Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі

Тест-драйв Infiniti Q60s: повнопривідне цунамі

В Україні Infiniti Q60 доступна для замовлення виключно у версії Q60s (Sport + Navi).

Infiniti Q60s оснащується 3-літровим бензиновим двигуном твінтурбо V6, який розвиває потужність 405 к.с. і має максимальний крутний момент 475 Нм. Двигун працює в парі з 7-ступінчастою АКПП. Також Infiniti Q60s оснащений повним приводом AWD (Intelligent All-Wheel Drive).

Вартість цієї версії складає приблизно $57 тис.

Зараз дивляться

Саме така Infiniti Q60s побувала на тест-драйві у Фактів ICTV.

Також існує задньопривідна версія Infiniti Q60s з бензиновим турбованим мотором 2,0 л, який видає потужність 211 к.с. і 350 Нм крутного моменту. Дана версія, можливо, буде доступна для замовлення в Україні упродовж 2018 року.

Дизайн

Зовнішній вигляд Infiniti Q60s заворожує з першого погляду, особливо в червоному кольорі, який їй дуже личить.

Динамічні обриси кузова з виступаючими “м’язами” підкреслюють спортивний характер купе.

Однією з фішок Infiniti Q60s є технологія 3D штампування, яка дозволила досягти такої фактурної статури кузова спорткупе.

Суворий погляд повністю світлодіодних фар головного світла робить зовнішній вигляд ще більш агресивним.

Хромована решітка радіатора не тільки відмінно вписується в загальний дизайн автомобіля, а ще й оснащена додатковим функціоналом Active Grille Shutter. Це активна заслонка решітки радіатора, яка закривається на низьких швидкостях і автоматично відкривається на високих, або при потребі додаткового охолодження.

Ззаду силует доповнює інтегрований спойлер на кришці багажника.

Салон

Сідаючи в Infiniti Q60s відразу ж звертаєш увагу на безрамні двері, які відмінно вписуються в концепцію спорткупе.

Є система безключового доступу, яка допомагає відкривати і заводити авто без механічної участі ключа – достатньо лише його наявності в кишені або сумці власника.

Спереду салон розділений на дві частини – водійський кокпіт і місце переднього пасажира. Як роздільник виступає масивна консоль посередині.

Спортивні сидіння мають відмінну бічну підтримку, яка ще й регулюється, але тільки у водія.

Регулювань у “пілота” достатньо для ідеального налаштування під будь-яку статуру, але зауважу, що над головою місця не так вже й багато. Зі своїм зростом 1,87 м я сидів майже впритул до стелі і доводилося трохи занижувати положення крісла.

Кермо спортивне, трьохспицеве, комфортної товщини і зі зручним хватом.

Панель приладів аналогова та розбита на два колодязя, між якими розташований інформаційний дисплей.

На нього виводяться основні дані по системам автомобіля і інформація бортового комп’ютера.

У водійському підлокітнику є досить містка ніша, в якій знаходяться роз’єми USB, AUX і слот під SD-карту. 

Під рукою у водія розташовані два підстаканники, які відмінно підходять не тільки під стандартні кавові стаканчики, а також і під термокружки та невеликі пляшки з водою.

На центральній консолі крім важеля КПП, є селектор перемикання режимів водіння та “шайба” для управління сенсорними дисплеями, яких в Infiniti Q60s два.

Верхній дисплей (8 дюймів) відповідає за навігацію і камери кругового огляду, а нижній (7 дюймів) відповідає за мультимедіа і решту функціонала. Обидва екрана об’єднані одним поняттям – система Infiniti In Touch.

Якість зображення на екранах різна, причому екран навігації показує значно гіршу графічну картинку.

Нижній дисплей набагато сучасніший в плані якості зображення, оформлення меню, піктограм і символів.

Сенсор працює непогано на обох екранах, іноді замислюється на картах навігації. Мультимедіа без проблем конектиться зі смартфонами на IOS і Android, але система не підтримує Apple Carplay і Android Auto.

