Машини змінюють свій звичний вигляд, переходять на електронні акумулятори, стають комп’ютером на колесах, а в деяких водієві і зовсім нічого не потрібно робити.
Це ще раз довів автосалон у Женеві 2018.
Читайте: Volkswagen представила електрокар без керма і педалей
Автомобільне видання Motor зібрало кілька неможливих автомобілів виставки, які змінять наше сприйняття машин.
Porsche Mission E Cross Turismo
Якщо говорити про концептах, які стануть серійними у найближчому майбутньому, то найефектнішою новинкою автосалону став електричний універсал підвищеної прохідності Mission E Cross Turismo від Porsche.
Це більш практична версія концепт-кара Mission E 2015 року. Незважаючи на відсутність звичних для Porsche турбированних двигунів внутрішнього згоряння, характеристики у Cross Turismo гідні: 3,5 секунди до “сотні” і 250 кілометрів на годину “максималки”.
Велика увага при створенні Mission E Cross Turismo приділено дальнобійності: щоб “заправити” машину на 100 кілометрів шляху, досить підключити її до мережі на станції швидкої зарядки всього на 4 хвилини!
Не забули і про комфорт пасажирів: у кожного з них індивідуальне крісло з безліччю налаштувань, а у переднього є власний повноцінний екран – крутіший того, що нині пропонують у Ferrari.
Плюс повний привід, великий дорожній просвіт і зубасті шини. Що з цього потрапить на конвеєр поки незрозуміло – швидше за все, все, крім коліс.
Volkswagen I.D. Vizzion
“Повного бака” I.D. Vizzion вистачить на 665 кілометрів шляху. Щоб пасажири не нудьгували в поїздці, є система доповненої реальності, яка працює в парі з окулярами Microsoft HoloLens.
Ну а якщо бажання нишпорити по інтернету або дивитися фільми немає, то можна послухати улюблену музику в адаптованому під конкретну людину кріслі – машина здатна запам’ятовувати обличчя пасажирів, їх анатомічні особливості, улюблену температуру і багато іншого.
Якщо вірити промо-ролику, в I.D. Vizzion безпечно самостійно пересуватися може навіть дитина шкільного віку.
Renault EZ-GO
Представлений у Женеві прототип EZ-GO – це наступний етап розвитку тієї ж ідеї: він теж пересувається самостійно (4 рівень автономності), але це не персональний автомобіль, а своєрідний сервіс, який у майбутньому може конкурувати з метро і автобусами.
Автономні автомобілі EZ-GO можна буде викликати на спеціальні станції через додаток для смартфона. На цих станціях вони забиратимуть групи людей, яким потрібно їхати приблизно в одному напрямку.
Швидкість електрокара буде обмежена “міськими” може перевищувати 50 кілометрів на годину. Чи вдасться Renault втілити цю ідею в життя і чи з’являться в містах самоврядні електричні маршрутки – дізнаємося протягом найближчих 15 років.
Audi Pop.Up Next
До того ж, за минулий рік Pop.Up анітрохи не втратила своєї актуальності: проблема перевантаженості міст автомобілями залишається, і було б непогано полегшити потоки на дорогах за рахунок подібних машин, які можуть бути і квадрокоптера, і просто електрокарами.
Pop.Up – це пасажирська капсула з двома посадочними місцями, яка може кріпитися або до чотириколісної платформи, або до квадрокоптера з чотирма гвинтами. В обох випадках управління здійснюється без участі людини, а енергія береться з акумуляторних батарей.
Pop.Up – це не персональний транспорт, а ідея глобального каршерінга, в якому спосіб подорожі (по землі або по повітрю) залежить виключно від обраного клієнтом тарифу та інфраструктури.
Aston Martin Lagonda Vision
Побувши дуже дивним концептуальним кросовером і надзвичайно дорогим седаном Lagonda знову стає зразком сучасних технологій і нової дизайнерської мови компанії Aston Martin.
Концепт Lagonda Vision не тільки дає уявлення про те, як виглядатимуть майбутні машини британської марки, а й знаменує вихід Aston Martin на “зелену” доріжку – адже перед нами електромобіль, та ще й з автопілотом 4 рівня автономності.
У серію нова Lagonda піде не раніше 2021 року. Як і концепт, машина володітиме запасом ходу близько 640 кілометрів, а також розкішним інтер’єром, де зараз використовуються благородні матеріали: кераміка, кашемір, шовк, карбон.
Під час активації автопілота передні сидіння концепту повертаються проти ходу (для більш комфортного спілкування з пасажирами заднього ряду). Чи буде подібне рішення реалізовано на серійної Лагонда – скоро дізнаємося.
Icona Nucleus
Італо-китайська компанія Icona поки не особливо відома (єдиний її більш-менш гучний проект – суперкар Vulcano), але в майбутньому вона може стати масовим виробником “безкомпромісних віталень на колесах” – саме так позиціонується концепт-кар Nucleus, що володіє системою автопілота п’ятого рівня . Тобто, не вимагає ніякої участі людини.
У машині довжиною 5,25 метра і заввишки більше двох метрів немає ні керма, ні педалей, зате є два комфортабельних крісла, столик, який може трансформуватися в диван, а також повноцінний панорамний дах. Сидить Nucleus на 26-дюймових колесах.
Інформації про те, коли автомобіль може стати серійним, поки немає. Не виключено, що проект взагалі продадуть сторонній компанії.
Нагадаємо, найпопулярніші електрокари в Україні.