Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі

В Україні Infiniti Q60 доступна для замовлення виключно у версії Q60s (Sport + Navi).

Infiniti Q60s оснащується 3-літровим бензиновим двигуном твінтурбо V6, який розвиває потужність 405 к.с. і має максимальний крутний момент 475 Нм. Двигун працює в парі з 7-ступінчастою АКПП. Також Infiniti Q60s оснащений повним приводом AWD (Intelligent All-Wheel Drive).

Вартість цієї версії складає приблизно $57 тис.

Зараз дивляться

Саме така Infiniti Q60s побувала на тест-драйві у Фактів ICTV.

Також існує задньопривідна версія Infiniti Q60s з бензиновим турбованим мотором 2,0 л, який видає потужність 211 к.с. і 350 Нм крутного моменту. Дана версія, можливо, буде доступна для замовлення в Україні упродовж 2018 року.

Дизайн

Зовнішній вигляд Infiniti Q60s заворожує з першого погляду, особливо в червоному кольорі, який їй дуже личить.

Динамічні обриси кузова з виступаючими “м’язами” підкреслюють спортивний характер купе.

Однією з фішок Infiniti Q60s є технологія 3D штампування, яка дозволила досягти такої фактурної статури кузова спорткупе.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 1

Суворий погляд повністю світлодіодних фар головного світла робить зовнішній вигляд ще більш агресивним.

Хромована решітка радіатора не тільки відмінно вписується в загальний дизайн автомобіля, а ще й оснащена додатковим функціоналом Active Grille Shutter. Це активна заслонка решітки радіатора, яка закривається на низьких швидкостях і автоматично відкривається на високих, або при потребі додаткового охолодження.

Ззаду силует доповнює інтегрований спойлер на кришці багажника.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 2

Салон

Сідаючи в Infiniti Q60s відразу ж звертаєш увагу на безрамні двері, які відмінно вписуються в концепцію спорткупе.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 3

Є система безключового доступу, яка допомагає відкривати і заводити авто без механічної участі ключа – достатньо лише його наявності в кишені або сумці власника.

Спереду салон розділений на дві частини – водійський кокпіт і місце переднього пасажира. Як роздільник виступає масивна консоль посередині.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 4

Спортивні сидіння мають відмінну бічну підтримку, яка ще й регулюється, але тільки у водія.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 5

Регулювань у “пілота” достатньо для ідеального налаштування під будь-яку статуру, але зауважу, що над головою місця не так вже й багато. Зі своїм зростом 1,87 м я сидів майже впритул до стелі і доводилося трохи занижувати положення крісла.

Кермо спортивне, трьохспицеве, комфортної товщини і зі зручним хватом.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 6

Панель приладів аналогова та розбита на два колодязя, між якими розташований інформаційний дисплей.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 7

На нього виводяться основні дані по системам автомобіля і інформація бортового комп’ютера.

У водійському підлокітнику є досить містка ніша, в якій знаходяться роз’єми USB, AUX і слот під SD-карту. 

Під рукою у водія розташовані два підстаканники, які відмінно підходять не тільки під стандартні кавові стаканчики, а також і під термокружки та невеликі пляшки з водою.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 8

На центральній консолі крім важеля КПП, є селектор перемикання режимів водіння та “шайба” для управління сенсорними дисплеями, яких в Infiniti Q60s два.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 9

Верхній дисплей (8 дюймів) відповідає за навігацію і камери кругового огляду, а нижній (7 дюймів) відповідає за мультимедіа і решту функціонала. Обидва екрана об’єднані одним поняттям – система Infiniti In Touch.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 10

Якість зображення на екранах різна, причому екран навігації показує значно гіршу графічну картинку.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 11

Нижній дисплей набагато сучасніший в плані якості зображення, оформлення меню, піктограм і символів.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 12

Сенсор працює непогано на обох екранах, іноді замислюється на картах навігації. Мультимедіа без проблем конектиться зі смартфонами на IOS і Android, але система не підтримує Apple Carplay і Android Auto.