Для медіа є окрема кнопкова панель під дисплеями. По обидва боки нижнього екрану окремо виведені кнопки для управління клімат-контролем, а також обдувом, обігрівом вікон та дзеркал.

Є підігрів сидінь і керма, що приємно, особливо в осінню та зимову пору. Але вмикання підігріву руля так глибоко заховане в меню екрану, що я знайшов його лише через кілька днів після початку тест-драйву.

Цікава ситуація і з трирівневим підігрівом сидінь, який теж трохи заплутав своїм алгоритмом управління, але це все справа звички.

Ззаду є два пасажирських місця, розділених між собою шкіряною панеллю з інтегрованими підстаканниками.

Потрапити на задній ряд можна механічно склавши спинку одного з передніх сидінь і натиснувши на кнопку, яка автоматично відсуває сидіння максимально вперед для комфортного доступу.

Місця для ніг і голови у пасажирів ззаду мало, але це не дивно, адже мова йде про купе. Високим і крупним пасажирам там точно не місце, а ось для дітей – саме воно. До речі, кріплення ISOFIX для дитячих крісел ззаду є.

Салон виконаний з дорогих і якісних матеріалів, що проглядається у всіх деталях. Ніякого дешевого пластику і промахів в збірці, все зроблено на совість.

Карти дверей і центральна консоль оформлені лакованими карбоновими вставками з фіолетовим відтінком.

З музикою, як годиться, в Infiniti Q60s все в порядку. Встановлена преміальна аудіосистема Hi-Fi BOSE Performance series з шістнадцятьма динаміками загальною потужністю 340 Ватт. Звучить вона безперечно класно.

Об’єм багажника становить 342 л і є можливість скласти спинки сидінь заднього ряду. Під фальшпідлогою в Infiniti Q60s знаходиться ремкомплет, а місця для запаски не передбачено.

Немало важливим буде сказати, що в Infiniti Q60s встановлені шини Run Flat, які за рахунок посилених боковин дозволяють продовжувати рух на автомобілі в разі бокового проколу і падіння тиску в шинах.

Це звичайно запаску не замінює, але трохи компенсує її відсутність.

Динаміка

Почну з того, що Infiniti Q60s готовий підлаштуватися під ваш настрій і має на вибір 6 різних режимів водіння: Snow, Eco, Standard, Sport, Sport + і Personal.

За назвою режиму можна приблизно здогадатися про характер поведінки машини.

Snow – найбільш млявий, а Sport + – найбільш агресивний.

Залежно від режиму змінюються налаштування двигуна, КПП, рульового управління та підвіски. У режимі Personal у вас є можливість індивідуально підлаштувати все точно під себе.

3,0 літровий двигун, який видає потужність 405 к.с. і має максимальний крутний момент 475 Нм. Він здатний розігнати Infiniti Q60s до 100 км/год за 5,1 сек.

Показник і справді вражаючий, як і відчуття під час розгону.

Двигун тягне практично у всьому діапазоні оборотів, а максимальний обертовий момент доступний вже з 1600 об хв і до 5200 об/хв.

7-ступінчастий класичний “автомат”, як по нотах читає двигун і акуратно включає потрібну передачу в потрібний момент. Ніяких зволікань, ривків і іншого непорозуміння в роботі КПП з двигуном.

Також приємних слів заслуговує і інтелектуальний повний привід AWD (Intelligent All-Wheel Drive), який здатний перекидати до 50% крутного моменту на передню вісь, якщо того вимагає ситуація. В інших випадках у вас 100% передається на задні колеса.

Динаміка розгону у Infiniti Q60s безумовно вражаюча.

У лічені секунди це повнопривідне цунамі розганяється до сотні і дозволяє відчувати себе за кермом справжнього японського спорткара.

Фішкою Infiniti Q60s є його цифрове рульове управління – DAS (Direct Adaptive Steering). Грубо кажучи, рульове управління Infiniti Q60s реалізовано за допомогою електронних блоків, а не за допомогою жорсткого механічного з’єднання, як в більшості автомобілів.

