Приклад поганої реклами: Кім Кардаш’ян засудила Balenciaga за БДСМ-кампанію з дітьми

Микола Олефіренко редактор розділу Lifestyle
Balenciaga

Кім Кардаш’ян засудила Balenciaga за БДСМ-кампанію з дітьми. Так, компанія опублікувала знімок дитини з іграшкою ведмедя, який був одягнений у намордник та інші БДСМ-атрибути.

Зірка заявила, що вона переглядає свої відносини з брендом як амбасадор компанії. Це вже друге вибачення від Balenciaga за тиждень – у домі моди не очікували такої критики від суспільства після рекламної кампанії.

– Ми хотіли б обговорити протиріччя, пов’язані із нашими знімками. Ми рішуче засуджуємо жорстоке поводження з дітьми, і ніколи не мали наміру вносити це до нашого оповідання, – повідомили в Instagram Balenciaga.

Керівники компанії взяли відповідальність на себе, заявивши, що рекламні кампанії відображають серію серйозних помилок.

Бренд додав, що зобразити дітей із плюшевими ведмедиками, одягненими в стилі БДСМ, було неправильним вибором.

Усередині компанії відбудуться розслідування, і тепер компанія ретельніше перевірятиме свою роботу.

Кардаш’ян також розкритикувала бренд і додала, що розриває з ними стосунки.

– Я ціную видалення Balenciaga реклами та вибачення, – сказала зірка, яка є амбасадором проєкту.

Кім любить критикувати дії інших – зовсім недавно Кардаш’ян засудила висловлювання Каньє Веста. Колишній чоловік робив антисемітські посади, що сподобалося далеко не всім.