Куниця.