Для медіа є окрема кнопкова панель під дисплеями. По обидва боки нижнього екрану окремо виведені кнопки для управління клімат-контролем, а також обдувом, обігрівом вікон та дзеркал.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 13

Є підігрів сидінь і керма, що приємно, особливо в осінню та зимову пору. Але вмикання підігріву руля так глибоко заховане в меню екрану, що я знайшов його лише через кілька днів після початку тест-драйву.

Цікава ситуація і з трирівневим підігрівом сидінь, який теж трохи заплутав своїм алгоритмом управління, але це все справа звички.

Ззаду є два пасажирських місця, розділених між собою шкіряною панеллю з інтегрованими підстаканниками.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 14

Потрапити на задній ряд можна механічно склавши спинку одного з передніх сидінь і натиснувши на кнопку, яка автоматично відсуває сидіння максимально вперед для комфортного доступу.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 15

Місця для ніг і голови у пасажирів ззаду мало, але це не дивно, адже мова йде про купе. Високим і крупним пасажирам там точно не місце, а ось для дітей – саме воно. До речі, кріплення ISOFIX для дитячих крісел ззаду є.

Салон виконаний з дорогих і якісних матеріалів, що проглядається у всіх деталях. Ніякого дешевого пластику і промахів в збірці, все зроблено на совість.

Карти дверей і центральна консоль оформлені лакованими карбоновими вставками з фіолетовим відтінком.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 16

З музикою, як годиться, в Infiniti Q60s все в порядку. Встановлена преміальна аудіосистема Hi-Fi BOSE Performance series з шістнадцятьма динаміками загальною потужністю 340 Ватт. Звучить вона безперечно класно.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 17

Об’єм багажника становить 342 л і є можливість скласти спинки сидінь заднього ряду. Під фальшпідлогою в Infiniti Q60s знаходиться ремкомплет, а місця для запаски не передбачено.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 18

Немало важливим буде сказати, що в Infiniti Q60s встановлені шини Run Flat, які за рахунок посилених боковин дозволяють продовжувати рух на автомобілі в разі бокового проколу і падіння тиску в шинах.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 19

Це звичайно запаску не замінює, але трохи компенсує її відсутність.

Динаміка

Почну з того, що Infiniti Q60s готовий підлаштуватися під ваш настрій і має на вибір 6 різних режимів водіння: Snow, Eco, Standard, Sport, Sport + і Personal.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 20

За назвою режиму можна приблизно здогадатися про характер поведінки машини.

Snow – найбільш млявий, а Sport + – найбільш агресивний.

Залежно від режиму змінюються налаштування двигуна, КПП, рульового управління та підвіски. У режимі Personal у вас є можливість індивідуально підлаштувати все точно під себе.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 21

3,0 літровий двигун, який видає потужність 405 к.с. і має максимальний крутний момент 475 Нм. Він здатний розігнати Infiniti Q60s до 100 км/год за 5,1 сек.

Показник і справді вражаючий, як і відчуття під час розгону.

Двигун тягне практично у всьому діапазоні оборотів, а максимальний обертовий момент доступний вже з 1600 об хв і до 5200 об/хв.

7-ступінчастий класичний “автомат”, як по нотах читає двигун і акуратно включає потрібну передачу в потрібний момент. Ніяких зволікань, ривків і іншого непорозуміння в роботі КПП з двигуном.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 22

Також приємних слів заслуговує і інтелектуальний повний привід AWD (Intelligent All-Wheel Drive), який здатний перекидати до 50% крутного моменту на передню вісь, якщо того вимагає ситуація. В інших випадках у вас 100% передається на задні колеса.

Динаміка розгону у Infiniti Q60s безумовно вражаюча.

У лічені секунди це повнопривідне цунамі розганяється до сотні і дозволяє відчувати себе за кермом справжнього японського спорткара.

