Фото Авто

Тест-драйв Renault Logan: перевірка українською зимою

На тест-драйві у нас побував Renault Logan з атмосферним бензиновим 1,0 л двигуном, 5-МКПП і в середній комплектації ZEN+. Вартість тестового автомобіля орієнтовно становить $ 11,3 тис.

Дизайн

Renault Logan – простий, але популярний седан, який в нашій країні став впізнаваним навіть у людей далеких від автомобільної тематики. Зовнішній вигляд у нього кардинально не змінився, але трохи освіжився.

Тест-драйв Renault Logan: перевірка українською зимою Фото 1

Зараз дивляться

Підкреслюють оновлення світлодіодні С-подібні ходові вогні.

Тест-драйв Renault Logan: перевірка українською зимою Фото 2

Дещо змінилися бампера, решітка радіатора та фари головного світла, а також задні ліхтарі.

Салон

Інтер’єр відразу ж говорить, що у розробників на першому місці була економія. Матеріали прості, в основному практичні та довговічні, як мені здалося.

Тест-драйв Renault Logan: перевірка українською зимою Фото 3

Сидіння водія оснащене поздовжнім регулюванням, а також регулюванням кута нахилу спинки. Регулювання по висоті, в нашій комплектації, не було.

Кермо навпаки регулюється тільки по висоті. Підібрати оптимальне положення керма і сидіння під себе, зі зростом 1,87 м, у мене так і не вийшло. Хоча, для міста посадка цілком стерпна, нічого критичного.

Кермо не перевантажене кнопками, їх там зовсім немає. 🙂 Під кермом знаходиться класичний для Renault блок управління медіа та телефоном. Зручно? Ну не знаю, потрібно звикати, як на мене.

Тест-драйв Renault Logan: перевірка українською зимою Фото 4

Панель приладів аналогова, зчитується без проблем. Дані одометра виводяться на окремий дисплей приладової панелі. У тестовому автомобілі бортового комп’ютера з відображенням витрат палива і запасу ходу не було.

З комфорту – підігрів передніх сидінь, кондиціонер і електросклопідйомники спереду. Підігрів однорівневий і користуватися ним не завжди просто, так як заховали його в дуже вузькому місці, на бічній частині сидінь. 🙂

Мультимедійна система дуже проста. Незважаючи на її простоту вона оснащена можливістю підключення телефону по Bluetooth, роз’ємом USB і роз’ємом AUX. Просто, але функціонально. Як мінімум, можна зарядити смартфон, безпечно розмовляти по телефону і відтворювати музику зі зручного носія.

Тест-драйв Renault Logan: перевірка українською зимою Фото 5

З іншого боку, за доплату приблизно в $200, можна отримати мультимедійну систему MEDIA NAV з сенсорним екраном діагоналлю 7″, штатною навігацією і тим же джентельменським набором (USB, AUX, Bluetooth).

Під мультимедійною системою знаходиться досить простий блок управління кондиціонером, з яким розібратися простіше, ніж з багатьма сучасними пральними машинами. 🙂

До слова, в Renault Logan все просто і інтуїтивно, він не здивує вас якоюсь новизною або незрозумілими позначками. Все зрозуміло, доступно і всюди зчитується економія. 🙂

Другий ряд сидінь просторий, місця для ніг залишається з запасом, навіть за високим водієм. Вдосталь місця над головою, та й загалом недостачі простору помічено не було.

Тест-драйв Renault Logan: перевірка українською зимою Фото 6

Дитяче крісло стає без проблем, є кріплення для спрощеної установки ISOFIX. Спинки заднього ряду складаються, що збільшує об’єм простору дял перевезення багажу.

Об’єм багажника мене здивував – 510 л. Це дійсно багато, та й виглядає він вражаюче. Любителям ГБО тут буде де розгулятися. 🙂 До речі, для Renault Logan офіційно пропонується газобалонне обладнання для бензинових двигунів (0,9 л і 1,0 л). І найважливіше, що заводська гарантія зберігається, а обійдетеся це задоволення у офіційних дилерів приблизно в $750.

Тест-драйв Renault Logan: перевірка українською зимою Фото 7

У багажнику не сподобались неприкриті, пофарбовані частини кузова, які з великою часткою ймовірності швидко подряпаються і крім втрати зовнішнього вигляду, також можуть піддатися корозії.

Сподобалася пластикова ручка з внутрішньої сторони кришки багажника, яка полегшує процес закриття.

Під фальшпідлогою в багажнику розміщена повнорозмірна “запаска”, що теж є плюсом, з урахуванням стану наших доріг.

