Державне агентство розвитку туризму України провело тендер на 1 996 200 грн, згідно з договором на проведення ознайомлювальних турів для іноземних ЗМІ та лідерів думок.
Тендер на ProZorro виграла компанія Туристичні торгові марки.
Вартість п’яти промо-турів для іноземних ЗМІ становить 823 тис. 100 грн. П’ять турів для блогерів обійдуться в 1 млн 173 тис. 100 грн.
У середньому тури повинні складатимуть три-чотири дні. У них братимуть участь від двох до п’яти осіб.
Проводитися тури будуть ув Києві та Київській області, Львові та Львівській області, Чернігові та Чернігівській області, Івано-Франківську та Івано-Франківській області, Ужгороді та Закарпатській області, Одесі, Черкаській і Полтавській областях, в Буковині (Чернівецька область).
Щоб ввирушити в тур Україною у блогера повинні бути не менше 30 тис. активних підписників. Пріоритетні тематики блогу: туризм, подорожі, активний відпочинок, гастро-блог, б’юті індустрія, мистецтво, спорт і здоров’я, стиль життя, гумор.
ЗМІ і лідерів думок будуть привозити з Польщі, Німеччини, Азербайджану, Великої Британії, Франції, Нідерландів, Латвії, Литви, Естонії, Казахстану, країн Перської затоки і Скандинавії.