Автомобілісти нерідко побоюються брати електромобілі, бо не знають як подібний транспортний засіб поведе себе в мороз, пише Telegram-канал Ілон Маск.
Але, до прикладу, є досвід Норвегії, де частка електрокарів серед усіх проданих нових авто перевищує 30%.
Так, норвезький блогер Бйорн Ніланд вирішив показати, як поведе себе електромобіль у мороз.
Бйорн залишив електрокроссовер Tesla Model X на ніч на вулиці.
На ранок авто покрилося крижаною кіркою і блогеер вирішив протестувати його, не прогріваючи попередньо. Водійські двері примерзли і не відразу відкрилася, та й дзеркала заднього виду відмовлялися працювати.
Втім, такі проблеми в холодну погоду властиві і авто з ДВС. Більшість систем працювали справно, навіть двері крила сокола не спричинили нарікань.
Читайте: Камікадзе за кермом або безпечний водій: хто ви на дорозі взимку? ТЕСТ
Нагадаємо, чому авто може не працювати у мороз і як заводити машину при низьких температурах.