Тепер перейдемо до підкапотного простору. Тут приємною дрібницею виявилася наявність гідравлічного упору капота. Це дійсно спрощує навіть банальний процес доливання рідини склоомивача, особливо в зимову пору і в темний час доби. Не потрібно зайвий раз бруднити руки і  шукати місце фіксації механічного упору. Зручно, я оцінив. 🙂

Додам лише, що навіть в автомобілях класом вище не завжди зустрічається саме гідравлічний упор.

Місто

Renault Logan оснащений атмосферним бензиновим двигуном об’ємом 1,0 л, який має потужність 73 к.с./ 6300 об.хв і максимальний крутний момент 97 Нм / 3500 об.хв. Мотор працює в парі з 5-ступеневою “механікою”.

Тест-драйв Renault Logan: перевірка українською зимою Фото 8

Як ви здогадуєтеся, очікувати від цього автомобіля чогось видатного, в плані динаміки, не варто.

Renault Logan з цим двигуном специфічний звір, в плані водіння. Якщо ви хочете тримати автомобіль “в тонусі” і не випадати з міського трафіку, то вам необхідно розкручувати двигун до 3-4 тис. обертів.

Один день на адаптацію, і ви вже починаєте звикати до того, що високі оберти є буденною і невід’ємною частиною цього двигуна. Через кілька днів і зовсім звикаєш до такого стилю водіння. 🙂

До всього іншого можна додати і саму специфіку роботи трьохциліндрових двигунів. Шум і вібрації від “серця” Renault Logan присутні в салоні, не критично, але все ж.

Тест-драйв Renault Logan: перевірка українською зимою Фото 9

До КПП у мене претензій не виникало, хід важеля прогнозований і інтуїтивний.

Варто окремо відзначити енергоємну підвіску Renault Logan, яка з завидною холоднокровністю долає нерівності і ями на наших дорогах.

Дійсно, в цьому плані, Renault Logan здивував і перевершив мої очікування.

Спереду в Renault Logan встановлюється підвіска типу MacPherson, а ззаду балка кручення.

Дорожній просвіт також підходить під наші реалії і становить 155 мм. Цього цілком достатньо для штурму бордюр і української зими.

Тест-драйв Renault Logan: перевірка українською зимою Фото 10

Габаритні розміри:

  • Довжина 4 346 мм
  • Ширина 1 733 м
  • Висота 1 517 мм
  • Колісна база 2 634 мм
  • Кліренс 155 мм

З приємних функцій – система допомоги при старті на підйомі (HSA). Завдяки цій системі, ви можете не боятися, що автомобіль відкотиться назад при старті на підйомі, а у випадку з МКПП це трапляється регулярно.

Так як бортового комп’ютера в нашій версії не було, то щодо витрат палива доведеться вірити “паспортним” цифрам. Виробник заявляє 6,7 л на 100 км в місті.

Траса

З Renault Logan у мене вийшов максимально зимовий тест-драйв, який підійшов би більше кросоверу або позашляховику, але сталось інакше. 🙂

Українська зима застала мене в компанії з Renault Logan на засніженій трасі в полтавській області, де дороги за кілька годин снігопаду замело вщент.

Снігоприбиральна техніка не справлялася з переметами, а на деяких ділянках мені доводилося орієнтуватися на карту навігації відкриту в смартфоні, щоб розуміти куди повертає дорога, адже за лінією капота практично нічого не було видно.

Тест-драйв Renault Logan: перевірка українською зимою Фото 11

І тут, я хочу віддати належне Renault Logan, який гідно виривався з вщент засніжених ділянок. Так, це явно не входить в щоденний спектр завдань Renault Logan, але він зміг проявити себе гідно, хоч вартувало це йому чималих зусиль. Взявши до уваги всі фактори, я вирішив в той день не продовжувати поїздку в сторону Києва і проїхавши близько 40 км я повернувся до пункту відправлення. Як виявилося, це було правильним рішенням, тому що далі на трасі мене б чекали пробки через переметів та перекриття доріг в зв’язку з погодними умовами.

На наступний день я продовжив брати штурмом вже трохи розчищені дороги полтавської області і трасу Харків-Київ.

Висновок – Renault Logan цілком готовий до нашої зими, але в розумних межах, звісно ж.

Оптимальна швидкість на трасі для Renault Logan – 90-110 км/год. Оберти двигуна на 110 км/год будуть вже близько 3,5 тис., а разом з бюджетною шумоізоляцією все це відображається на акустичному комфорті.

Заявлені виробником витрати палива на трасі складають 4,8 л на 100 км.

Підсумок

Renault Logan гідний бюджетний автомобіль, який не здивує вас своєю динамікою, якістю матеріалів і нанотехнологіями, але приємно порадує енергоємної підвіскою, практичністю та вартістю.

Ціна питання – $ 11,3 тис. Вирішувати, як завжди, Вам. 🙂

Олесь Куниця

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Знайшли помилку в тексті?
Помилка