Ексклюзив Авто

Тест-драйв Honda CR-V e:HEV: сімейний гібрид

Тест-драйв Honda CR-V e:HEV: сімейний гібрид

На тест-драйві у нас побував кросовер Honda CR-V шостого покоління, який став більшим, сучаснішим та технологічнішим.

Нумо дізнаватися, що собою являє Honda CR-V, що нового та скільки коштує в Україні.

Дизайн Honda CR-V

Спереду нова Honda CR-V значно відрізняється від попередників пласкими фарами, довгим капотом з горизонтальною лінією, вертикальною радіаторною решіткою та новим бампером.

Зараз дивляться

Загальні обриси теж значно змінилися. Нова Honda CR-V зараз мені більше походить на більшу Honda Pilot, ніж на своє попереднє покоління.

Honda CR-V e:HEV: тест-драйв кросовера (фото) Фото 1

Мабуть, це через габарити зокрема, адже Honda CR-V шостого покоління має чималі розміри та підросла порівняно з попередницею:

  • довжина — 4 706 мм;
  • ширина — 2 152 мм;
  • висота — 1 684 мм;
  • колісна база — 2 700 мм.

З подібностей між п’ятим та шостим поколінням, окрім схожої концепції ліхтарів позаду, важко щось і знайти.

Словом – повністю новий, великий та статечний кросовер Honda CR-V.

Салон Honda CR-V

Інтер’єр Honda CR-V став сучаснішим, комфортнішим та просторішим. Тепер по черзі.

Honda CR-V e:HEV: тест-драйв кросовера (фото) Фото 2

Панель приладів виконана у вигляді цифрового кластера діагоналлю 10,2 дюйма з додатковими індикаціями рівня пального, заряду та інших технічних піктограм.

Honda CR-V e:HEV: тест-драйв кросовера (фото) Фото 3

Щоправда, як на мене, цей кластер дещо тоне та губиться у глибокому тунелі з товстою пластиковою рамкою та поміж індикаційних блоків. Проте віддам належне, до читабельності меню та простоти у використанні питань жодних.

Кермо класичне, теж максимально зручне та зі зрозумілими органами керування. Загалом до ергономіки Honda CR-V питань жодних, за це я й люблю Honda.

Honda CR-V e:HEV: тест-драйв кросовера (фото) Фото 4

Мультимедійний, сенсорний екран височіє над торпедо, має діагональ 9 дюймів та кілька фізичних кнопок керування. Якщо коротко, то його вистачає, система підтримує Apple CarPlay та Android Auto, є бездротова зарядка. Загалом питань не виникало.

Honda CR-V e:HEV: тест-драйв кросовера (фото) Фото 5

В нашій комплектації була встановлена камера заднього огляду та камера в правому дзеркалі, яка дозволяє бачити картинку під час маневру з увімкненим правим покажчиком повороту.

Honda CR-V e:HEV: тест-драйв кросовера (фото) Фото 6

В дорожчих версіях є камери 360, що значно цікавіше та інформативніше.

Впевнений, що й до самої естетики виконання екрана та кнопкової панелі поруч питання можуть виникати, проте це справа смаку, як із приладовою панеллю, до речі.

Керування кліматичною системою кнопкове, зручне та зрозуміле. Під рукою у водія розташована панель керування селектором КПП, стоянковими гальмами та режимами руху.

Honda CR-V e:HEV: тест-драйв кросовера (фото) Фото 7

Салон Honda CR-V по сімейному просторий, зручний та функціональний.

Задні двері відчиняються на кут 90 градусів, що дозволяє без проблем встановлювати дитячі крісла та зручно вмощуватися на дивані.

Honda CR-V e:HEV: тест-драйв кросовера (фото) Фото 8

Тепер, окрім регулювання кута нахилу спинки, Honda CR-V отримала й можливість повздовжнього регулювання сидіння позаду. Простору чимало як для ніг, так і для голови.

Сюди додамо підлокітник, порти для зарядок, низькій тунель під ногами посередині, тож можна збиратися у комфортну подорож.

Щоправда, немає тут власного блоку керування клімат-контролем, а також підігрівів сидінь та чогось на кшталт сонцезахисних шторок, якщо ми говоримо про тотальний комфорт для сім’ї.

