Facebook допомагає роботодавцям у виборі правильних співробітників, пише інтернет-портал видання Forbes.
У наш час відділи кадрів взяли за звичку перевіряти персональні сторінки потенційних працівників у соціальних мережах. Аби вибрати «правильного» співробітника, на його сторінці не має бути так званих «червоних прапорців», кажуть експерти. Тобто інформації чи фотографій, що вказують на вживання наркотиків, пияцтво, обмовляння колишніх роботодавців та брехні щодо кваліфікації. Та якщо людина має багато друзів та яскравих і трохи божевільних фотографій, кандидата вважатимуть екстравертом і дружньою людиною, а це є привабливим для роботодавця. Велике значення мають і коментарі та статуси людини, за яким можна визначити її почуття гумору, кмітливість та інтелект. //ICTV