Шведський стримінговий сервіс потокового аудіо Spotify презентував конкурента популярного застосунку Clubhouse. Аудіоплатформа компанії отримала назву Greenroom.
У березні Spotify придбав Betty Labc, компанію, яка створила аудіо-застосунок Locker Room. Згодом вони повідомили, що працюють над тим, щоб розширити функціонал Locker Room. Сервіс отримав назву Greenroom, який запустили у 135 країнах світу 16 червня.
У Google Play та App Store застосунок вже доступний для завантаження.
Застосунок Greenroom має дещо схожий дизайн зі Spotify. У ньому можна усім користувачам створювати або приєднуватися до кімнат для розмов.
У Spotify зазначили, що для авторизації у застосунку можна використати дані для входу до Spotify.
— Greenroom розвиватиметься в міру того, як ми дізнаємося більше про те, чого хочуть автори і слухачі. Ми також додамо захопливі нові програми про музику, культуру і розваги в доповнення до спортивного контенту, яким славилася Locker Room, — йдеться в повідомленні компанії.
Також у компанії повідомили, що невдовзі запустять Spotify Creator Fund, який допоможе творцям аудіо в прямому ефірі монетизувати свою роботу.
У квітні у соцмережі Facebook з’явиться низка аудіофункцій. Зокрема, сервіс подкастів та аудіочат із запрошеними спікерами.
Також у мобільному застосунку планують запустити аудіокімнату Live Audio Rooms, де група користувачів зможе спілкуватися один з одним в спеціальних кімнатах. Функція буде схоже на застосунок Clubhouse.
Джерело: Spotify