Фішкою Infiniti Q60s є його цифрове рульове управління – DAS (Direct Adaptive Steering). Грубо кажучи, рульове управління Infiniti Q60s реалізовано за допомогою електронних блоків, а не за допомогою жорсткого механічного з’єднання, як в більшості автомобілів.

Infiniti Q60s це перше в світі серійне купе, яке отримало “Steer-by-Wire”, тобто “управління на дротах”.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 23

Завдяки електроніці рульове управління чітке і точне, що іноді створює враження гри джойстиком на гоночному симуляторі. Налаштування рульового змінюються з перемиканням режимів Drive Mode, підлаштовуючи гостроту і відгук під ваш стиль водіння.

Також завдяки відсутності механічного з’єднання, на кермо практично не передаються вібрації від коліс, що безсумнівно порадувало.

Можу сказати, що до рулювання в Infiniti Q60s потрібно звикати, адже відчуття від керування “джойстиком” не відразу сприймаються після звичного нам керма.

Якщо трохи заглибитися в цю тему, то вперше серійно система DAS була застосована на близькому родичі тестового спорткупе – седані Infiniti Q50.

Що стосується підвіски Infiniti Q60s, то тут також не без електроніки. У тестовому японці використана система активної підвіски DDS (Dynamic Digital Suspension). Залежно від обраного режиму Drive Mode, ви отримуєте або плавну і комфортну підвіску, або по-спортивному жорстку та пружну.

У будь-якому з налаштувань не варто очікувати від Infiniti Q60s комфорту повнорозмірного седана або кроссовера. Це в першу чергу спортивне купе і його завдання приносити задоволення від швидкого та динамічного водіння, а не заколисувати задніх пасажирів 🙂

Що стосується пристосованості Infiniti Q60s до міста, то слід пам’ятати, що кліренс у спорткупе всього 125 мм. Габарити у нього цілком читабельні, до них швидко звикаєш.

Габаритні розміри:

  • Довжина 4690 мм
  • Ширина 1850 мм
  • Висота 1395 мм
  • Колісна база 2850 мм
  • Кліренс 125 мм

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 24

Справлятися з паркуванням у місті допомагає система кругового огляду AVM (Around View Minitor), яка спільно з датчиком рухомих об’єктів MOD (Moving Object Detection) дозволяють контролювати ситуацію навколо автомобіля.

Не зайвою в Infiniti Q60s виявилася і система моніторингу мертвих зон, яка попереджає водія про наявність автомобіля в невидимій для водія зоні.

Також в Infiniti Q60s є функція підтримки смуги руху ALC (Active Lane Control), яка дозволяє убезпечити водія від ненавмисного з’їзду зі смуги руху.

Вищеперелічені системи, які допомагають безпечніше себе почувати за кермом у будь-якій ситуації, об’єднані в один комплекс – Infiniti Safety Shield.

Витрати палива за час тесту в місті у мене склали 13,6 л на 100 км шляху. Як на мене, то це цілком навіть нормальний показник, хоч при розмові про спортивне купе в преміальному сегменті про економію ніхто і не згадає.

Підсумок

Infiniti Q60s яскравий і привабливий автомобіль і в його дизайні є все, щоб закохати в себе з першого погляду.

Салон виконаний з належних якісних матеріалів, дешевизни ви тут не знайдете. Збентежив лише формат з двома екранами на центральній консолі, які видають різні за якістю картинки і викликали здивування.

З ходовим якостям все як годиться, у мене питань немає. Двигун зриває Infiniti Q60s з місця, а повний привід і КПП доповнюють японську ідилію.

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі Фото 25

Підвіска, як для спорткупе, непогано справляється з нашими дорогами, але про високий рівень комфорту тут говорити сенсу немає.

Цифрове рульове управління незвичайне саме по собі і вимагає, хоч і невеликого, але все ж звикання.

В цілому, Infiniti Q60s виправдало себе в моїх очах, як спортивне купе, а ціна в $57 тис. справедлива, як на мене.

Вибір, як завжди, за вами 🙂

Олесь Куниця.

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Знайшли помилку в тексті?
Помилка