Honda CR-V e:HEV: тест-драйв кросовера (фото) Фото 9

Також немає і семимісної версії, тож лише три пасажири позаду та велетенський багажник. Його об’єм становить 587 л або 1 642 л, якщо скласти спинку заднього ряду сидінь.

Honda CR-V e:HEV: тест-драйв кросовера (фото) Фото 10

Словом, Honda CR-V – просторий, комфортний та місткий кросовер, що чудово підійде для чималої сім’ї.

Техніка Honda CR-V

У нас на тест-драйві була гібридна версія Honda CR-V e:HEV, в основі якої лежить атмосферний, бензиновий двигун об’ємом 2,0 л (148 к.с./189 Нм), електромотор (184 к.с./335 Нм), редуктор замість КПП та акумулятор, технічні характеристики якого виробник не розкриває. Повний привід тут реалізовано за рахунок карданного валу, а не додаткового електромотора позаду.

В нинішній версії e:HEV отримав оновлений електродвигун з +20 Нм крутного моменту та більшу максималку, яка тепер становить 187 км/год.

У гібридній системі e:HEV бензиновий двигун зазвичай виступає як генератор, що живить електромотор та батарею, проте є нюанс.

Тут коштом двоступеневого редуктора є можливість прямого зв’язку бензинового двигуна з колесами в певних умовах та діапазонах швидкостей.

Honda CR-V e:HEV: тест-драйв кросовера (фото) Фото 11

Якщо коротко та простими словами, то в умовах міста e:HEV дозволяє рушати з місця, набирати швидкість, прискорюватися та пересуватися за рахунок електротяги. А ось інколи, за умови високих швидкостей та рівномірного руху (у діапазоні 80-150 км/год), залучається пряме з’єднання бензинового ДВЗ з колесами.

Відбувається це все автоматично, малопомітно та не вимагає якихось дій від водія, якому залишається лише милуватися низькими витратами палива. Звісно, ніякими заявленими 2,8 л на 100 км у місті (за стандартами NEDC) тут і не пахне, проте реальних 6,9 л на сотню, будь ласка. І це чудовий показник для сімейного кросовера таких розмірів, як на мене.

Динаміка у Honda CR-V помірна, проте дає змогу відчути всі принади електрифікації у вигляді моментального відгуку на педаль акселератора та лінійного прискорення. Звісно, не варто очікувати від чималого кросовера рекордних результатів, проте своїх 9,4 с до 100 км він точно підтвердить.

В Honda CR-V є кілька режимів руху з красномовними назвами, що дозволяють дещо змінювати характер авто, тож тут все під настрій.

Honda CR-V e:HEV: тест-драйв кросовера (фото) Фото 12

Honda CR-V є доволі комфортною в плані підвіски, а вдало підібрані 18-ті диски та шини 235/60R18 ще більш згладжують недоліки наших доріг. Так, із заплющеними очима по всіх ямах летіти не варто, проте й боятися українських доріг з Honda CR-V не потрібно.

Кліренс Honda CR-V становить 194 мм, чого достатньо для бордюру, засніженого міста та сімейних вилазок на природу, тим паче, що є повний привід.

Honda CR-V e:HEV: тест-драйв кросовера (фото) Фото 13

Щодо безпеки, то, звісно, що тут є моніторинг сліпих зон, контроль смуги руху, адаптивний круїз-контроль, та все, чим вже не здивуєш в автомобільному світі.

Скільки коштує Honda CR-V

Honda CR-V доступна в Україні лише у гібридній версії e:HEV з повним чи переднім приводом на вибір. Також обрати можна й одну з трьох комплектацій: Elegance, Elegance+ та Advance.

Базова версія Honda CR-V e:HEV приводом на передні колеса у комплектації Elegance коштує 2 043 900 грн, а з повним приводом 2 096 300 грн.

Honda CR-V e:HEV у комплектації Elegance+ доступна лише з повним приводом та коштує 2 190 600 грн.

Honda CR-V e:HEV у максимальній комплектації Advance+ також доступна лише з повним приводом та коштує 2 368 800 грн.

Підсумки

Honda CR-V підросла, стала дорослішою, більшою та сучаснішою в салоні, оновилася та отримала доволі цікавий гібрид e:HEV, проте й цінник її теж став чималим.

Чи вартує вона уваги? Вирішувати, як завжди, вам.

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Знайшли помилку в тексті?
Помилка