Відео Фото Авто

Тест-драйв Nissan Juke: підтяжка обличчя

Тест-драйв Nissan Juke: підтяжка обличчя

Міський кросовер Nissan Juke з часів своєї появи викликав чимало суперечок і розмов щодо свого дизайну, але тим не менше він став дуже популярним.

За час існування Nissan Juke встиг двічі оновитися і нам випала можливість протестувати його останню версію 2018 року.

Ціни

В Україні найбільш просту версію Nissan Juke з атмосферним бензиновим двигуном 1,6 л (93 к.с.), МКПП і переднім приводом можна купити приблизно за $ 14 тис.

Зараз дивляться

У нас на тест-драйві побував Nissan Juke в топовій комплектації TEKNA з атмосферним бензиновим двигуном 1,6 л (115 к.с.), варіатором X-tronic CVT і переднім приводом.

Вартість тестового автомобіля складає близько $ 23 тис.

Дизайн

Ось вже друге оновлення поспіль Nissan не поспішає кардинально міняти зовнішність свого “жука”. Чому? Як на мене, можливо, вся справа в попиті на настільки екстравагантну зовнішність, яка викликає, як симпатію, так і обурення у багатьох автомобілістів.

Тест-драйв Nissan Juke: підтяжка обличчя Фото 1

Злегка оновилася оптика спереду та решітка радіатора V-Motion.

Силует залишився впізнаваним та неоднозначним, але його трохи освіжили, зробивши “підтяжку обличчя”. 🙂

Тест-драйв Nissan Juke: підтяжка обличчя Фото 2

Не можна не звернути увагу і на яскраво-сині контрастні вставки по периметру кузова, які є відмінною рисою персоналізації Nissan Design Studio. Синя матова фарба на білому тлі виглядає стильно, свіжо та легко.

Салон

У салоні також відразу звертаєш увагу на яскраво-сині вставки, які переплітаються з зовнішнім дизайном авто.

Тест-драйв Nissan Juke: підтяжка обличчя Фото 3

Яскраві матові вставки приємні на дотик. Самі матеріали обіцяють бути довговічними, хоча це вже покаже тільки час.

Пластик торпедо і дверних карт твердий та доволі бюджетний, а над панеллю приладів виділяється оригінальний піддашок.

Панель приладів розділена на два колодязя, між котрими знаходиться невеликий цифровий дисплей. Зі зчитуванням інформації проблем не виникало.

Тест-драйв Nissan Juke: підтяжка обличчя Фото 4

Рульове колесо оснащене регулюванням тільки по висоті, і в деякому роді доводиться підлаштовуватися під автомобіль. На кермо винесено управління круїз-контролем, телефоном і мультимедіа. У користуванні зручно, але якщо дивитися на оновлені Nissan Qashqai і Nissan X-Trail, то там елементи управління вже видозмінилися.

Сидіння водія оснащене механічними регулюваннями, діапазон яких дозволяє зручно всістися за кермом Nissan Juke.

Тест-драйв Nissan Juke: підтяжка обличчя Фото 5

Родзинкою водійського сидіння, та й Nissan Juke в цілому, є аудіосистема BOSE Personal з додатковими двома динаміками UltraNearfield в водійському підголівнику.

Тест-драйв Nissan Juke: підтяжка обличчя Фото 6

Шість динаміків дають відмінне звучання, а інтегровані в підголівник колонки додають додаткових відчуттів, але ось почути пасажирів буде тепер майже неможливо. 🙂

Салон шкіряний, передні сидіння оснащені дворівневим підігрівом. На тунелі між водієм і пасажиром є два підстаканники.

Тест-драйв Nissan Juke: підтяжка обличчя Фото 7

На центральній консолі розташований дисплей мультимедійної системи Nissan Connect.

На дисплей виводяться дані медіа, камер кругового огляду та навігації. Сам дисплей здався дещо малим та й якісь зображення не на відмінному рівні. Але, навіть не дивлячись на це, недооцінити камери кругового огляду складно.

Тест-драйв Nissan Juke: підтяжка обличчя Фото 8

Під дисплеєм знаходиться блок управління клімат-контролем з окремим екраном. Все досить просто і 5-ти хвилин вистачає, щоб розібратися, як все працює.

Клімат-контроль ділить дисплей ще з однією системою, яка до кліматичної установки відношення не має взагалі – Nissan Dynamic Control System. Меню цієї системи відкривається натисканням на кнопку D-MODE, але про це трохи пізніше.

Внизу центральної консолі є два роз’єми USB і AUX, які дозволяють підключати носії зі своєю музикою або ж заряджати телефон. До слова, через Bluetooth смартфон також підключається без проблем.

У переднього пасажира місця достатньо, скарг не надходило. 🙂

Позаду, що очікувано, з простором досить скромно, та й сама посадка ускладнена через вузький дверний проєм.

