Фото Авто

Тест-драйв Mitsubishi Eclipse Cross: що нового

Тест-драйв Mitsubishi Eclipse Cross: що нового
Джерело: Факти ICTV

У нас на тесті побував оновлений кросовер Mitsubishi Eclipse Cross, який хоч і не кардинально, але все ж таки змінився.

Тестовий автомобіль був представлений у комплектації Ultimate з турбобензиновим двигуном 1,5 л, варіатором CVT та повним приводом. Вартість такої версії становить близько $34 тис.

Що нового у дизайні Mitsubishi Eclipse Cross

Рестайлінговий Mitsubishi Eclipse Cross здалеку важко відрізнити від попередньої версії за силуетом, особливо спереду, але підійшовши ближче, починаєш бачити перші відмінності.

Зараз дивляться

Повністю перероблено концепцію передньої оптики, і тепер основний блок фар розташований нижче бампера, а під нижньою лінією капота залишилися лише габарити та покажчик повороту. Також видозмінено сам бампер і решітку радіатора.

Фото: Факти ICTV

Ззаду відмінності ще більш очевидні, адже японці прислухалися до зворотного зв’язку від клієнтів і відмовились від концепції здвоєного скла кришки багажника. Тепер задня частина має більш спокійний та збалансований вигляд.

Що нового у салоні Mitsubishi Eclipse Cross

Оновлений Mitsubishi Eclipse Cross не став винятком у сімействі Mitsubishi та зберіг фамільні, до болю знайомі риси.

Тут ви, як і раніше, можете зустріти багато глянцевого пластику, аналоговий щиток приладів і кнопки підігріву сидінь, які не змінюються вже десяток років.

Фото: Факти ICTV

Інтер’єр рестайлінгової моделі концептуально схожий на попередника, але явні зміни також є. Основним нововведенням стала нова система мультимедіа Mitsubishi Connect 2 із 8-дюймовим екраном, з приходом якої відмовилися від додаткового тачпада на центральній консолі.

Фото: Факти ICTV

Тепер все керування здійснюється безпосередньо з сенсорного екрана, а це набагато простіше та зручніше. Є Apple CarPlay та Android Auto, що значно спрощує життя в добу цифрових технологій.

Місця ззаду цілком достатньо, а спинка дивана регулюється за кутом нахилу. Також ззаду є підігрів сидінь.

Багажник став більшим – 437 л. Одним із плюсів Mitsubishi Eclipse Cross є наявність повнорозмірного запасного колеса, яке заховано під підлогою багажника.

Фото: Факти ICTV

У цьому, звісно, є і мінус, адже запаска забрала чимало корисного простору.

Як їде Mitsubishi Eclipse Cross

Тестовий автомобіль оснащений бензиновим турбованим двигуном об’ємом 1,5 л з потужністю 150 л.с. і максимальним крутильним моментом 250 Нм. Мотор працює у парі з варіатором CVT.

Якщо коротко про поведінку Mitsubishi Eclipse Cross на дорозі, то блискавичної динаміки та спортивних ноток тут шукати не варто, але й братися за голову особливих причин немає. Спокійний ритм, плавні розгони, помірна динаміка – це для Mitsubishi Eclipse Cross.

Середні витрати палива під час тест-драйву в мене становили близько 11 л на 100 км шляху.

Фото: Факти ICTV

Підвіска виявилася цілком комфортною, навіть у комбінації із 18-дюймовими колісними дисками.

Величезним плюсом є наявність системи повного приводу S-AWC (Super-All Wheel Control) з кількома режимами зі зрозумілими назвами Normal, Snow Mode та Gravel. До цього додаємо кліренс майже 20 см і отримуємо автомобіль на всі сезони та типи покриття. Звичайно, про бездоріжжя не йдеться, але для міста і заміських вилазок цього буде достатньо.

Фото: Факти ICTV

Також наша версія була пристойно оснащена усілякими асистентами та системами безпеки: камерами кругового огляду, моніторингом сліпих зон, стеженням за смугою руху, адаптивним круїз-контролем та автоматичним дальнім світлом.

Підсумки

У Mitsubishi Eclipse Cross виправили недоліки в дизайні, додали практичності в салон та освіжили інноваціями. Мотор і коробка підійдуть для спокійнішого стилю водіння, а витрату хоч і не можна назвати маленькою, але згадавши про повний привод, на це можна заплющити очі.

Вирішувати, як завжди, вам.

Теги
Mitsubishi
Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Loading...
Знайшли помилку в тексті?
Помилка