Усунули непорозуміння: Apple поверне у Twitter рекламу після зустрічі Маска з Тімом Куком

Микола Олефіренко редактор розділу Lifestyle
Тим Кук и Илон Маск

Apple повернулася до Twitter для реклами всередині соцмережі.

Про це заявив новий власник сервісу Ілон Маск. Мільярдер додав, що виробник iPhone є одним із найбільших рекламодавців Twitter.

Так, усі проблеми вдалося вирішити на зустрічі Маска з генеральним директором Apple Тімом Куком, зокрема усунути непорозуміння щодо потенційного видалення Twitter з App Store. Сам Кук заявив, що Apple і не планувала робити такий крок.

Нагадаємо, що після придбання соцмережі Ілоном Маском за $44 млрд багато великих компаній відмовилися від реклами в Twitter.

Водночас Amazon вже також думає про повернення – компанія Безоса замовляє рекламу на близько $100 млн на рік.

Раніше Маск заявив, що восени компанія втратила свій основний дохід – ймовірно, що на Twitter чекає банкрутство.

На фоні цього Ілон захотів ввести платну підписку в сервіс, а також дозволив використати синю галочку звичайним користувачам. Щоправда, це рішення складно назвати обдуманим – користувачі почали видавати себе за відомих людей чи компанії, обманюючи неуважних читачів.