Тест-драйв Nissan Juke: підтяжка обличчя Фото 9

Удвох на задньому дивані терпимо, втрьох в міському режимі піде, але в дальню поїздку їхати не раджу.

Об’єм багажника становить 353 л. Є обмежувальна фальшпідлога-органайзер, яка ділить багажник на два відсіки.

Тест-драйв Nissan Juke: підтяжка обличчя Фото 10

Цю фальшпідлогу можна прибрати і тоді ви отримаєте досить просторий відсік, але потрібно буде звикати до доволі високого порогу. Задній ряд сидінь складається у співвідношенні 60/40. Під другою фальшпідлогою – докатка.

Місто

Тестовий Nissan Juke був оснащений атмосферним бензиновим двигуном об’ємом 1,6 л, потужністю 117 к.с. і максимальним крутним моментом 158 Нм.

Двигун працював в парі з безступінчатим варіатором X-tronic CVT.

Тест-драйв Nissan Juke: підтяжка обличчя Фото 11

А тепер давайте повернемося до кнопки D-MODE на центральній панелі. Ця кнопка змінює меню клімат-контролю на меню системи Nissan Dynamic Control System. Свого роду родзинка “Жука”, адже на інших моделях Nissan я такого не зустрічав.

Ця система дозволяє обрати один з трьох динамічних режимів і моніторити супутню дорожню інформацію. Система змінює роботу двигуна, КПП і рульового управління.

Тест-драйв Nissan Juke: підтяжка обличчя Фото 12

ECO – економічний режим для спокійного міського водіння.

Normal – режим, в якому всі агрегати автомобіля працюють в стандартному режимі.

Sport – змінює гостроту рульового управління, роботу КПП і відгук педалі газу. В цьому режимі коробка передач завищує оберти двигуна і дозволяє 117-сильному двигуну бути більш жвавим й прийомистим. Але шум мотора на підвищених обертах разом зі специфічним гулом варіатора наштовхнули мене на думку, що мій оптимальний режим в цьому автомобілі – Normal. В цьому режимі автомобіль відчуває себе більш невимушено, та й в салоні знаходитися набагато комфортніше.

Тест-драйв Nissan Juke: підтяжка обличчя Фото 13

Підвіска в Nissan Juke м’яка, не дивлячись на 18-дюймові диски, їздити на “Жуку” по нашим дорогам було комфортно. На бездоріжжі Nissan Juke ми не випробовували, і навіть не хотілося.

Кліренс у Juke становить 180 мм. Бровки штурмом можна брати спокійно, як і снігові пагорби на стоянці.

Тест-драйв Nissan Juke: підтяжка обличчя Фото 14

Nissan Juke досить компактний кросовер і з ним зручно в місті. Перший час трохи звикаєш, до того як виглядає фактурний капот і фари з водійського місця. А так, оглядовості мені вистачило, паркуватися легко, до габаритів звикаєш швидко.

Габаритні розміри:

  • Довжина 4 135 мм
  • Ширина 1 765 мм
  • Висота 1 565 мм
  • Колісна база 2 530 мм
  • Кліренс 180 мм

У місті допомагає комплекс систем безпеки Nissan Safety Shield, який включає в себе систему контролю смуги руху, моніторинг мертвих зон і систему кругового огляду з системою розпізнавання руху в зоні видимості камер.

Тест-драйв Nissan Juke: підтяжка обличчя Фото 15

Це зручно, адже система відразу ж сповіщає про будь-які об’єкти, що рухаються поблизу автомобіля, коли ви виїжджаєте з парковки заднім ходом. Дитина, сусідній автомобіль, велосипед – система покаже вам з якого боку об’єкт.

Сама система кругового огляду річ зручна і до хорошого звикаєш швидко. Повторюсь, навіть маленький розмір екрану і якість зображення не зіпсували мені враження про її роботу. 🙂

Витрати палива у місті в мене склали 8,7 л на 100 км шляху.

Підсумок

Дуже яскравий кросовер не змінив свого екстравагантного стилю навіть після другого поновлення і це свідчить лише про те, що у нього є своя аудиторія. Так, багато суперечок навколо дизайну, але також багато і автомобілів цієї моделі на дорогах.

Тест-драйв Nissan Juke: підтяжка обличчя Фото 16

Комфорт пасажирів другого ряду дещо постраждав через компактні розміри кросовера.

Динаміки достатньо, є режим Sport, але мені здається, що Normal/ECO більше підійдуть Nissan Juke.

Для більш гарячих відчуттів є ще турбована версія Nissan Juke на 190 к.с. і версія з повним приводом.

Ціни на найбільш прості версії Nissan Juke стартують з позначки $ 14 тис.

Вирішувати, як завжди, Вам. 🙂

Олесь Куниця

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Знайшли помилку в тексті?
Помилка