У холодних країнах прийнято взимку прогрівати автомобіль. Це погана звичка, від якої потрібно відмовитись, впевнені вчені. Автомобілісти лише витрачають час, паливо та шкодять навколишньому середовищу.
Взимку в багатьох дворах можна побачити машини, які заведені, але не поспішають рушати з місця. Більшість власників машин заводять свої автомобілі задовго до того, як рушають в дорогу. Якщо автомобіль обладнаний дистанційним стартером, то водій спокійно чекає вдома. Але найчастіше справи виявляються ще гірше: замерзлий водій сидить у своїй холодній машині і чекає, поки вона зігріється.Люди думають, що таким чином машина краще прогрівається до підходящої для водіння у холод температури. Починати рух у холодній машині шкідливо, впевнені вони. WonkBlog газети The Washington Post розвінчує цей міф: сучасні автомобілі не потрібно заводити заздалегідь.Прогрівання автомобілів в холодну погоду виявилося не чисто російським міфом. Згідно з дослідженням 2009 року, американці в середньому в холодну погоду, якщо температура опускається нижче нуля, розігрівають машину протягом п’яти хвилин і більше.Чому двигуни не треба прогрівати?Як і в багатьох інших помилках, в цьому є частка правди. По-перше, в мороз в середньому на 12% збільшується витрата палива. По-друге, взимку машина нагрівається набагато довше.
Читайте: Chevrolet передбачатимуть власні поломки
Необхідно заздалегідь розігрівати старі машини, які працюють на карбюраторі. Якщо цього не зробити, карбюратор не нагрівався до необхідної температури, яка визначає потрібну суміш повітря і палива, і двигун глохнул. Однак у 1980-1990 роках карбюратори замінили на інжектори, в яких потрібна суміш палива і повітря визначається за допомогою спеціальних датчиків. Інжекторний двигун прогрівати не потрібно, тому що датчики контролюють суміш і підлаштовуються під потрібну температуру.
Таким чином, сучасні двигуни не вимагають холостого ходу. Згідно з фахівцям по автомобілебудуванню, розігрівати нові машини взимку потрібно не більше 30 секунд, оскільки вони швидше нагріваються на ходу.