Тест-драйв Renault Captur: “смарт-квартира” на колесах

29 Квітня 2017, 13:00
Тест-драйв Renault Captur: “смарт-квартира” на колесах

Компактний кросовер Renault Captur був представлений на Автосалоні у Женеві в 2013 році.

До України він дістався тільки на початку 2016 року, де вже встиг перемогти в номінації Малий кросовер у конкурсі Автомобіль року в Україні 2017, генеральним TV-партнером якого є телеканал ICTV.

У березні цього року в Женеві офіційно дебютував оновлений Renault Captur. В Україні поки продається модель зразка 2013 року, яка і потрапила на тест-драйв до Фактів ICTV.

Зараз дивляться

Для українського ринку доступні версії з бензиновим двигуном об’ємом 1,2 л (115 л. с.) і дизельним двигуном 1,5 л (90 л. с.). Обидва двигуни комплектуються роботизованою 6-ти ступінчастою коробкою передач EDC і виключно переднім приводом.

Ціни на Renault Captur стартують з позначки близько $18 тис. за базову версію з бензиновим двигуном.

Топова версія Renault Captur з бензиновим мотором обійдеться в суму близько $19 тис.

Аналогічні комплектації з дизельним мотором будуть коштувати приблизно на $1 тис. дорожче.

На тест-драйв нам дісталася лімітована версія Renault Captur в комплектації Dynamo Limited з дизелем 1,5 л (90 л. с. / 220 Нм) і роботом EDC.

Вартість тестового автомобіля становить близько $20 тис.

Дизайн

Фішкою Renault Captur є можливість двоколірного виконання кузова. Дах і кузов гармонійно забарвлюються в різноманітні яскраві кольори, як правило контрастні (чорний кузов/помаранчевий дах, помаранчевий кузов/білий дах, синій кузов/білий дах тощо).

Тест-драйв Renault Captur: “смарт-квартира” на колесах Фото 1

Крім цього, є можливість пофарбувати окремі деталі кузова, також в контрастні кольори.

Читайте: Тест-драйв Renault Duster: універсальний солдат

Наш тестовий автомобіль був випущений в лімітованої версії присвяченій футбольного клубу Динамо Київ. Renault Captur в такій комплектації крім біло-блакитного компонування прикрашає величезний логотип киян на даху.

Тест-драйв Renault Captur: “смарт-квартира” на колесах Фото 2

Renault Captur виглядає сучасно і орієнтований на більш молоду публіку, яка йде в ногу з часом і любить все концептуальне і яскраве.

Тест-драйв Renault Captur: “смарт-квартира” на колесах Фото 3

Renault Captur не назвеш жіночим або чоловічим, він унісекс, швидше за все, але більшість бачать у ньому жіноче авто.

Салон

Потрапити всередину салону можна завдяки системі безключового доступу “вільні руки”, яка дозволяє за допомогою кнопок на передніх дверях і кришці багажника відмикати автомобіль.

Тест-драйв Renault Captur: “смарт-квартира” на колесах Фото 4

Крім цього, система розпізнає, коли ви віддаляєтеся від автомобіля або наближаєтеся до нього з карткою-ключем і автоматично закриває/відкриває машину. Досить зручна штука, але треба дотримуватися певного алгоритму дій, який без звички вловлюєш не відразу.

Єдина умова для відкриття/закриття замків – ключ-карта від Renault Captur повинна бути з собою.

Тест-драйв Renault Captur: “смарт-квартира” на колесах Фото 5

У салоні для цієї карти відведена спеціальна ніша, але там зберігати ключ зовсім необов’язково, достатньо того, що він буде у салоні авто.

Заводиться Renault Captur кнопкою, що по праву руку від водія, знизу центральної консолі.

Тест-драйв Renault Captur: “смарт-квартира” на колесах Фото 6

Зовнішнє забарвлення кузова збігається з підбором кольорів всередині Renault Captur. У нашому випадку – біло-блакитна гама. Окантовка салону в тон кузова і глянцевий сірий пластик роблять інтер’єр стильним і «привабливим».

До якості матеріалів і збірки питань немає, салон виглядає аж ніяк не бюджетних. Глянець не маркий, але це, швидше за все, завдяки вдалому підбору кольорів, на якому відбитки пальців і пил не так помітні, як на чорному глянці.

