Факти ICTV побували на прем’єрі і дізналися найцікавіші зміни японського кросовера.
Добре відомий нам Nissan Qashqai попереднього покоління, залишив багато позитивних вражень після тест-драйву.
Дизайн
Зовні новий Nissan Qashqai залишився упізнаваним, але дещо оновився в порівнянні з попередником.
Змінився дизайн передніх фар та задніх ліхтарів. Також новинка отримала нову фірмову решітку радіатора V-motion.
Салон
І з основних змін в салоні – трьох спицеве кермо зі зрізаною нижньою частиною та система мультимедіа.
Комплектації та ціни
У плані силових агрегатів і КПП у Nissan Qashqai особливих змін немає. На вибір доступно два бензинових двигуна і один дизельний, а також три комплектації: Visia (базова), Acenta (середня) і Tekna (максимальна).
Уже в базовій версії Nissan Qashqai отримав цілий пакет опцій: 6 подушок безпеки, ABS, ESP, система контролю тиску в шинах, круїз-контроль з обмежувачем швидкості, система допомоги на старті руху під гірку, система Start-Stop, світлодіодні ходові вогні та задні ліхтарі LED.
Бензиновий 1,2 л двигун потужністю 115 к.с. комплектується на вибір 6-ти ступінчастою МКПП або варіатором X-tronic CVT і доступний тільки в передньопривідній версії.
Мінімальна вартість такої версії в комплектації Visia і з “механікою” становить приблизно $ 20,6 тис.
Бензиновий 2,0 л двигун потужністю 144 к.с. комплектується виключно варіатором X-tronic CVT, але доступна і повнопривідна версія.
Мінімальна вартість за передньопривідну версію в комплектації Acenta складе приблизно $ 24,5 тис. За повний привід доведеться доплатити близько $ 2 тис.
Дизельний 1,6 л двигун потужністю 130 к.с. комплектується на вибір 6-ти ступінчастою МКПП або варіатором X-tronic CVT і доступний тільки в передньопривідній версії.
“Механіка” – тільки повний привід, варіатор – тільки передній привід.
Базова версія з Visia на передньому приводі з варіатором коштує близько $ 24 тис. Така ж версія, але в максимальній комплектації Tekna обійдеться приблизно на $ 7 тис. дорожче.
Перші враження
Фактам ICTV для першого знайомства дісталася версія з 1,6 л дизельним двигуном, приводом на передню вісь і варіатором X-tronic CVT. Комплектація тестового авто максимальна – Tekna.
Вартість наданого для тест-драйву автомобіля близько $ 31 тис.
Для знайомства з новинкою у нас було близько 500 км шляху на різному дорожньому покритті траси Київ-Харків і навіть невелика ділянку легкого бездоріжжя.
Що стосується руху по заміській трасі, то відразу ж звертаєш увагу на зручної форми кермо і комфортні сидіння з хорошою бічною підтримкою, які дозволяють знаходиться в дорозі тривалий час не відчуваючи особливої втоми.
Двигун доволі динамічний, на трасі не відчуваєш дискомфорту і 1,6 л під капотом вистачає. Під час обгонів є необхідний запас потужності під педаллю і при маневруванні відчуваєш себе впевнено. До варіатора зауважень також не виникло, хіба що характерний звук роботи КПП іноді надмірно чути в салоні.
Підвіска досить м’яка і справляється з нашими ямами без пробоїв. У той же час на “пральних дошках” автомобіль впевнено тримає дорогу, дозволяючи вам повніостю контролювати ситуацію.
Витрати палива заявлені виробником (л/100 км):
- 4,7 л в змішаному циклі;
- 5,3 л в місті;
- 4,4 л на трасі.
Середні витрати в динамічному швидкісному режимі у нас склали близько 7-8 л/100 км. У спокійному режимі 100-120 км / ч безумовно можна досягти і більш приємних результатів.
Легке бездоріжжя для передньопривідного Nissan Qashqai не стало складним випробуванням. Пересічну місцевість з болотистим вологим грунтом він проходить, не без зусиль звичайно, але проходить. Кліренс в 200 мм дозволяє їздити на пікнік, але далеко від асфальту я б на ньому не віддалявся. Nissan Qashqai – все ж міський кросовер, і призначений він більше для міського бездоріжжя у вигляді бордюр, ям і засніжених парковок і дворів.
Більш детальний огляд читайте незабаром в тест-драйві оновленого Nissan Qashqai на Факти ICTV.
Олесь Куниця.