Тест-драйв Hyundai Kona N-line Hybrid: корейське бачення компактного кросовера

14 Квітня 2025, 15:09
Тест-драйв Hyundai Kona N-line Hybrid: корейське бачення компактного кросовера

На тест-драйв до Life. Фактів ICTV потрапив компактний кросовер Hyundai Kona N-line Hybrid.

Нумо дізнаватися, як оригінальна зовнішність Hyundai Kona N-line Hybrid поєднується з технологічним салоном, які особливості гібрида та скільки корейський кросовер коштує в Україні.

Дизайн Hyundai Kona N-line Hybrid

Hyundai Kona N-line спереду має дещо космічний вигляд через свою оптику, яка складається з блоків фар на кутах бампера та суцільної світлодіодної смужки.

Зараз дивляться

Ззаду історія подібна – суцільна LED-смужка та блоки ліхтарів на кутках бампера.

Hyundai Kona N-line Hybrid – тест-драйв кросовера (фото) Фото 1

Версія N-line виділяється дизайном бамперів, додатковим декором, чорними акцентами, хромом, легкосплавними дисками R18 та колісними арками й порогами, пофарбованими у колір кузова.

Дизайн, звісно, — справа смаку, проте у випадку з Hyundai Kona я точно впевнений, що будуть як поціновувачі, так і критики корейської моди.

Інтер’єр Hyundai Kona N-line

В салоні Hyundai Kona N-line Hybrid все більш спокійно та збалансовано, проте не менш сучасно, ніж зовні.

Цифрова панель приладів та мультимедійна система виконані у вигляді двох суцільних дисплеїв діагоналлю 12,3-дюйма кожен.

Hyundai Kona N-line Hybrid – тест-драйв кросовера (фото) Фото 2

Керування всіма функціями здійснюється через дисплеї за винятком кліматичної установки, яку залишили кнопковою.

Hyundai Kona N-line Hybrid – тест-драйв кросовера (фото) Фото 3

Вона розташована під мультимедійним екраном та розділена на два блоки – верхній відповідає за клімат та температуру, а нижній — за підігріви та вентиляцію.

Hyundai Kona N-line Hybrid – тест-драйв кросовера (фото) Фото 4

Також на нижньому блоці ви знайдете кнопки швидкого доступу для паркувальних датчиків та камер кругового огляду.

Продублювали кнопками й основні пункти меню мультимедійної системи, які розташували трохи нижче під екраном.

Суцільна панель з екранів має сучасний, привабливий вигляд  та не викликала жодних питань до якості зображення чи швидкості роботи. Дещо на контрасті — засилля кнопок на центральній консолі, проте це практично та зручно, як на мене.

Під рукою у водія є ніша з висувними підстаканниками та підлокітник з двома відсіками. Верхній, що закривається, з невеличкою нішею для дріб’язку та відкритий нижній лоток.

В салоні одразу звертаєш увагу на лого з чотирьох крапок на кермі, яке відрізняється від звичного для нас логотипу Hyundai на кузові. Чотири крапки означають літеру Н у перекладі з абетки Морзе.

Селектор КПП розташований під кермом, що зручно, проте доводиться трохи до цього звикати.

Hyundai Kona N-line Hybrid – тест-драйв кросовера (фото) Фото 5

Сидіння Kona N-line виконані з алькантари та екошкіри, декоровані червоними вставками, які також є на торпедо та перфорованому кермі.

Попереду є підігрів та вентиляція сидінь, а також підігрів керма. Позаду також є підігрів сидінь, підлокітник та можливість регулювати кут нахилу спинки.

Якщо спереду простору цілком достатньо, то ось ззаду все доволі компактно. Як на мене, простору для ніг могло б бути більше.

Hyundai Kona N-line Hybrid – тест-драйв кросовера (фото) Фото 6

Багажник має об’єм 466 л, яких більше ніж вистачає для компактного кросовера. Чого тут не вистачає, так це запасного колеса, яке частково вам замінить ремкомплект.

Hyundai Kona N-line Hybrid – тест-драйв кросовера (фото) Фото 7

Динаміка Hyundai Kona N-line Hybrid

Hyundai Kona SX2 став більшим за розмірами та побудований на платформі К3, яка дає можливість на своїй базі реалізовувати бензинову, гібридну та електричну версії. Те саме стосується й приводу – в рамках платформи реалізовується передній або ж повний привід. На українському ринку представлені дві версії – повністю електрична та гібридна.

Hyundai Kona N-line Hybrid – тест-драйв кросовера (фото) Фото 8

На тест-драйві у нас побувала гібридна версія Hyundai Kona N-line Hybrid з атмосферним бензиновим двигуном (105 к.с./77 кВт/144,2 Нм), який доповнює електромотор (43,5 к.с./32 кВт), батарея та 6-ступенева, роботизована КПП DCT. Привід – передній.

І щоб не повертатися до цього, приставка N-line у випадку з Hyundai Kona – це лише про дизайн та салон, а ось до техніки стосунку не має.

Hyundai Kona N-line Hybrid виявився доволі збалансованим та комфортним в плані водіння.

Гібридна силова установка має сумарну потужність 141 к. с., працює злагоджено, підключення ДВЗ відбувається нехай не непомітно, але без зайвих смикань та затримок.

Hyundai Kona N-line Hybrid – тест-драйв кросовера (фото) Фото 9

Динаміка у Kona N-line Hybrid помірна, запасу потужності достатньо для комфортного пересування містом та трасою. Звісно, тут не має бути жодних натяків на спортивний характер, тож як для компактного кросовера всього достатньо.

На вибір все ж є два режими руху з красномовними назвами – Eco та Sport. Eco дає можливість регулювати рекуперацію та більш ощадно витрачати паливо/енергію, а Sport додає більше драйву, хоча, звісно, не варто розраховувати, що він перетворюється на гоночний болід.

Витрати палива у змішаному циклі у мене становили близько 6 л на 100 км.

Підвіска доволі комфортна та пристойно поводиться на наших дорогах. Помірні ями та нерівності долаються без втрати комфорту.

Попереду тут встановлена підвіска типу МакФерсон, а позаду — незалежна підвіска.

Скільки коштує Hyundai Kona Hybrid

Hyundai Kona Hybrid доступний в чотирьох комплектаціях: Express, Dynamic, Elegance та Top.

N-line – опціональне доповнення за окрему плату для комплектацій Elegance та Top.

  • Базова комплектація Express коштує 1 315 500 грн.
  • Комплектація Dynamic коштує 1 388 200 грн.
  • Комплектація Elegance обійдеться у 1 465 100 грн.
  • Максимальна комплектація Top коштує 1 538 700 грн.

Підсумки

Hyundai Kona N-line Hybrid, як на мене, виявився цікавим і неоднозначним зовні, проте отримав сучасний та цілком зрозумілий салон. Гібридна версія доволі збалансована, комфортна та зрозуміла.

Чи вартий він вашої уваги, вирішувати, як завжди, вам.

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Знайшли помилку в тексті?
Помилка