Тест-драйв Renault Captur: “смарт-квартира” на колесах Фото 7

Інтер’єр Renault Captur не менш концептуальний, ніж екстер’єр. Тут також є свої фішки, які в інших автомобілях зустрічаються досить рідко. Наприклад, оббивка сидінь повністю знімається за допомогою блискавок і липучок на внутрішній стороні, що дозволяє її прати, а по мірі необхідності і зовсім замінити на нові оригінальні чохли. Це досить практично адже з роками текстильні салони втрачають свій привабливий вигляд, а така можливість дозволяє з часом зробити собі приємний подарунок і, так би мовити, “переклеїти шпалери” 🙂

Ще одним цікавим місцем у Renault Captur є його висувний бардачок об’ємом цілих 11 л, який нагадує полицю в шафі-купе. Крім “бардачка” також є додатковий відсік для зберігання речей на торпедо, який ідеально підійде під футляр з сонцезахисними окулярами.

Є також відсіки для дрібниць і кишені в дверних картах. Загалом, з ергономікою у Renault Captur проблем немає. Єдине, чого іноді не вистачало – підлокітника.

Тест-драйв Renault Captur: “смарт-квартира” на колесах Фото 8

Кермо регулюється по висоті і вильоту. На ньому знаходиться управління круїз-контролем, а під кермом окремий модуль для управління медіа та телефоном. Підрульовий модуль – особливість бренду Renault, для мене не дуже зручне рішення, скільки не тестую, все ніяк не звикну.

Тест-драйв Renault Captur: “смарт-квартира” на колесах Фото 9

Компонування панелі приладів на перший погляд незвичне, хоча там все досить логічно і просто. Зліва тахометр, посередині дані бортового комп’ютера і цифровий спідометр, а праворуч показники палива в баку. З читабельністю проблем не виникало, але деякий час для адаптації після класичної “прибирання” знадобився.

Тест-драйв Renault Captur: “смарт-квартира” на колесах Фото 10

Центральна консоль теж читабельна, можна навіть сказати проста. Всі елементи управління інтуїтивні та розташовані зручно. Сам салон не перевантажений кнопками і важелями управління, що, як на мене, комфортно і дозволяє, не відволікаючись від дороги управляти потрібними елементами.

Вгорі знаходиться екран мультимедійної сенсорної системи MediaNAV2 з діагоналлю 7 дюймів. На цей екран виводяться дані медіа, навігації і камери заднього виду. Екран досить зручний, не підгальмовує і жодних нарікань за час експлуатації не виникало. Єдиний момент – яскравість екрана, яку іноді доводиться примусово переводити в один з режимів “день/ніч” через відблискування або надлишкову яскравость.

Тест-драйв Renault Captur: “смарт-квартира” на колесах Фото 11

В аудіосистему входить 4 динаміка, які нічого надприродного не демонструють, але грішити на них немає за що 🙂

Читайте:  Тест-драйв Peugeot 208: перевірено містом

Є виходи USB, AUX, а також можливість підключати телефон по Bluetooth, з чим система справляється без проблем. Також є CD-плеєр, який експлуатують все рідше і рідше…

Система клімат-контролю часу для вивчення не вимагає, адже все дуже просто, кнопок мінімум, всі вони зі знайомими в побуті позначеннями.

Окремої уваги заслуговує задній ряд сидінь, який також має свої родзинки і фішки.

Першою фішкою є дизайнерські кишені на спинках сидінь, які виконані в стилі струн. З об’ємними речами доводиться скрутно, але ось папки з документами там триматимуться відмінно, та й пасажирам не нудно 🙂

Другим значним плюсом, а за сумісництвом і родзинкою Renault Captur, є можливість регулювання задніх сидінь за вильотом на 16 см, що дозволяє збільшувати простір для ніг зсунувши сидіння назад, а при необхідності збільшувати багажне відділення зсунувши сидіння вперед. Робити це можна як з салону, так і за допомогою ручки в багажнику.

Тест-драйв Renault Captur: “смарт-квартира” на колесах Фото 12

Місця ззаду цілком достатньо для двох, але втрьох буде трохи тіснувато, особливо під час подорожей на дальні відстані.

Простору над головою вистачає, для ніг також більш ніж, а от посадка трохи ускладнена, адже сам задній ряд трохи зміщений за стійку.