Infiniti Q60s це перше в світі серійне купе, яке отримало “Steer-by-Wire”, тобто “управління на дротах”.

Завдяки електроніці рульове управління чітке і точне, що іноді створює враження гри джойстиком на гоночному симуляторі. Налаштування рульового змінюються з перемиканням режимів Drive Mode, підлаштовуючи гостроту і відгук під ваш стиль водіння.

Також завдяки відсутності механічного з’єднання, на кермо практично не передаються вібрації від коліс, що безсумнівно порадувало.

Можу сказати, що до рулювання в Infiniti Q60s потрібно звикати, адже відчуття від керування “джойстиком” не відразу сприймаються після звичного нам керма.

Якщо трохи заглибитися в цю тему, то вперше серійно система DAS була застосована на близькому родичі тестового спорткупе – седані Infiniti Q50.

Що стосується підвіски Infiniti Q60s, то тут також не без електроніки. У тестовому японці використана система активної підвіски DDS (Dynamic Digital Suspension). Залежно від обраного режиму Drive Mode, ви отримуєте або плавну і комфортну підвіску, або по-спортивному жорстку та пружну.

У будь-якому з налаштувань не варто очікувати від Infiniti Q60s комфорту повнорозмірного седана або кроссовера. Це в першу чергу спортивне купе і його завдання приносити задоволення від швидкого та динамічного водіння, а не заколисувати задніх пасажирів 🙂

Що стосується пристосованості Infiniti Q60s до міста, то слід пам’ятати, що кліренс у спорткупе всього 125 мм. Габарити у нього цілком читабельні, до них швидко звикаєш.

Габаритні розміри:

  • Довжина 4690 мм
  • Ширина 1850 мм
  • Висота 1395 мм
  • Колісна база 2850 мм
  • Кліренс 125 мм

Справлятися з паркуванням у місті допомагає система кругового огляду AVM (Around View Minitor), яка спільно з датчиком рухомих об’єктів MOD (Moving Object Detection) дозволяють контролювати ситуацію навколо автомобіля.

Не зайвою в Infiniti Q60s виявилася і система моніторингу мертвих зон, яка попереджає водія про наявність автомобіля в невидимій для водія зоні.

Також в Infiniti Q60s є функція підтримки смуги руху ALC (Active Lane Control), яка дозволяє убезпечити водія від ненавмисного з’їзду зі смуги руху.

Вищеперелічені системи, які допомагають безпечніше себе почувати за кермом у будь-якій ситуації, об’єднані в один комплекс – Infiniti Safety Shield.

Витрати палива за час тесту в місті у мене склали 13,6 л на 100 км шляху. Як на мене, то це цілком навіть нормальний показник, хоч при розмові про спортивне купе в преміальному сегменті про економію ніхто і не згадає.

Підсумок

Infiniti Q60s яскравий і привабливий автомобіль і в його дизайні є все, щоб закохати в себе з першого погляду.

Салон виконаний з належних якісних матеріалів, дешевизни ви тут не знайдете. Збентежив лише формат з двома екранами на центральній консолі, які видають різні за якістю картинки і викликали здивування.

З ходовим якостям все як годиться, у мене питань немає. Двигун зриває Infiniti Q60s з місця, а повний привід і КПП доповнюють японську ідилію.

Підвіска, як для спорткупе, непогано справляється з нашими дорогами, але про високий рівень комфорту тут говорити сенсу немає.

Цифрове рульове управління незвичайне саме по собі і вимагає, хоч і невеликого, але все ж звикання.

В цілому, Infiniti Q60s виправдало себе в моїх очах, як спортивне купе, а ціна в $57 тис. справедлива, як на мене.

Вибір, як завжди, за вами 🙂

Олесь Куниця.

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Підтримати Факти ICTV
Знайшли помилку в тексті?
Помилка