Ексклюзив Авто

Тест-драйв Skoda Octavia A8: практично, зрозуміло та комфортно

31 Травня 2024, 16:23
Тест-драйв Skoda Octavia A8: практично, зрозуміло та комфортно

На тест-драйв Фактів ICTV потрапив ліфтбек Skoda Octavia A8 четвертого покоління, який дебютував ще у 2020 році.

Фейсліфтова версія Skoda Octavia A8 вже теж дебютувала на нашому ринку, проте й попередня версія все ще продається.

Тож поки очікуємо оновлену Skoda Octavia A8 на тест, нумо розбиратись з попередником.

Зараз дивляться

Дизайн Skoda Octavia A8 

Skoda Octavia A8 – це добре знайомий українським автомобілістам дизайн, який хоч і став значно сучаснішим у порівнянні з попереднім поколінням, та все ж залишився впізнаваним.

Skoda Octavia A8 – тест-драйв ліфтбека (фото) Фото 1

Попри те, що модель з’явилась ще у 2019 році, дизайн, як на мене, все ще сучасний.

Однак Skoda Octavia не ставить за мету виділятися у потоці та залишається носієм стриманого та дещо ділового стилю.

Інтер’єр Skoda Octavia A8

Салон Skoda Octavia A8 не здивує вас ультрасучасними та експериментальними рішеннями, проте здивує дещо іншим.

Я не одразу звернув увагу на пробіг тестового автомобіля, який складав близько 50 тис. км. Зазвичай тестові автомобілі є практично новими і їхній пробіг не перевищує 10 тис. км, тож оцінити зносостійкість та витривалість салону складно.

Skoda Octavia A8 – тест-драйв ліфтбека (фото) Фото 2

Так ось, салон тестової Skoda Octavia виглядав на рівні нового, не зважаючи на пробіг та 2021 рік випуску. Жодних скрипів, писків та зайвих звуків у салоні. Якість матеріалів та якість збірки – тверда п’ятірка.

Skoda Octavia A8 – тест-драйв ліфтбека (фото) Фото 3

Салон виглядає доволі стримано та в стилі Skoda. Ергономіка на високому рівні, все на своїх місцях, проте з особливостями.

Панель приладів – цифровий кластер Virtual Cockpit з 10-дюймовим дисплеєм. Інформація легко зчитується, а якість зображення на пристойному рівні, проте з налаштуваннями доведеться дещо побавитись.

Skoda Octavia A8 – тест-драйв ліфтбека (фото) Фото 4

Мультимедійний екран теж видає доволі якісне зображення, хоча й не вражає розмірами (10 дюймів). Є бездротова зарядка, Apple CarPlay та Android Auto.

Skoda Octavia A8 – тест-драйв ліфтбека (фото) Фото 5

Більшість налаштувань у Skoda Octavia відбувається за допомогою мультимедійного дисплея, що, як на мене, не завжди зручно. Особливо це стосується сенсорного керування клімат-контролем, проте це справа вподобань та звичок.

Салон дуже просторий, місця вдосталь попереду та позаду. Як завжди у салоні Skoda – зручні ніші, підсклянники, шторки.

Позаду без проблем вміщається три пасажири, простору для ніг та голови вистачає з запасом.

Skoda Octavia A8 – тест-драйв ліфтбека (фото) Фото 6

Якщо сказати, що багажник у Skoda Octavia великий – це нічого не сказати. Багажне відділення велетенське – 600 л.

Skoda Octavia A8 – тест-драйв ліфтбека (фото) Фото 7

Простір багажника максимально продуманий, є зручні ніші, вішачки для пакетів, різного роду фіксатори, сітки, гачки та електропривід дверей.

Як їде Skoda Octavia А8

Тестовий Skoda Octavia А8 у комплектації Style був обладнаний турбобензиновим двигуном 1,4 л TSI (150 к.с./250 Нм) та 8-АКПП з класичним гідротрансформатором.

Skoda Octavia A8 – тест-драйв ліфтбека (фото) Фото 8

Ця пара нам вже знайома з тест-драйву Skoda Karoq. Skoda Octavia А8 у такому компонуванні доволі бадьоро поводить себе в трафіку. Динаміки турбомотора та швидкості перемикання КПП цілком вдосталь. Жодних нарікань на роботу мотора та гідротрансформатора Aisin у мене не виникало.

Так, очікувати надзвичайних прискорень та спортивних якостей не варто, проте динаміки, особливо під час старту з місця, цілком достатньо для міста та траси. Витрати палива у змішаному циклі на тест-драйві складали близько 7,5 л на 100 км.

Skoda Octavia A8 – тест-драйв ліфтбека (фото) Фото 9

Підвіска комфортна, м’яка та доволі прогнозована. Skoda Octavia А8 впевнено почуває себе на наших дорогах та дуже пристойно долає їхні недоліки.

Підсумки

Skoda Octavia А8 видалась цілком збалансованою в плані дизайну, якості та ходових якостей. Є нюанси, проте, як на мене, переваг у цьому випадку явно більше. З нетерпінням очікуємо на тест-драйв оновленої Skoda Octavia А8 FL.

Вирішувати, як завжди, вам.

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Знайшли помилку в тексті?
Помилка