Об’єм багажника становить 377 л, а зсунувши задній ряд вперед в крайнє положення можна збільшити обсяг до 455 л. Крім цього, спинки заднього ряду можна повністю скласти і отримати об’єм корисного простору 1235 л. Правда, рівна підлога при складених сидіннях вийде тільки в тих випадках, коли фальшпідлогу багажника встановлено у найвищій позиції.

Тест-драйв Renault Captur: “смарт-квартира” на колесах Фото 13

За допомогою цієї фальшпідлоги можна організувати додаткову нішу для поділу багажу. У найнижчому відсіку багажника Renault Captur розміщена “докатка”, яка не буде зайвою враховуючи стан наших доріг.

Також є і розділова полиця, яка захищає салон від речей з багажного відділення.

Місто

Renault Captur досить добре вписується в міські реалії завдяки цілій низці своїх переваг.

Тест-драйв Renault Captur: “смарт-квартира” на колесах Фото 14

Першою з них є дизельний двигун 1,5 л (90 л. с. / 220 Нм), який крім відмінної динаміки демонструє середні витрати палива 5,4 л на 100 км шляху. У Renault Captur є і режим ECO, який дозволяє ще трохи заощадити палива і подбає про навколишнє середовище, зменшивши шкідливі викиди. До двигуна варто додати і “робот” EDC, який працює без смикань, поштовхів та інших недоліків властивих такого роду КПП.

Читайте:  Тест-драйв Nissan Sentra: перевірка українськими дорогами

Ця “парочка” радує злагодженою роботою і від водіння отримуєш лише задоволення. Двигун дуже жваво веде себе в місті і без зволікань реагує на роботу з педаллю газу.

Тест-драйв Renault Captur: “смарт-квартира” на колесах Фото 15

Не мало важливою перевагою для міста є і його кліренс, який складає не багато, не мало – 170 мм.

Цього достатньо для міста, а на бездоріжжі Renault Captur і не претендує. Його максимум – заміський пікнік. Взимку також його вистачить, щоб не зариватися бампером в сніг. Не проблемою для нього є і пересічна ґрунтова дорога з вибоїнами. Але бездоріжжя – точно не його.

Тест-драйв Renault Captur: “смарт-квартира” на колесах Фото 16

Підвіска відмінно справляється з нашими ямами, Renault Captur добре тримає дорогу і керованості претензій немає, хіба що, хотілося б трохи гостріше кермо, адже іноді воно все-таки злегка “порожнє”.

Траса

Виїхавши на трасу на Renault Captur “парочка” турбодизельний двигун і коробка передач не перестають радувати. З Renault Captur можна впевнено почувати себе на обгонах, є необхідний запас потужності.

У заміському режимі 90-110 км/год, при повному завантаженні багажника і чотирма людьми на борту, Renault Captur споживав близько 5 літрів дизеля. Як тільки швидкість підстрибує вище 110 км/год, то витрати палива збільшується і становлять близько 6 літрів. Звичайно, все залежить від завантаження а/м, швидкості, стилю їзди та інших зовнішніх факторів. Показники досить хороші, якщо врахувати, що це ще і кросовер.

Тест-драйв Renault Captur: “смарт-квартира” на колесах Фото 17

Підвіска гідно відпрацьовує вади дороги, також добре у Renault Captur і з вхождениями в повороти – автомобіль не кренить.

Підсумки

Renault Captur можна порівняти з популярними нині смарт-квартирами, де на умовних 20 м2 намагаються вмістити функціонал стандартної однокімнатної квартири 🙂

В цю французьку “смарт-квартиру на колесах” помістився динамічний і економічний турбодизель, а також жвавий “робот”.

Тест-драйв Renault Captur: “смарт-квартира” на колесах Фото 18

Туди ж помістився відмінний функціонал салону і багажника, завдяки яким можна використовувати автомобіль виходячи з поточних потреб.

Ну і вишеньки на торті – дизайнерські фішки Renault Captur: знімні чохли на сидіннях, двоколірна компонування кузова, бардачок 11 л і кишень у вигляді струн.

Якщо говорити про те, що туди не помістилося – це повнопривідна версія та позашляхові якості, хоча доробок у вигляді кліренсу і окантовки з незабарвленого пластику є.

Нагадаємо, нещодавно Факти ICTV провели тест-драйви Nissan Qashqai та Renault Kadjar

Олесь Куниця.

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Знайшли помилку в тексті?
Помилка