Ексклюзив Авто

Тест-драйв Subaru Forester Sport: вірний традиціям

25 Травня 2025, 10:30
Тест-драйв Subaru Forester Sport: вірний традиціям

На тест-драйві у нас побував кросовер Subaru Forester п’ятого покоління у версії Sport.

Щоправда, новинкою цю модель вже не назвеш, адже ще у 2023 році в Лос-Анджелесі презентували шосту генерацію Subaru Forester. Проте маємо що маємо, і в українських автосалонах наразі ще продаються Subaru Forester попереднього покоління.

Тож нумо дізнаватися, який вигляд має, що пропонує в салоні та скільки коштує Subaru Forester Sport в Україні.

Зараз дивляться

Дизайн Subaru Forester Sport

Subaru Forester має традиційний, доволі стриманий зовнішній вигляд, проте цю дещо сіру картину розбавляють помаранчеві акценти, якими оздоблена саме версія Sport. Також варто відзначити й передню частину, особливо оптику, яку дещо видозмінили під час останнього оновлення.

Subaru Forester Sport: тест-драйв кросовера (фото) Фото 1

Словом, дизайн загалом звичний, можна сказати, що у певному сенсі дещо заїжджений, проте не надто застарілий.

Салон Subaru Forester Sport

В інтер’єрі Subaru Forester Sport теж є помаранчеві вставки та шви, які розбавляють загальну дещо сіру картину салону.

І ось якщо екстер’єр я сміливо можу назвати традиційним, то салон п’ятого покоління вже не зовсім йде у ногу з часом у певних моментах, як мінімум.

Subaru Forester Sport: тест-драйв кросовера (фото) Фото 2

Якщо говорити про сучасність, то я прогортав фото салону з попереднього тесту Subaru Forester у 2019 році і особливих змін не побачив.

Кермо в стилі Subaru з чималою кількістю кнопок, проте до нього швидко звикаєш.

Панель приладів аналогова з невеличким дисплеєм бортового комп’ютера посередині.

Subaru Forester Sport: тест-драйв кросовера (фото) Фото 3

Дисплеїв всього три – на приладовій панелі, на торпедо і 8-дюймовий на центральній консолі.

Дисплей на торпедо відображає дані допоміжних систем, клімату і картинку з камери в правому дзеркалі заднього виду.

Subaru Forester Sport: тест-драйв кросовера (фото) Фото 4

Мультимедійний екран видає якісну картинку, питань не виникало, проте розмір його дещо замалий, як на мене.

Subaru Forester Sport: тест-драйв кросовера (фото) Фото 5

На ньому ви знайдете керування навігацією, туди виводиться картинка камери заднього виду, також система підтримує Apple Car Play і Android Auto.

Subaru Forester Sport: тест-драйв кросовера (фото) Фото 6

Клімат-контроль двозональний з керуванням фізичними кнопками. Є підігрів сидінь з класичними кнопками, дизайн яких теж вже варто було б зробити більш сучасним.

Subaru Forester Sport: тест-драйв кросовера (фото) Фото 7

Словом, кнопок тут чимало, як і екранів, що в сукупності потребує часу до звикання та інколи плутає, особливо коли ти за кермом.

Позаду простоту чимало, є підігрів сидінь, а спинка дивану регулюється за кутом нахилу. Тут нічого не змінилося, але й чи потрібно щось міняти, коли тут все чудово.

Subaru Forester Sport: тест-драйв кросовера (фото) Фото 8

Другий ряд сидінь складається у співвідношенні 60/40, максимальний корисний об’єм багажного відсіку становить 1 775 л. Номінальний об’єм багажника — 505 л.

Subaru Forester Sport: тест-драйв кросовера (фото) Фото 9

Техніка Subaru Forester Sport

Subaru Forester Sport оснащений тим самим, що й раніше, бензиновим, атмосферним, опозитним двигуном об’ємом 2,5 л (184 к. с./ 239 Нм).

У парі з мотором працює той самий варіатор Lineatronic, у вашому розпорядженні постійний повний привід з системою X-Mode.

Subaru Forester Sport: тест-драйв кросовера (фото) Фото 10

Словом, тут все знайомо та без змін. Двигун має достатній запас потужності, в парі з варіатором працює злагоджено, проте акустично ви все ж відчуватимете особливості гулу CVT у салоні. Витрати палива в змішаному циклі становлять близько 8-8,5 л на 100 км.

Ну, і вишенька на торті, симетричний повний привід X-Mode, який дозволяє дуже впевнено почуватись поза асфальтом, в умовах зими, бруду та навіть бездоріжжя. Звісно, все в межах розумного, проте більшість кросоверів пастимуть задніх, коли виїдуть за межі твердого покриття.

Додамо сюди ще й доволі комфортну підвіску, яка чудово відпрацьовує недоліки покриття, що відчувається на наших дорогах.

Subaru Forester Sport: тест-драйв кросовера (фото) Фото 11

Варто відзначити й комплекс систем безпеки EyeSight.

Він охоплює передаварійне керування гальмуванням, передаварійне керування дросельною заслінкою, адаптивний круїз-контроль з сигналом про рушання автомобіля попереду, утримання в центрі смуги, попередження про перетинання дорожньої розмітки та автономне керування кермом у надзвичайних ситуаціях.

Скільки коштує Subaru Forester

Базова версія Subaru Forester Active з 2,0-л двигуном коштує 1 413 500 грн.

Наступною йде версія Subaru Forester Touring з 2,0-л двигуном, яка коштує 1 649 600 грн.

Версія Subaru Forester Sport з 2,5-л двигуном коштує 1 790 500 грн, а максимальна та найдорожча комплектація Premium вартує 1 870 700 грн.

Ціни вказані на нові авто 2025 року виробництва.

Підсумки

Subaru Forester п’ятого покоління – яскравий представник старої школи кросоверів. Так, це не про найсучасніший дизайн та інтер’єр, проте це про той самий симетричний повний привід та впевненість в русі, які доповнені системами та асистентами з безпеки.

Чи вартує він уваги, вирішувати, як завжди вам.

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Знайшли помилку в тексті?
Помилка